Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko miehesi kiinnostunut sinusta, jos olisit ollut tapaamishetkellänne samannäköinen kuin nyt?

Vierailija
15.01.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on vähän pitempi ja lävistyksiä olen karsinut pois, muuten näytän jokseenkin samalta.

Vierailija
2/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän arvostaa minussa ulkonäön ohella vahvasti henkisiä ominaisuuksiani, jotka ovat vuosien saatossa vain parantuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä, olisiko parikymppisenä kiinnostunut itseään 15 vuotta vanhemmasta naisesta. Epäilen.

Vierailija
4/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavatessamme ei ollut yhtä vetävä kuin nyt.

Vierailija
5/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään minulla on lyhyet hiukset ja saan vieläkin kuulla siitä, miten kivaa olisi, kun ne olisivat pitkät=)

Vierailija
6/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusten väri ei ole enää blondi. Jospa se kattelee vaan blondien perään, ei oo kyllä valittanu tästä uudesta väristäkään.

Vierailija
7/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pukeudun esim. tyylikkäämmin ja en ole esimerkiksi lihonnut vaikka kaksi lasta olen saanut.

Vierailija
8/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi ex olisi ollut kiinnostunut minusta nyt myös, sillä olen yhtä hyvän näköinen kuin kymmenen vuotta sittenkin.

Vierailija
9/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään materialisti, mutta olen erittäin luotaantyöntävän näköinen nykyään...

Tapaamishetkellä olin treenannut, iloinen, painoin 15 kiloa vähemmän kuin nyt. Hiukset olivat hyväkuntoiset ja puhkuin energiaa ja iloisuutta. Nyt olen nuhjaantunut, negatiivinen marisija :-(((

Vierailija
10/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole paljonkaan muuttunut, huolimatta kolmesta lapsesta :).

Vierailija
11/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt n.10kg hoikempi ja sporttinen. Toisaalta kroppa muuten synnytysten jäljiltä.......joten tiedä häntä.

Vierailija
12/12 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole pahemmin vuosien kuluessa muuttunut. Hiukset on edelleen pitkät mutta eriväriset ja vähän eri mallilla leikattu. En ole lihonut enkä laihtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi