Saan aina miehen jonka haluan
Kommentit (129)
Sellaista se on kun liikkuu spuge- ja narkkaripiireissä. Onnea valitsemallasi tiellä!
Montako miestä oikein tarvitset? Eikö yksi oikea rakkaus riitä?
Sama. Välillä tuntuu, että jumalainen kauneus on kirous. Toisaalta sekin voi vaikuttaa, että olen ihan täysi h 0 r 0.
Pertti53
Aloittaja on joku persepano jaska
Onnea, olet kaunis ja isotissinen nainen. Itse en ole koskaan saanut miestä. T. Pienitissinen ja ruma nainen
Eli ap myöntää, että on ollut useampia miehiä? Mites niille sitten kävi, oletko tullut jätetyksi? Kyllähän nainen usein helposti saa miehen, mutta onnistuuko pitämään tämän? Se on kuule ihan eri juttu, etenkin kun on kyse viehättävästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina myös saanut haluamani.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkin saan ihan kenet haluan. Ja työpaikat oon aina saanut mitkä haluan. Oon saanut elämässäni kaiken mitä haluan :)
Tulepas muru iskemään mun mies jos saat kenet tahansa :D
Anna osoite :) Ihan varppina saan iskettyä sun miehen. Koska täälä palstalla voi anonyyminä onnistua ihan missä tahansa. Ihan varmana.
Et oöe ap.
Seuraa saa aina jos haluaa. Ei tarvitse kuin lähteä radalle Helsingin yöhön. Seuran laadussa saattaa kuitenkin olla toivomisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on kun liikkuu spuge- ja narkkaripiireissä. Onnea valitsemallasi tiellä!
En liiku.
Hoikka ja isorintainen nainen voi napata varatun miehen. Itseasiassa moni sinkkunainen katsoon onko miehellä sormus sormessa koska se on merkki, että mies kelvannut.
En itse pitäisi meriittinä sitä että saa miehen kuin miehen itsellen. Minusta se on ajatuksenakin outo. Ensimmäisenä tulee mieleen, onko miestä etsivällä ihmisellä itsellään ja elämässään kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa saa aina jos haluaa. Ei tarvitse kuin lähteä radalle Helsingin yöhön. Seuran laadussa saattaa kuitenkin olla toivomisen va
Tämä ei pidä paikkaansa. Jos nainen on liian vanha, ei todellakaan saa ketään.
Itsekin olen aina saanut juuri sen miehen kenet olen halunnut.
Kummallisesti muuten tässä ketjussa ihmiset ovat ymmärtäneet tämän lauseen ihan väärin.
Olet siis kiertävä palkinto jotka miehet vuorotellen panee. Hyvä ja kunnollinen nainen haluaa vain yhden miehen ja elää sen kanssa kuolemaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa saa aina jos haluaa. Ei tarvitse kuin lähteä radalle Helsingin yöhön. Seuran laadussa saattaa kuitenkin olla toivomisen varaa.
En käy ravintoloissa yöllä.
Anna osoite :) Ihan varppina saan iskettyä sun miehen. Koska täälä palstalla voi anonyyminä onnistua ihan missä tahansa. Ihan varmana.