Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin

Vierailija
28.02.2024 |

Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti. 

Kommentit (1209)

Vierailija
41/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kommentoi tosi asiattomasti ohikulkeneen ihmisen ulkonäköä ja kertoi typeriä homovitsejä. Maksoin molempien ruuat ja lähdin.

Vierailija
42/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies sai treffit tuntumaan ihan joltakin av-keskustelulta. Hän tiedusteli mun mielipiteitä ydinvoimaan, luonnonsuojeluun ja ilmastonmuutokseen liittyen (välihuomiona, että en ole hippimäinen enkä ollut missään vaiheessa tuonut esiin mitään poliittisia aatteitani).

Vastailin aika ympäripyöreitä, kun en ajatellut, että kyseessä olisi poliittinen väittely. No, hän alkoi tivaamaan mihin perustan mielipiteeni, jankkasi erinäisistä tilastoista ja tuhahteli kuinka naiset on usein just tämmösiä.

Jäi vähän epäselväksi, että kiinnostiko häntä treffailla vai päästä väittelemään. Tutustuimme alunperin kuitenkin ihan oikeassa elämässä, hänen aloitteestaan, joten oletin hänen olevan kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuushan on, että jos parin välillä on kemiaa ja synkkaa hyvin, sitä annetaan kyllä anteeksi yllättävän pahojakin möläytyksiä. Jos taas ei, niin pienempikin "virhe" voi viedä ne vähäisetkin fiilikset. Todennäköisesti siis vaikka se kuumaksi huokailu ja rahoilla leveily on vaan olleet ns viimeinen niitti, kun ei muutenkaan ole ihan synkannut. Parisuhteiden muodostus on lopulta hyvin tunnepohjaista toimintaa, eikä sitä pysty järjellä selittämään. 

Vierailija
44/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sheivaatko sinä?" oli ensimmäinen kysymys, ja samalla miehen katse kulki pitkin vaatteiden peittämää vartaloani. Ikinä ei ole maku mennyt noin nopeasti. Bonuksena tuli vielä luento siitä, miten kauheita tatuoinnit ovat naisella. Se tuttavuus jäi kahvikupillisen mittaiseksi.

Vierailija
45/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuolla ketjun 3. viestissä sanottiin, että kuumaksi kehuminen ja rahoilla leveily vei fiilikset. Pelkkiä yläpeukkuja saanut. Tajusin kyllä itsekin sen tapauksen jälkeen, etten koskaan enää kehu naisen ulkonäköä mitenkään, en kehu enkä sano mitään muutakaan ulkonäköön viittaavaa. Tulin siis itse ghostatuksi noiden "treffien" jälkeen. Hyvin on itse asiassa mennyt sen jälkeen kun tuon asian opin.

Hassu. Jollekin toiselle naisellehan täysin sama käytös olisi saattanut toimia aivan toisella tavalla. Naiset kun ei ole kaikki keskenään samanlaisia, ja toisen mielestä tuollainen kuumaksi huokailu voi tuntua kohteliaisuudelta, kun toinen taas kokee sen ahdistavana. Eihän näistä ois paria tullut joka tapauksessa, parempi vaan että käy selväksi heti ja molemmat pääsee etsimään sopivampaa kumppania. 

Vierailija
46/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun treffikumppani ilmoitti heti alkuunsa, että jos ei tästä suhdetta kehkeydy, niin hän on kyllä kiinnostunut myös pelkästä seksistä. No, oli vähän liian suora aloitus meikäläisen makuun, vaikka tavallaan arvostan. :D

Vierailija
47/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän tuolla ketjun 3. viestissä sanottiin, että kuumaksi kehuminen ja rahoilla leveily vei fiilikset. Pelkkiä yläpeukkuja saanut. Tajusin kyllä itsekin sen tapauksen jälkeen, etten koskaan enää kehu naisen ulkonäköä mitenkään, en kehu enkä sano mitään muutakaan ulkonäköön viittaavaa. Tulin siis itse ghostatuksi noiden "treffien" jälkeen. Hyvin on itse asiassa mennyt sen jälkeen kun tuon asian opin.

Eiköhän tuossa tilanteessa naiselle ole tullut mieleen, että nies kuvittelee voivansa ostaa kuumaksi kokemansa naisen rahoilla leveilyllään. Minä ainakin tulkitsin, että miehen käytös paljasti arvoristiriidan ja naisen kiinnostus meni sen takia.

Vierailija
48/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla just nyt kuukautiset?

🤦

Vierailija
49/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo että on ihmetelty rumia kasvoja ja paksuja nilkkoja on kyllä vain osoitus siitä ihmisestä millainen on. Mietipä kun nämä naiset olisi miehelle ihmetelleet vaikka lihasten puuttumista tai huomautelleet vaikka kummallisista varpaista mitä ei ole muilla nähnyt! Voi luoja sentään.

Ja yleensä se on se keskivertopentti, joka noita kommentteja jakaa. Sitten ihmetellään kun ei naista saa ja seuraavaksi haetaan nainen Aasiasta.

Vierailija
50/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa tilanteessa naiselle ole tullut mieleen, että nies kuvittelee voivansa ostaa kuumaksi kokemansa naisen rahoilla leveilyllään. Minä ainakin tulkitsin, että miehen käytös paljasti arvoristiriidan ja naisen kiinnostus meni sen takia.

Tuossa on nimenomaan ongelmana tuo "minä tulkitsin". Kannattaisi nostaa asia esille ja tehdä tarkentavia kysymyksiä arvoista. Mikähän kaikki tulkitaan rahoilla leveilyksi? Jos sanoo vaikka "pidän työstäni ja siitä maksetaan hyvin", niin onko se leveilyä? Ymmärrän toki jos on sellaista Mikael Gabriel -tyylistä leveilyä.

Vierailija
51/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrki leikillisesti kurkistamaan kaula-aukosta ja tuumasi, että kivat tissit..... 

Vierailija
52/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on nimenomaan ongelmana tuo "minä tulkitsin". Kannattaisi nostaa asia esille ja tehdä tarkentavia kysymyksiä arvoista. Mikähän kaikk

No, eiköhän tämä treffeillä ollut henkilö itse parhaiten tiedä mitä siellä on puhuttu. Heillä ei ole kemiat ja arvot nyt kohdanneet, niin käy joskus. 

Vierailija
53/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi. 

Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina

Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.

Itsestäsi ei tuollaisen vastauksen perusteella ihan kauhean fiksua ole kasvatettu.

Eri

Vierailija
54/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.

Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.

Mikä tämän jossittelun pointti on?

Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.

No, jos ei halua olla suhteessa ihmisen kanssa, joka töksäyttelee toiselle epäkohteliaasti - tai veetuilee tai negailee, koska vähän sellaiseltahan nuo jotkut kommentit kuulostivat, joko tarkoitukselliselta ilkeilyltä tai sitten joltain pelimiesohjeista luetulta negaamiselta, mikä on aina rasittavaa ja kiinnostuksen tappavaa. Kannattaa olla kohtelias, huomaavainen ja opetella ihmissuhdetaitoja - näitä kaikkia ominaisuuksia kun tarvitaan parisuhteessakin.

Aika harvalla on tavoitteena nimenomaan tapailu, suhde, avioliitto ja perhe-elämä, vaan suurin osa haluaa nämä sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla. Etsitään itselle sopivaa kumppania - se on se tavoite, ei jokin parisuhdestatus. En minä ainakaan haluaisi vängällä alkaa tapailla ihmistä, joka tekee mahdollisesti jopa tarkoituksella minulle ikävän olon.

Vierailija
55/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on, että jos parin välillä on kemiaa ja synkkaa hyvin, sitä annetaan kyllä anteeksi yllättävän pahojakin möläytyksiä. Jos taas ei, niin pienempikin "virhe" voi viedä ne vähäisetkin fiilikset. Todennäköisesti siis vaikka se kuumaksi huokailu ja rahoilla leveily on vaan olleet ns viimeinen niitti, kun ei muutenkaan ole ihan synkannut. Parisuhteiden muodostus on lopulta hyvin tunnepohjaista toimintaa, eikä sitä pysty järjellä selittämään. 

Ja tästä kemiasta jankkaavat naiset joilla on tunne-elämän ongelmia.

Vierailija
56/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkäsi miehisyydestäni mikä ei sinänsä ollut minulle ongelma, mutta alkoi sitten valittaa kuinka edellinen deittikumppani oli "ihan liian hintahtava". Kerroin että olen biseksuaali ja kyseistä termiä on käytetty minunkin haukkumiseen, ja lähdin menemään.

Vierailija
57/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luin. Ei niissä minusta kovin pahoja juttuja ollut. Olen itsekin joskus erehtynyt sanomaan deitille seksin aikana "oot tosi kuuma" tms. Muut noista luetelluista oli sellaisia, että on möläyttänyt asian mitä ajattelee ja se on riittänyt pilaamaan kaiken. Ihmiset vetää johtopäätöksiä niin pienistä asioista, etten yhtään ihmettele miksi sinkkuja on nykyään niin paljon ja lapsia ei synny. Treffeillä ja viesteissä pitää olla äärimmäisen varovainen mitä sanoo, koska toinen tulkitsee se elämän ja kuoleman asiaksi. Myöskin kun toisen huumorintajua ei vielä tunne, niin tulee vahingossa loukanneeksi toista, eikä toinen saata edes kertoa, että loukkaantui. Jos olisi edes vähän kärsivällisyyttä, niin tuollaiset asiat kyllä hioutuisi ajansaatossa ja suhde voisi toimia hyvin.

No ulkonäön kehuminen ei minusta ole paha asia, vaan päinvastoin se on ihan hyvä

Luulen, että kaikissa näissä tapauksissa on ollut mies aloitteen tekijänä. Koska muunlainen kuin tällainen älykääpiö, joka ei ota toisia huomioon, pystyy enää lähestymään naisia. Älykäs mies ymmärtää antaa naiselee hänen tiölansa ja odottaa. Kyllä nainen tekee aloitteen jos on kiinnostunut, jos ei tee aloitetta ei ole kiinnostunut.

Vierailija
58/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on nimenomaan ongelmana tuo "minä tulkitsin". Kannattaisi nostaa asia esille ja tehdä tarkentavia kysymyksiä arvoista. Mikähän kaikki tulkitaan rahoilla leveilyksi? Jos sanoo vaikka "pidän työstäni ja siitä maksetaan hyvin", niin onko se leveilyä? Ymmärrän toki jos on sellaista Mikael Gabriel -tyylistä leveilyä.

No, se voi olla leveilyä tai olla olematta. Mutta on tuo vähän käyttäytymistapojen vastaista sikäli, että yleensä meidän kulttuurissa ei ole tapana puhua tuntemattomille omasta palkkatasosta tuolla lailla. Ja koska kommentti on käytösnormien vastainen, se vaikuttaa sen vuoksi siltä, että sillä on jokin tarkoitus - tässä tapauksessa siis varmaan niin, että mies ajattelee sen olevan vetovoimatekijä naisille. Minua häiritsisi tällainen ajattelutapa. Toisaalta sitten tuollainen kommentti VOI joidenkni suusta olla myös aika neutraali, joten ehkä kokonaisuus ratkaisi. Olisin kyllä hiukan varauksellinen itse tuollainen kommentin jälkeen, ei sille mitään voi. Mutta ehkä kokonaisuus ratkaisisi.

Vierailija
59/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ymmärsin niin, että ongelma oli miehen pinnallinen arvomaailma. Olen itsekin törmännyt näihin miehiin, jotka leveilevät omaisuudellaan ja tuntuu, että nainenkin olisi sitten semmoinen leveilyn aihe, näyttöesine. Luonteella ei niin väliä. 

Onhan se mukavaa jos joku kehuu ulkonäköä, mutta esim tuollaisessa tilanteessa miehestä saa täysin vähäjärkisen vaikutelman.

Vierailija
60/1209 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä kemiasta jankkaavat naiset joilla on tunne-elämän ongelmia.

Miksi ajattelet noin? Kemiahan on yleisesti käytetty sana ja tarkoittaa vetovoimaa kahden henkilön välillä. Kyllä se on nimenomaan tunne-elämässä vakaiden kohdalla ihan olennainen asia suhteessa myös.