Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariin vuosikymmeneen ei nuoriso ole tanssinut hitaita

Vierailija
25.02.2024 |

Sellainen aika on kaukana takana ja sääli. 

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret tytöt ja pojat ovat kavereita keskenään, ei heitä kiinnosta tanssia toistensa kanssa.

Aika harvat ovat kavereitakaan. Tytöt ja pojat pelkäävät toisiaan. t. yläkoulun ope

Vierailija
22/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne osaa nykyään koskettaa, paitti lavatansseissa, jossa terve nuoriso kasvaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaissa pojat pääsivät jo melko lähelle pimpsoo 😅

Vierailija
24/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että mä kaipaan niitä aikoja 80&90 lukujen taitteesta.

"You take my breath away"

Vierailija
25/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan nuoruudesta, kun tuli huojuttua tuntemattomien nuorukaisten kanssa diskon tanssilattialla. Hitaat kun alkoi, niin pojille tuli kiire hakea tyttöjä "tanssiin"...

Lattialta poistuttiin, kun alkoi nopea kappale.

Vierailija
26/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, tuo on kyllä sääli. Kuinka monet seurustelu- ja parisuhteet ovatkaan alkaneet noista hitaista 😍. Juurikin muisteltiin ensi-ihastukseni kanssa meidän 6.luokan ensitapaamista, jossa olin loppuillasta rohkaistunut ja mennyt pyytämään tätä poikaa tanssimaan. Hän muisti vielä biisinkin, itse en sentään. Myös myöhempiä, niitä vakavampia seurustelusuhteita olen aloittanut tanssimalla yhdessä.

Vierailija
27/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purkka piti olla suussa

Vierailija
28/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään edes olemassa tanssipaikkoja tai diskoja? Tuskin, en ainakaan ole kuullut. Suoraan sanottuna olen kyllä ihan pihalla nykymenosta. Miten nää nuoret aikuiset nykyään voi edes tavata toisiaan? Kertokaa fossiilitafille!

Vierailija
29/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö? Enpä yhtåän tiennyt. Eikö enää soiteta mitään hitaita biisejä vai soitetaan mutta ei vaan tanssita?

Vierailija
30/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nykyään edes olemassa tanssipaikkoja tai diskoja? Tuskin, en ainakaan ole kuullut. Suoraan sanottuna olen kyllä ihan pihalla nykymenosta. Miten nää nuoret aikuiset nykyään voi edes tavata toisiaan? Kertokaa fossiilitafille!

Somessa?  😞

T. Toinen fossiili

Vierailija
31/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Cause I'm your lady, and you are my man..."

Vierailija
32/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuorilla on niin paljon hienoja käteviä tapoja pariutua: Tinder ja internet. Siellähän ovat kaikki sinkut nuoret ja helppoa löytää muita! Mennään kahville ja tutustutaan haastattelemalla toiseen.

Vierailija
33/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties yksi syy nuorison ongelmiin. 

Twerkkaus on syötetty tänne, katsoa saa muttei koskea, miehen pitää ihailla hyvin muotoiltua hytkyvää pyrstöä.

Jokaisella ihmiselle ja eläimelle läheisyys ja koskettaminen on hyvin tärkeää. Tanssiminen pareittain,  lähekkäin on rentouttavaa, ei sen tarvitsee panemiseen johtaa.

Ei sen tarvitse metoo rettelöihin johtaa.

Minulle mies saa edelleen myös avata oven :)

N65

Vierailija
34/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käykö joku vielä klubeilla?

Boomerien hommaa.

Ei boomerit ole ikinä käyneet klubeilla. Tanssiravintolat olivat heidän juttunsa, erityisesti iltapäivätanssit. Otapa penska selvää, minkä ikäisiä boomerit ovatkaan.

Vierailija
35/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuollainen läheisyys oikein sovi nykyiseen metoo-aikaan

Vierailija
36/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi on muutakin kuin tanssia. Se on sosiaallisuutta, iloa,  liikuntaa, naurua,taitoa  kun osaat tanssia esim jiveä. Voit tanssia ja hakea tanssiin ketä vain ilman taka-ajatuksia. 

Olen nuorena tanssitaidottomana käynyt keikoilla. Siellä moni mies haki tanssimaan. Kerroin etten osaa tanssiaskeleita. Miehet vain sanoivat, että älä huoli, minä vien. Se oli aivan uskomaton fiilis, kun mies osasi viedä tanssiessa.

Aivan mahtavia muistoja ja asiallisia olivat miehet tanssilattialla.

Vierailija
37/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan viimeinen hidas: The Bangles, Eternal Flame

Vierailija
38/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ette ole huomanneet, niin meillä ei oikeastaan edes enää ole käsitettä nuoriso, on vain lapsia ja aikuisia, ei mitään välivaiheita, aivan kuten juutalaisilla juuri on.

Vierailija
39/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa. Oli joskus tylsääkin koska tanssimaan haku tarkoitti että sitten jumitaan juttelemaan jossain nurkassa.  Oli tietty myös sellaisia kauniita kipaleita joita kiva mennä kaksistaan. Nyt se on tanssi tanssina miten itse huvittaa. 

Vierailija
40/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti? Miksi ei? Nuohan oli aivan ihania. Teki sen lähestymisen tosi helpoksi, juuri ennen sulkemista pääsee juttelemaan ja ehdottamaan jatkoja ja pyytään numeroa.