Löysin täydellisen miehen mutta hänessä on yksi vika
Kuukauden verran tapaillut kyseistä miestä ja kaikki on todella hyvin, hän on hyvin samalla aaltopituudella kanssani ja olen viehättynyt hänestä ulkoisesti. Ainut asia jonka koen luotaan työntäväksi on hänen varustuksensa koko, tai se että kun sitä kokoa ei juuri ole. Miten päästä siitä yli? Voiko parisuhde toimia jos en koe saavani tyydytystä tämän vuoksi?
Kommentit (190)
No eihän se sitten täydellinen ole, valehtelit.
Miltä tuntuisi jos mies kirjoittaisi jostain sinun ominaisuudestasi palstalle, että kokee sen luotaantyöntäväksi? Tuskin kovin hyvältä. Mielestäni jo tuo aloitus kertoo, että ette ole sopivia toisillenne.
Laita mies kiertoon, varmasti löytyy joku joka voi aidosti pitää hänestä kaikkine ominaisuuksineen.
Itelläs on liian löysä. Alapa tekemään niitä vatsanpohjan lihaksia vahvistavia jumppaliikkeitä. Sun pitää pystyä nostamaan pimpim-lihaksillas kahvakuula niin kuin se yks Rosa Meriläinen.
Valitettavasti se voi alkaa turhauttaa aina vain enemmän ja enemmän. Seurustelin vuoden miehen kanssa, jonka kanssa en vaan voinut saada kunnollista seksuaalista tyydytystä. Se ei ollut syy eroon, mutta asia häiritsi koko suhteen ajan, myönnettävä se on. Ja ei, en ole edes mitenkään väljä vaan päinvastoin, ja osaan myös käyttää lantionpohjalihaksiani.
Varmasti moni tulee nyt hurskastelemaan ja kivittämään, mutta olen vain rehellinen. Seksi ei ole minulle edes suhteen tärkein asia, mutta en tiedä miten olisin turhautumiseni kanssa pärjännyt jos suhde olisi jatkunut pidempään. Ei se ole kunnollista seksielämää, että jokainen yhdyntä on jonkinasteinen pettymys, koska ei tunnu oikein miltään vaikka yrittäisi mitä asentoja ja sirkustemppuja :(
Vierailija kirjoitti:
Anna mitat niin arvioidaan.
En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuisi jos mies kirjoittaisi jostain sinun ominaisuudestasi palstalle, että kokee sen luotaantyöntäväksi? Tuskin kovin hyvältä. Mielestäni jo tuo aloitus kertoo, että ette ole sopivia toisillenne.
Laita mies kiertoon, varmasti löytyy joku joka voi aidosti pitää hänestä kaikkine ominaisuuksineen.
No missä mielestäsi asiasta on luvallista puhua jos ei edes anonyymisti palstalla? Jo on merkillistä. Taidat itse olla pieni varustukseltasi ja vedit henkilökohtaisesti herneen tästä aloituksesta. Jos miehen koko ei miellytä, niin sitten pitää mielestäni pitää muut vaihtoehdot auki tai miehen pitää opetella tyydyttämään nainen vaikka suullaan jos ei munasta ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Itelläs on liian löysä. Alapa tekemään niitä vatsanpohjan lihaksia vahvistavia jumppaliikkeitä. Sun pitää pystyä nostamaan pimpim-lihaksillas kahvakuula niin kuin se yks Rosa Meriläinen.
Mitenhän vatsanpohjan lihakset vaikuttaa tiukkuuteen? :D
Kädet, suu, lelut. Itse kokeilisin näitä koska hyviä miehiä on tosi vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mitat niin arvioidaan.
En mitään viivoitinta aio käyttää mutta sanoisin arviona että 5cm. Eli ei edes mene kunnolla sisään.
Seisokissako?
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti se voi alkaa turhauttaa aina vain enemmän ja enemmän. Seurustelin vuoden miehen kanssa, jonka kanssa en vaan voinut saada kunnollista seksuaalista tyydytystä. Se ei ollut syy eroon, mutta asia häiritsi koko suhteen ajan, myönnettävä se on. Ja ei, en ole edes mitenkään väljä vaan päinvastoin, ja osaan myös käyttää lantionpohjalihaksiani.
Varmasti moni tulee nyt hurskastelemaan ja kivittämään, mutta olen vain rehellinen. Seksi ei ole minulle edes suhteen tärkein asia, mutta en tiedä miten olisin turhautumiseni kanssa pärjännyt jos suhde olisi jatkunut pidempään. Ei se ole kunnollista seksielämää, että jokainen yhdyntä on jonkinasteinen pettymys, koska ei tunnu oikein miltään vaikka yrittäisi mitä asentoja ja sirkustemppuja :(
Kiitos tästä!!! Koska tätä juuri pelkään ja haluaisin päästä tästä yli koska pidän hänestä kovasti muuten mutta :(
Vierailija kirjoitti:
Ei ne lihakset mitään auta jos on kyse oikeasti pienestä joka ei edes tunnu että olisi sisällä, lisäksi naisen alapäällä on sellainen ominaisuus, että se kiihottuessa tekee lisää tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minussakin on varmasti jokin vika hänen mielessään jota hän saattaa pohtia, tämä vain hiertää itseäni.
tarviiko sun tyydyttämiseen varustusta vai? kokeile seksikauppaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä mielestäsi asiasta on luvallista puhua jos ei edes anonyymisti palstalla? Jo on merkillistä. Taidat itse olla pieni varustukseltasi ja vedit henkilökohtaisesti herneen tästä aloituksesta. Jos miehen koko ei miellytä, niin sitten pitää mielestäni pitää muut vaihtoehdot auki tai miehen pitää opetella tyydyttämään nainen vaikka suullaan jos ei munasta ole mihinkään.
Olen nainen joten en ottanut henkilökohtaisesti. Mielestäni vaan jokainen ansaitsee kumppanin, joka pitää täydellisenä eikä haluaisi muuttaa mitään. Satun tietämään että joku voi olla aidosti tyytyväinen siihen pieneenkin eikä edes haluaisi mitään muuta.
Toki sitä voi väkisin alkaa vääntämään mutta en ennusta pitkää suhdetta.
Onhan tuokin yhteensopivuus tärkeä asia. Kun kirjoitat että pidät sitä "luotaantyöntävänä" niin eiköhän se kerro kaiken oleellisen. Ei ole sinua varten tämä mies.
Itse lähden miehenä siitä että jotain positiivista pitää naisella olla sanottavana minun miehuudesta. Vaikkei se mikään ihan pieni ole, niin ei sitä voi rehellisyyden nimissä oikein isoksikaan kehua, mutta se ei ole tarpeen. Tarpeen on vain se, että _jotain_ positiivista sanottavaa löytyy. Jos koko asia vaan sivuutetaan, ollaan kuin sitä ei olisikaan, niin omalla kohdallani fiilikset menee. Ei ole minua varten sitten se suhde. Rehellinen pitää olla, sekä itselleen että toiselle, mutta tietenkään ilkeä ei pidä olla.
Täydellistä miestä ei olekaan. Muistetaanpa naiset tämä.
Jos muuten synkkaa ihan täydellisesti niin en kokisi tätä niin suureksi ongelmaksi. Okei, yhdynnässä ei ehkä oikein tunnu miltään, mutta kyllähän seksi on muutakin kuin yhdyntää. Kieli, sormet, lelut käyttöön... Kokeilkaa eri asentoja.
Ajattele että naisparitkin viihtyvät yhdessä ja keksivät ratkaisut tähän pulmaan . Saattavat rakastaa ja olla yhdessä koko elämänsä vaikka ei kummallakaan ole penistä lainkaan .
sinuna harkitsisin vaikka lelukauppaa jos mies on muilta osin täydellinen . Olisiko myös penis pumpusta hyötyä ?
Voihan olla myös niin, ettei sun tilava messuhalli, jossa miltei kaikuu, välttämättä myöskään tyydytä sun tapailukumppania pidemmän päälle:)
Valehtelet itsellesi jos sanot että ei haittaa. Kyllä se haittaa