Älyttömimpiä deittikommentteja, jotka ovat hyydyttäneet ilmapiirin
Aloitan. Mies sanoi minulle tapaamisemme yhteydessä, että eletty elämä näkyy minusta. Kun hän huomasi sammakkonsa, hän korjasi sanomaansa, että "tietenkin hyvällä tavalla, mutta tietyt piirteet kasvoissa paljastavat aina iän". Hän ei tarkoittanut loukata minua, mutta myönnetään, että tunnelma lässähti.
Kommentit (1209)
Tuumaili muka vitsikkäästi, että näytän niin miestä kaipaavalta, että voisin sortua nigerialaishuijaukseen tai joutua Auervaaran uhriksi.
Minä jostain syystä kerään puoleeni sellaisia reppanoita, jotka alkaa kertoa kurjasta ja rankasta elämästään siinä heti pienen tutustumisen jälkeen. En varsinaisesti deittaile joten nää on jossain baarissa vastaan tulleita. Kai olen vaan turhan kohtelias ja empaattinen, kun jään juttelemaan vähän kaikenlaisten tyyppien kanssa. Joittenkin törppöjen jännämiesten lähestymiset on helpompi torjua kuin vähän epävarman oloisten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Mikä tämän jossittelun pointti on?
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos aikoinaan isäsi tai äitisi olisi deiteillä sanonut jonkun väärän lauseen, niin sinua ei olisi olemassa.
Tai jos äitisi ex-deitti ei olisi sanonut jotain tyhmää, hän olisi koskaan tavannut isääsi.
Tuntuu vaan varsinkin nykyään, että ihmiset luovuttaa toisten suhteen tosi helposti. Vaihtoehtoisessa todellisuudessa treffit olisi voineet johtaa tapailuun, suhteeseen, avioliittoon ja perhe-elämään. Harmi vaan kun deitti sanoi sen yhden väärän lauseen, joka vei fiilikset.
Luitko millaisia kommentteja täällä oli mainittuna? Ei mikään niistä ollut sellainen pikkujuttu joka kannattaisi vaan sivuuttaa, vaan oikeasti aika törkeitä. Jotka tyypillisesti sitten pahenee vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko millaisia kommentteja täällä oli mainittuna? Ei mikään niistä ollut sellainen pikkujuttu joka kannattaisi vaan sivuuttaa, vaan oikeasti aika törkeitä. Jotka tyypillisesti sitten pahenee vain.
No ei todellakaan paljoa nappaa, jos mies antaa ymmärtää, että tekee suurenkin palveluksen alkamalla olla kanssani. Kyllä se vähäisinkin itseluottamus lentää tomuna tuuleen, kun deitti toteaa yllättyneenä, että oletko todellakin vasta 42-vuotias. Minä kun luulin sellaiseksi eläkeikää lähestyväksi naiseksi.
Kummallisia miehiä, kun kaikki pitää sanoa ääneen, mitä mieleen juolahtaa. Ihan kuin alakoululaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luin. Ei niissä minusta kovin pahoja juttuja ollut. Olen itsekin joskus erehtynyt sanomaan deitille seksin aikana "oot tosi kuuma" tms. Muut noista luetelluista oli sellaisia, että on möläyttänyt asian mitä ajattelee ja se on riittänyt pilaamaan kaiken. Ihmiset vetää johtopäätöksiä niin pienistä asioista, etten yhtään ihmettele miksi sinkkuja on nykyään niin paljon ja lapsia ei synny. Treffeillä ja viesteissä pitää olla äärimmäisen varovainen mitä sanoo, koska toinen tulkitsee se elämän ja kuoleman asiaksi. Myöskin kun toisen huumorintajua ei vielä tunne, niin tulee vahingossa loukanneeksi toista, eikä toinen saata edes kertoa, että loukkaantui. Jos olisi edes vähän kärsivällisyyttä, niin tuollaiset asiat kyllä hioutuisi ajansaatossa ja suhde voisi toimia hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paras niin. En haluaisi olla idiootin lapsi.
Aikamoinen tollo olet, jos pidät omia vanhempiasi idiootteina
Voi vtun daiju. Etkö osaa lukea? En ole pitänyt vanhempiani idiootteina, koska he eivät sitä ole. Sen sijaan jättäisin mieluumin syntymättä, jos vanhemmakseni sattuisi joku tässä ketjussakin kuvatuista persesilmistä. Onneksi ei sattunut, vaan olen kahden todella fiksun ihmisen jälkeläinen, joka osaa edellyttää samaa myös kumppaniltaan.
Kanssakeskustelijoiden puhuttelu osoittaa, etteivät fiksut vanhempasi ole täyteen kymppiin yltäneet kasvatussuorituksessaan.
Tuo että on ihmetelty rumia kasvoja ja paksuja nilkkoja on kyllä vain osoitus siitä ihmisestä millainen on. Mietipä kun nämä naiset olisi miehelle ihmetelleet vaikka lihasten puuttumista tai huomautelleet vaikka kummallisista varpaista mitä ei ole muilla nähnyt! Voi luoja sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko millaisia kommentteja täällä oli mainittuna? Ei mikään niistä ollut sellainen pikkujuttu joka kannattaisi vaan sivuuttaa, vaan oikeasti aika tör
" Olen itsekin joskus erehtynyt sanomaan deitille seksin aikana "oot tosi kuuma" tms. "
Mikä tuossa kuumaksi sanomisessa on paha?
Täällä peräänkuulutetaan kärsivällisyyttä, mutta miksi pitäisi antaa mahdollisuus ihmiselle, joka tapaamisessa ihmettelee esim. toisen rumia kasvoja? Tuskin tuollaisesta tollosta unelmien prinssiä kuoriutuu myöhemminkään.
"Et kai ole mikään feministi"
Joo en tietenkään, kyllä mies on aina ykkönen ja perheenpää, poikalapsi tyttöä arvokkaampi jne. 🤦
Vierailija kirjoitti:
Täällä peräänkuulutetaan kärsivällisyyttä, mutta miksi pitäisi antaa mahdollisuus ihmiselle, joka tapaamisessa ihmettelee esim. toisen rumia kasvoja? Tuskin tuollaisesta tollosta unelmien prinssiä kuoriutuu myöhemminkään.
No jep, ja sitten toisaalla syytellään että mitäs menit ottamaan tuollaisen tollon kumppaniksi, jos joku on erehtynyt antamaan mahdollisuuden ja valittaa parisuhdeongelmistaan.
Mies sanoi pitäneensä mua kuvottavan näköisenä. Olin lihavampi kuin nyt olen enkä nytkään ole normaalipainoinen. Sitten katsoi mun kasvoja ja sanoi "itse asiassa oletkin kaunis". Tuon ekan kommentin jälkeen mikään kehu ei enää merkinnyt mitään.
Minunykso deitti kommentoi nettideiteillä heti ensimmäiseksi, että " miksi sinä et kertonut olevasi noin läski?" Olin ja olen erittäin timmi ja silloin oli vielä kilpaurheilija. Olisi ilmeisesti deitin mukaan pitänyt mainostaa enemmän tätä kroppaani netissä. Luiskaan vain, ei tuollaista ei kukaan ota kohteliaisuutena. Kehtaisi vielä osoitella ulos ja kertoa, että noin sinäkin lyllertäisit jos olisit lihavampi. Kyseessä ei edes ollut kovin iso ihminen.
Niinhän tuolla ketjun 3. viestissä sanottiin, että kuumaksi kehuminen ja rahoilla leveily vei fiilikset. Pelkkiä yläpeukkuja saanut. Tajusin kyllä itsekin sen tapauksen jälkeen, etten koskaan enää kehu naisen ulkonäköä mitenkään, en kehu enkä sano mitään muutakaan ulkonäköön viittaavaa. Tulin siis itse ghostatuksi noiden "treffien" jälkeen. Hyvin on itse asiassa mennyt sen jälkeen kun tuon asian opin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko millaisia kommentteja täällä oli mainittuna? Ei mikään niistä ollut sellainen pikkujuttu joka
" Olen itsekin joskus erehtynyt sanomaan deitille seksin aikana "oot tosi kuuma" tms. "
Mikä tuossa kuumaksi sanomisessa on paha?
Ei varmaan yksinään mikään, varsinkin jos ollaan jo seksiin asti päästy.
Mutta siinä yhdessä kommentissa, jossa kuumaksi sanomista oli moitittu, taisi olla kyse ensitreffeistä ja sama henkilö oli myös leveillyt rahoillaan. Eli, arvomaailma ei selvästi ollut kohdannut ja fiilis mennyt siksi, ei kai siinä olisi mitään järkeä jatkaa? Kyse ei ole mistään pikkujutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jep, ja sitten toisaalla syytellään että mitäs menit ottamaan tuollaisen tollon kumppaniksi, jos joku on erehtynyt antamaan mahdollisuuden ja valittaa parisuhdeongelmistaan.
No kieltämättä itse annoin tilaisuuden miehelle, jonka mielestä naisten ei tulisi olla pappeja. Uskomatonta kyllä hänestä kuoriutui prinssi, vaikka päästi suustaan jotain noin hölmöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kieltämättä itse annoin tilaisuuden miehelle, jonka mielestä naisten ei tulisi olla pappeja. Uskomatonta kyllä hänestä kuoriutui prinssi, vaikka päästi suustaan jotain noin hölmöä.
Ja tuon pitäisi lohduttaa niitä kaikkia, joitten sammakkoprinssit pysyy sammakoina hamaan tappiin ja pahenee vaan?
Ihmetteli rumia kasvojani