Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastukseni on paikalla whatsappissa, muttei lue viestejäni

Vierailija
27.02.2024 |

Toisinaan lukee viestit välittömästi, mutta joskus menee seuraavaan aamuun tai jopa vuorokauden päähän. Hämäävää tässä on se, että hän saattaa olla kuitenkin paikalla. Loukkaantuneena olen sitten viivytellyt hänelle vastaamistani. Hän ei huomaa pahaa mieltäni, vaan suhtautuu minuun edelleen yhtä iloisen ystävällisesti. Toivoisin, että hän tuntisi samaa harmia vastaamattomuuteni takia. Kertokaahan naiset, mikä on syy edellisen kaltaiseen vastaamattomuuteen.

M48

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ilmeisesti taipuvainen passiivis-aggressiiviseen mököttämiseen, sellaisia marttyyrin elkeitä selvästi. Suosittelen että sanot sille ihastuksellesi suoraan mitä häneltä kaipaisit ja miksi. Miksi pelaat tuollaisia pelejä? 

Tuo voi olla totta. Yhtä hyvin se voi olla vastapuoli, joka pelailee passiivis-aggressiivisia pelejä. Ja niihin sitten ap reagoi aivan luonnollisesti niin, että häntä harmittaa, kun homma ei lähde liitoon.

Minulla oli sellainen kaveri, joka teki juuri tuota, että ei lukenut viestejä. Ja muutaman kerran voi laittaa sattuman piikkiin, mutta kun sama pelaaminen jatkui pitkään, niin tilanteiden toistuvuus paljasti sen tahalliseksi pelaamiseksi.

Toisinaan hän siis vastaa minulle välittömästi, jonka jälkeen viestittely jatkuu spontaanisti. Sitten on noita kertoja, jolloin hän

Toisinaan minäkin vastaan heti, kun puhelin sattuu olemaan kädessä, vaikkei yhtään kiinnostaisi mutta juttelen vähän aikaa. Toisinaan ihan vaan "unohdan" lukea ja vastata... jos olisi joku kiinnostava tyyppi niin tuota ei tapahtuisi.

Vierailija
22/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin ex-ihastuksessani saman käytöksen. Myöhemmin sain vihjeen että pyörittää useita naisia. Useammalle vastaaminen tietenkin kestää. Yksi naisista oli tuttu ja huomasin heidän olevan aina samaan aikaan paikalla. Siis aina. Lopetin viestittelyn siihen. Ilmeisesti tälle toiselle vastaaminen meni minun viestien ohi. 

N45

Kyseinen nainen on autuaan tietämätön ihastumisestani. Olen pitänyt torjutuksi tulemista niin itsestäänselviönä, etten olen saanut suutani auki asian suhteen. Mieluummin pidän ystävyyden kuin karkoitan hänet kokonaan tiehensä. En pommita häntä viesteillä, en ole sen lajin mies. Jos näemme toisiamme sattumalta tunne on semmoinen kuin kaikki muu katoaisi ympäriltämme. Saatamme jutella pitkäänkin, eikä hänellä ole kiire minnekään. 

Ap

Kylläpä se saattaa tajuta ihastumisesi, muttei ystävällisenä ihmisenä tee muuta kuin vastailee kiltisti ja juttelee jos satutte kohtaamaan. Sun ihan omassa päässäsi tuo "kaikki muu katoaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän vastaa tärkeämpiin viesteihin. Sinun viestisi eivät ole niin tärkeitä.

Aijaa itse vastaan ensin niihin jotka ei ole niin tärkeitä ja joihin on helppo vastata. Sitten vasta niihin joilla on suurempi merkitys.

Nainen

Vierailija
24/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole mies ja soita hänelle. M56

Vierailija
25/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa itse vastaan ensin niihin jotka ei ole niin tärkeitä ja joihin on helppo vastata. Sitten vasta niihin joilla on suurempi merkitys.

Nainen

Sama täällä! Säästän parhaat aina viimeiseksi:D

Vierailija
26/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Minäkin ennemmin toimin näin. On helppo nopeasti vastata vähäpätöisempiin viesteihin vaikka Ok, tai joo, joo, mutta jonkun tärkeän ihmisen kanssa, jonka kanssa aikoo pidempää keskustelua viritellä, niin haluaa asetella sanansa paremmin ja harkita sanomisiensa sävyä. Mutta aika vaikeata tuosta nyt varmuudella sanoa, että onko tuo hidas vastaustahti merkki kiinnostuksesta vai sittenkin kiinnostumattomuudesta. Ihmiset ovat niin erilaisia. Se nyt ainakin on huono merkki, että käyttäydyt noin, että haluat ryhtyä mököttämään, vaikka et edes selvitä ensin, että missä mennään. Saatat nimittäin lopulta menettää hänet, vaikka hän ensin olisikin ollut oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
27/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen

Minäkin ennemmin toimin näin. On helppo nopeasti vastata vähäpätöisempiin viesteihin vaikka Ok, tai joo, joo, mutta jonkun tärkeän ihmisen kanssa, jonka kanssa aikoo pidempää keskustelua viritellä, niin haluaa asetella sanansa paremmin ja harkita sanomisiensa sävyä. Mutta aika vaikeata tuosta nyt varmuudella sanoa, että onko tuo hidas vastaustahti merkki kiinnostuksesta vai sittenkin kiinnostumattomuudesta. Ihmiset ovat niin erilaisia. Se nyt ainakin on huono merkki, että käyttäydyt noin, että haluat ryhtyä mökö

Aivan, itselläni on viimeisimpänä vielä sellainen kokemus, että luotan mieheen todella paljon, mikä on minulle todella iso asia.

Joten tavallaan voin olla vastaamatta ihan heti, koska tiedän että hän on siellä kyllä. Jotenkin kaikella viestimisellä on aika suuri arvo. Joten usein mietin hieman ennenkun vastaan ja haluankin venyttää kommunikointia. Hän on silti mielessäni kyllä.

Sama nainen

Vierailija
28/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WhatsApp näyttää käyttäjän aktiivisena jos aplikaatio on auki, vaikka esimerkiksi selailisi nettiä tai katsoisi videoita. Itse joskus kyllä huomaan että viesti saapuu, mutta kun on jotain kesken niin en heti avaa sitä. Ja seuraavaksi onkin käynyt niin että unohdin sen saapuneen, huomaan taas ehkä seuraavana aamuna että ai niin täällähän oli tämäkin.

Vierailija
29/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin suosittelisin lukemaan rivien välistä. Ehkei hän ole kiinnostunut sinusta sillä tavalla. Toiseksi monet eivät heti lue viestiä, jos eivät heti pysty vastaamaan. Kaikki tietävät että toinen näkee kun viesti on luettu, eli jos ei pysty/ehdi/halua/viitsi vastata heti, on joskus helpompaa jättää viesti lukematta, kunnes siihen ehtii vastata. Kolmanneksi jos hänelle tulee tosi paljon viestejä, sinun viestisi on saattanut pudota inboksissa niin alas, ettei hän heti huomaa sitä.

Ei minulla toinen näe olenko lukenut vai en kun lukukuittaukset on pois käytöstä. Toki pois päältä on myös paikallaolo, juuri tällaisista syistä.

Vierailija
30/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aivan, itselläni on viimeisimpänä vielä sellainen kokemus, että luotan mieheen todella paljon, mikä on minulle todella iso asia.

Joten tavallaan voin olla vastaamatta ihan heti, koska tiedän että hän on siellä kyllä. Jotenkin kaikella viestimisellä on aika suuri arvo. Joten usein mietin hieman ennenkun vastaan ja haluankin venyttää kommunikointia. Hän on silti mielessäni kyllä."

Voisikohan kyse olla tämmöisestä? Hänen kaikki viestinsä ovat viimeisen päälle, noh, sanotaanko että tietyllä tavalla erittäin taidokkaita. Sellaisia, että niihin on ilmiselvästi paneuduttu.

Ap

Vierailija
31/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole kiinnostunut sinusta, mutta haluaa olla ystävällinen ja siksi vastailee kuitenkin sinulle. 

Vierailija
32/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan, itselläni on viimeisimpänä vielä sellainen kokemus, että luotan mieheen todella paljon, mikä on minulle todella iso asia.

Joten tavallaan voin olla vastaamatta ihan heti, koska tiedän että hän on siellä kyllä. Jotenkin kaikella viestimisellä on aika suuri arvo. Joten usein mietin hieman ennenkun vastaan ja haluankin venyttää kommunikointia. Hän on silti mielessäni kyllä."

Voisikohan kyse olla tämmöisestä? Hänen kaikki viestinsä ovat viimeisen päälle, noh, sanotaanko että tietyllä tavalla erittäin taidokkaita. Sellaisia, että niihin on ilmiselvästi paneuduttu.

Ap

Ja niihin sinä sitten reagoit pitämällä mykkäkoulua aikasi ja toivot aiheuttavasi naiselle pahan mielen. Oot kyllä sekaisin. 

Vierailija
33/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia viestejä laitat hänelle? Olisi mielenkiintoista tietää niin olisi helpompi hahmottaa tilanteesi. Jos olette vain tuttuja ja sattumoisin tavatessa juttelette niin mitä juttuja laitat niihin viesteihisi? En itse osaa kuvitella, että joku satunnainen juttukumppani alkaisi viestitellä. Ellemme olisi niin sopineet. Ja miksi olisimme jos olemme satunnaisia tuttavia. Jospa nainen ei osaa tai halua vastata oikein mitään (tikusta asiaa-viesteihisi?) ja siksi viivyttelee. 

Vierailija
34/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

She is not that in to you 

Miksi ihmeessä sönkkäät englantia, ollaan suomenkielisellä palstalla!

Lapsellista teinimeininkiä!

Vierailija
35/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on joskus vaikeeaa keksiä mitään järkevää kun kysytään "mitä kuuluu". Jos olen kotona, istun sohvalla ja katson telkkua. No, vastaan juuri tuon. En osaa sitten jatkas viedtittelyä jos sitten edelleen istun sohvalla ja katson telkkua eikä ole yhtään mitään sen mielenkiintoisempaa kerrottavaa. Ilmoistakin on tylsää tai mitäänsanomatonta viestitellä. 

Jos siis tunneside ja tuttuus puuttuu on vaikea keksiä jutunaiheita viesteissä. Naamatusten juttelemalla on jotenkin helpompaa.  Ehkä näin on tässäkin tapauksessa, en tiedä. 

Vierailija
36/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuotahan teen itsekin sille viestipommittajalle joka ei voisi vähempää kiinnostaa. En vaan viitsi sanoa että painu helvettiin. 20 vuotta jo kysellyt "mitä kuuluu ja mitäs hommaat".

Olisiko vaan helpompi sanoa niin saattaisi loppua :D Taidat kumminkin haluta niitä viestejä.

Vierailija
37/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

She is not that in to you 

Miksi ihmeessä sönkkäät englantia, ollaan suomenkielisellä palstalla!

Lapsellista teinimeininkiä!

No, tämä on luultavasti lainaus eräästä tv-sarjasta. Itse kyllä tajusin, ei ärsyttänyt, oli selkeästi ja hauskastikin kerrottu juuri siinä jaksossa ja jäänyt monille mieleen. 

Vierailija
38/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja niihin sinä sitten reagoit pitämällä mykkäkoulua aikasi ja toivot aiheuttavasi naiselle pahan mielen. Oot kyllä sekaisin. 

No myönnetään, että olen toivonut hänen tuntevan ikävää;) 

Ap 

Vierailija
39/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: Hän puhuu wa-puhelua, eikä välttämättä edes katso onko tullut viestejä?

Vierailija
40/81 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm too old for this sh*t.

N47

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme