Nukkuuko teidän 20-30 vuotiaat "lapset" vielä yli puoleen päivään ja valvoo yöllä? onko tämä normaalia?
oma poikani täyttää ensi vuonna 27 vuotta ja valvoo yleensä aina aamuyöhön klo 3-4 joskus jopa klo 5 ja nukkuu iltapäivään asti yleensä heräilee aikasintaan klo 12.
Eikö tämän teinivaiheen kuuluisi jäädä pois ?
Kommentit (13)
Samanlainen on kaverini 24v poika. Pelikone käy yötä myöten, verhoja ei avata ja tuskin ikkunaluukkuakaan huoneesta. Säälittää kyllä.
no ei todellakaan tyttäreni 23v käy töissä ja viikonloppusin harrastaa. monesti on aiemmin heräillä kuin minä.
Eivät nuku puoleenpäivään kun työt alkaa jo aamulla.
47v lapseni tykkää nukkua pitkään.
Itselläni oli tuon ikäisenä kaksi lasta, joten ei, en nukkunut puoleen päivään. :')
Yövuorossa ollessa tuota tulee tehtyä itsekin.
Silloin pitää nukkua kun nukuttaa, unen epääminen on kidutusta eikä kukaan väkisin nuku myöskään.
Mulla sama, olen 58-vuotias yökukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli tuon ikäisenä kaksi lasta, joten ei, en nukkunut puoleen päivään. :')
Onneksi nykyajan nuoret aikuiset on fiksumpia.
Täytän kohta 51 vuotta ja valvon 3-4 yöllä ja nukun aina yli puolen päivän.Minkä sille tekee kun on luonnostaan yö ihminen.
Meillä valvon minä mitään pelailematta aamuyöhön ja herään yleensä klo 11. Pitää laittaa puhelin roikaamaan herätystä, jos pitää ehtiä jonnekin aamulla. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä eikä ole enää kiirettä töihin.
Säntillisen päivärytmin ja useita urheiluharrastuksia omaava nuorison edustaja saattaa nukahtaa jo klo 10 aikaan illalla. Mies kukkuu usein hereillä jo viideltä. Aamukahvit keitetään meillä useaan kertaan eikä mulla ole koskaan nälkä muiden lounasaikaan.
Olen 44 v. ja jos seuraavana aamuna ei tarvitse herätä aikaisin, rakastan valvoa juuri 3-4 ja nukkua pitkään.