Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni on paikalla whatsappissa, muttei lue viestejäni

Vierailija
27.02.2024 |

Toisinaan lukee viestit välittömästi, mutta joskus menee seuraavaan aamuun tai jopa vuorokauden päähän. Hämäävää tässä on se, että hän saattaa olla kuitenkin paikalla. Loukkaantuneena olen sitten viivytellyt hänelle vastaamistani. Hän ei huomaa pahaa mieltäni, vaan suhtautuu minuun edelleen yhtä iloisen ystävällisesti. Toivoisin, että hän tuntisi samaa harmia vastaamattomuuteni takia. Kertokaahan naiset, mikä on syy edellisen kaltaiseen vastaamattomuuteen.

M48

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit voi lukea ilman lukukuittausta. Sun pitää päästä irti neuroottisesta toisen viestien lukutarkkailusta.

Vierailija
62/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan teen itsekin sille viestipommittajalle joka ei voisi vähempää kiinnostaa. En vaan viitsi sanoa että painu helvettiin. 20 vuotta jo kysellyt "mitä kuuluu ja mitäs hommaat".

Olisiko vaan helpompi sanoa niin saattaisi loppua :D Taidat kumminkin haluta niitä viestejä.

No en halua. Hänellä oli tilaisuutensa 20 vuotta sitten, ei älynnyt toimia silloin oikein. Se tilaisuus meni sitten.

Ehkä se on se kasvatus, periaatteessa täytyy vastata kun viestitellään tai puhutellaan. Ei vain voi sanoa ilkeästi ihmiselle joka ei ole ilkeä itse. Ei saisi jättää vastaamatta, niin silti välillä teen, ja huono omatunto siitäkin vähän seuraa.

Sorry, mutta kuulostaa siltä, että katkerana kostat edelleen jotain 20 vuoden takaista jutt

En kosta, en ole katkera. Hän on merkityksetön minulle. En tiedä onko hänkään edes siinä mielessä enää kiinnostunut, vaikka seksijuttuihin hänen viestittelynsä äkkiä aina meneekin.

En vaan halua sanoa pahasti, mutta en jaksa sitä että hän nykyisin viestittelee joka päivä. Vältän jopa menemästä faceen välillä koska tiedän että ei mene kuin muutama minuutti kun hän laittaa viestiä. Miten sä sanot sievästi ihmiselle joka ei mitään pahaa tarkoita, luulee kenties olevansa ystävä, että painu sinne missä pippuri kasvaa, en jaksa lätistä tyhjää sun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea toisen puolesta vastata miksi joku toimii tietyllä tavalla. Mutta pääsääntöisesti nyt jos joku ei vastaa viesteihin, vaikka on paikalla kuitenkin, voisi ajatella, että sitä ei vaan kiinnosta tai on jotain mielenkiintoisempaa meneillään. Ainakin itse saatan tehdä juuri noin, viestailen /vietän aikaa jonkun kiinnostavamman kanssa. Jos joku silloin laittaa viestiä, saatan vilkaista puhelinta, mutta vastaan sitten paremmalla aikaa joskus myöhemmin. 

Vierailija
64/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan teen itsekin sille viestipommittajalle joka ei voisi vähempää kiinnostaa. En vaan viitsi sanoa että painu helvettiin. 20 vuotta jo kysellyt "mitä kuuluu ja mitäs hommaat".

Olisiko vaan helpompi sanoa niin saattaisi loppua :D Taidat kumminkin haluta niitä viestejä.

No en halua. Hänellä oli tilaisuutensa 20 vuotta sitten, ei älynnyt toimia silloin oikein. Se tilaisuus meni sitten.

Ehkä se on se kasvatus, periaatteessa täytyy vastata kun viestitellään tai puhutellaan. Ei vain voi sanoa ilkeästi ihmiselle joka ei ole ilkeä itse. Ei saisi jättää vastaamatta, niin silti välillä teen, ja huono omatunto siitäkin vähän seuraa.

Nyt vähän selkärankaa. Kyllä sitä voi selittää asian toiselle muutenkin kuin vain ilke

No meillä oli sutinaa silloin, mutta hän ei edes yöksi jäänyt, oli kiire heti äidin luokse kun seksiä sai. Olisin kaivannut ehkä sitä etenemistä oikeaan seurusteluun silloin. Myöhemmin kävi itkemässä oven takana, ja sain lähtemään vain poliisilla uhkaamalla.

Hänellä oli kai paljonkin näitä naisia, joita kävi panemassa mutta ei tajunnut ruveta seurustelemaan vakavissaan. Ihme hänen ulkoisella olemuksellaan ja jutuillaan kyllä, että ei mikään palstalla paljon puhuttu komea alfa...

Myöhemmin on tullut kuva varsin yksinkertaisesta seksihullusta, välillä nykyisin on jo tullut mieleen jokin otsalohkorappeuma tms. Mutta tosiaan en tiedä edes haluaisiko hän tavata vai kaverinako vain viestittelee ja utelee seksiasioistani esim.

Kyllä minusta on silti ilkeää jos sanon että älä viestittele minulle enää. Joskus jaksan jutella hänen kanssaan, mutta useimmiten vain tympii.

Vierailija
65/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No meillä oli sutinaa silloin, mutta hän ei edes yöksi jäänyt, oli kiire heti äidin luokse kun seksiä sai. Olisin kaivannut ehkä sitä etenemistä oikeaan seurusteluun silloin. Myöhemmin kävi itkemässä oven takana, ja sain lähtemään vain poliisilla uhkaamalla.

Hänellä oli kai paljonkin näitä naisia, joita kävi panemassa mutta ei tajunnut ruveta seurustelemaan vakavissaan. Ihme hänen ulkoisella olemuksellaan ja jutuillaan kyllä, että ei mikään palstalla paljon puhuttu komea alfa...

Myöhemmin on tullut kuva varsin yksinkertaisesta seksihullusta, välillä nykyisin on jo tullut mieleen jokin otsalohkorappeuma tms. Mutta tosiaan en tiedä edes haluaisiko hän tavata vai kaverinako vain viestittelee ja utelee seksiasioistani esim.

Kyllä minusta on silti ilkeää jos sanon että älä viestittele minulle enää. Joskus jaksan jutella hänen kanssaan, mutta useimmiten vain tympii."

No voi hyvä luoja, mitä menoa.....huh.

Vierailija
66/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän selkärankaa. Kyllä sitä vo

No ei vaikuta olleen mikään erityisen kiltti. Taitaa kiinnostus kuitenkin vähän hivellä itsetuntoa? Tässä kuitenkin ehdotus: "Nykyisen tilanteeni vuoksi en pysty enää pitämään yhteyttä tuttaviin/ystäviin (valitse kumpi ja laita monikossa niin ei ota henkilökohtaisesti). Työni/perheeni/terveysasiani/ vanhempieni asiat (valitse sopivin) vie aikani." Sitten jos myöhemmin kysyy onko tilanne helpottanut niin vastaat vaan ettei ole ja että ilmoitat kun tilanne on parempi. Voit sitten itse päättää otatko enää koskaan yhteyttä.

Vierailija
67/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi pimppi

Vierailija
68/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No meillä oli sutinaa silloin, mutta hän ei edes yöksi jäänyt, oli kiire heti äidin luokse kun seksiä sai. Olisin kaivannut ehkä sitä etenemistä oikeaan seurusteluun silloin. Myöhemmin kävi itkemässä oven takana, ja sain lähtemään vain poliisilla uhkaamalla.

Kyllä minusta on silti ilkeää jos sanon että älä viestittele minulle enää. Joskus jaksan jutella hänen kanssaan, mutta useimmiten vain tympii."

No voi hyvä luoja, mitä menoa.....huh.<

Mitä mitä menoa? Pari panoa ja se siitä.

Vierailija
69/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko minkä laki pykälän mukaan pitää heti lukea viestit ja vastata niihin ? Whatsapp voi näyttää että on paikalla, vaikka olisi just poistunut. 

Vierailija
70/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa kiinnostus kuitenkin vähän hivellä itsetuntoa?"

Ei, valitettavasti ei. Enkä tosiaan tiedä onko hän a: kiinnostunut edelleen panemaan

B:kiinnostunut vakavasta suhteesta (epäilen suuresti, kun ei 20 vuoteen ole niin ilmaissut)

C: ihan vaan kaverina (tähän ehkä uskon koska olen vetänyt miesystävät keskusteluun aina tarkoituksella, eikä se ole häntä häirinnyt. Jos keskustelu etenee joskus niin kyselee sitten minun ja miesystävän seksielämästä... siinä sitten voivottelee kun ei miesystävällä toimi... ei tarjoa edes itseään.

Vierailija
71/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

Vierailija
72/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

pippeli ja pimppi

Vierailija
73/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei sä haluat itsekin noita viestejä jos noin yksityiskohtiin menet siinä mitä hänelle kerrot.

Vierailija
74/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan.

Voihan olla, että whatsapp jää päälle ja siksi näyttää kuin olisi paikalla.

Kyllä siinä näkyy aika jolloin on käynyt.

Vierailija
75/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Tuolla ikääkään ei osata vielä kommunikoida kuin aikuiset. Masentavaa.

Vierailija
76/81 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä mitä menoa? Pari panoa ja se siitä"

Eihän se ollut "ja se siitä", kuin tuon parin panon jälkeen mies on viestitellyt seuraavat 20 vuotta tuolle naiselle ja utelee hänen nykyisiä seksikuvioitaan. Ja siis myös huh huh noihin kuvioihin 20 vuoden takaa, joo.

Vierailija
77/81 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän vastaa tärkeämpiin viesteihin. Sinun viestisi eivät ole niin tärkeitä.

Aijaa itse vastaan ensin niihin jotka ei ole niin tärkeitä ja joihin on helppo vastata. Sitten vasta niihin joilla on suurempi merkitys.

Nainen

Avaisitko tätä logiikkaa? Kuinka kauan harkitset vastaustasi viesteihin, joihin on hankalampi vastata?

Minulla on yksi kontakti, joka vastaa tunnissa hyvän viikonlopun toivotuksiin ja vastaaviin. Sitten kun kysyy jonkun kysymyksen että voitaisiinko tavata, niin saattaa kestää kaksi vuorokautta että saa mitään vastausta. Tätä tapahtuu säännöllisesti, että tyhjänpäiväisiin toivotuksiin vastaa miltei heti.

Ja aivan varmasti näkee nämä kysymykset heti, ei vain jostain syystä vastaa. Ärsyttää tuollainen viivyttely vastaamisessa. Minulle kelpaisi ihan hyvin vastaukseksi, että en tiedä vielä ehdinkö nähdä. Kysyn että pystyn suunnittelemaan oman aikataulun, en halua pitää omaa aikataulua avoimena odotellen toisen vastausta.

Vierailija
78/81 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti taipuvainen passiivis-aggressiiviseen mököttämiseen, sellaisia marttyyrin elkeitä selvästi. Suosittelen että sanot sille ihastuksellesi suoraan mitä häneltä kaipaisit ja miksi. Miksi pelaat tuollaisia pelejä? 

Oletpa ilkeä ihminen. Mikä sinusta on tehnyt tuollaisen? Rakkaudeton lapsuus? Se, ettet kelpaa kenellekään? Älä vastaa täällä, mieti itseksesi.

AP:lle: Minä ymmärrän tunteesi täysin, sillä itselläni tulee näitä samoja. Olen yllättynyt, että miehilläkin on näitä ja iloinen, että joku teistä kertoo niistä ääneen. Tunnutte heti inhimillisemmiltä!

Yksi syy, joka ei ainakaan heti tullut vastauksissa vastaan on sekin, että vastapuoli voi olla sosiaalisten tilanteiden jännittäjä tai itse niin ihastunut, ettei uskalla / kehtaa heti vastata, kun pelkää sanovansa jotain tyhmää!

Joskus pitkä vastausaika onkin siis "positiivinen" asia: se kertoo, että vastaaja on niin ihastunut, että pelkää tosiaan mokaavansa ja miettii sitten pitkän aikaa sopivan luontevaa / hauskaa tms. vastausta. Jotta nääs cool vaikutelma pysyisi yllä :D

Jos vastapuoli on sos. tilanteiden jännittäjä, hän menee aivan sekaisin saadessaan viestin ja sydän jyskyttää jo sen takia, että on saanut viestin. Sitten kestää pitkän aikaa uskaltaa avata se ja sen jälkeen menee aikaa, että uskaltaa vastata. Samat oireet tietty sellaisella, joka on korvia myöten ihastunut.

Vierailija
79/81 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin ex-ihastuksessani saman käytöksen. Myöhemmin sain vihjeen että pyörittää useita naisia. Useammalle vastaaminen tietenkin kestää. Yksi naisista oli tuttu ja huomasin heidän olevan aina samaan aikaan paikalla. Siis aina. Lopetin viestittelyn siihen. Ilmeisesti tälle toiselle vastaaminen meni minun viestien ohi. 

N45

Kyseinen nainen on autuaan tietämätön ihastumisestani. Olen pitänyt torjutuksi tulemista niin itsestäänselviönä, etten olen saanut suutani auki asian suhteen. Mieluummin pidän ystävyyden kuin karkoitan hänet kokonaan tiehensä. En pommita häntä viesteillä, en ole sen lajin mies. Jos näemme toisiamme sattumalta tunne on semmoinen kuin kaikki muu katoaisi ympäriltämme. Saatamme jutella pitkäänkin, eikä hänellä ole kiire minnekään. 

Ap

Nainen on tajunnut ihastuksesi (kyllä sen huomaa vaikkei ääneen sano) eikä valitettavasti ole kiinnostunut sinusta. Ei halua ruokkia ihastustasi vastailemalla innokkaasti viesteihisi. Voi kokea ne rasitteeksi, muttei halua olla ilkeä.

Vierailija
80/81 |
08.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi