Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pariin vuosikymmeneen ei nuoriso ole tanssinut hitaita

Vierailija
25.02.2024 |

Sellainen aika on kaukana takana ja sääli. 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä haettiin diskossa tanssimaan lähinnä vain kauniita ja suosittuja tyttöjä. Minua haettiin tanssimaan vasta aikuisuuden kynnyksellä kun olin kaunistunut ja kun aikaisemmat kuviot olivat vaihtuneet. Oli kai se ihan hienoa, että sain kuitenkin kokea tuon, mutta oli se mielestäni aika ehdollista toimintaa ja passiivista odottelua. Kelpasin vasta kun näytin kauniilta ja haluttavalta. Olihan se hitaiden tanssiminen aika eroottista.

Sama täällä, pääsin tanssimaan ensimmäisen kerran hitaita hieman yli 20-vuotiaana. Sitä ennen olin täysin hylkiö. Puhjettuani kukkaan ja saatuani itsevarmuutta hain itsekin joitain kertoja poikia tanssimaan. Heidän ilmeensä oli näkemisen arvoisia.

Vierailija
62/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä haettiin diskossa tanssimaan lähinnä vain kauniita ja suosittuja tyttöjä. Minua haettiin tanssimaan vasta aikuisuuden kynnyksellä kun olin kaunistunut ja kun aikaisemmat kuviot olivat vaihtuneet. Oli kai se ihan hienoa, että sain kuitenkin kokea tuon, mutta oli se mielestäni aika ehdollista toimintaa ja passiivista odottelua. Kelpasin vasta kun näytin kauniilta ja haluttavalta. Olihan se hitaiden tanssiminen aika eroottista.

Sama täällä, pääsin tanssimaan ensimmäisen kerran hitaita hieman yli 20-vuotiaana. Sitä ennen olin täysin hylkiö. Puhjettuani kukkaan ja saatuani itsevarmuutta hain itsekin joitain kertoja poikia tanssimaan. Heidän ilmeensä oli näkemisen arvoisia.

Niin? Sitä ikää kai tässä nyt lähinnä muisteltiinkin eikä mitään limudiscoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on jotain 20 vuotta kun tanssin hitaita yökerhossa yhden tytön kanssa. Nyt se tyttö on minun vaimo. Tyttö teki aloitteen vieläpä ja se pyysi yöksi luokseen. Tiesin että saan seksiä ja me alettiin tapailee sitten aika tiiviisti.

Vierailija
64/71 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siel sit nykyään tanssitaan ennen valomerkkiä?

Vierailija
65/71 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin? Voisiko joku nuori vahvistaa?

Kyllä 20 vuotta sitten vielä tanssittiin. Siis ihan baareissa ja yökerhoissa ennen pilkkua.

Vierailija
66/71 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö yökerhoissa ole enää illan viimeistä hidasta? Käyn kyllä, mutta en jaksa koskaan olla pilkkuun asti. Omassa nuoruudessa viimeiset hitaat vielä oli.

t. 29v boomeri

Vierailija
67/71 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, kun Tinder hoitaa sen homman. Nyt lähdetään suoraan toisen lakanoihin ja vasta siellä huomataan, että onpas vastenmielinen tyyppi. 

Vierailija
68/71 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö yökerhoissa ole enää illan viimeistä hidasta? Käyn kyllä, mutta en jaksa koskaan olla pilkkuun asti. Omassa nuoruudessa viimeiset hitaat vielä oli.

t. 29v boomeri

Alkoi naurattaa. Ei varsinasesti kommenttisi, vaan se kun mietin yökerhon viimeistä hidasta ja sitä millaisia leidejä ja herrasmiehiä silloin omien muistikuvieni mukaan paikalla on. :D Hädin tuskin pystyssä pysyviä, joista osalla on jo filmi täysin poikki eikä mitään käsitystä mikä on tuo räähkä joka käsipuolessa roikkuu. 

Oliko romantisoiduissa vanhan ajan tansseissakin tilanne tämä? Huikkaa tietysti käytiin nurkan takana ottamassa, mutta kai ne jonkinlaiset käytössäännöt kuitenkin oli, ettei millaisen hyvänsä matkaan lähdetty eikä ihan alkuihmiskännissä saanut esiintyä? Onko jollakulla ensikäden tietoa?

Vierailija
69/71 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ennen oli kaikki paremmin. Tanssittiin hitaita vähää ennen yhtä. Sitten tuli valomerkki ja 1:30 oli poistuttava. Hitaat sytytti kiiman ja sitten mentiin nussimaan. Nykynuoret ei saa mitään aikaan tällä saralla.

Vierailija
70/71 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties yksi syy nuorison ongelmiin. 

No siis tuo on yksi miljoonan muun asian joukossa. Minusta tuossa on se sama homma kuin monessa muussakin asiassa, että nykyään ei enää tavata ihmisiä kasvotusten, vaan sen sijaan pyöritään netissä jopa silloinkin, kun ollaan seurassa. Ja viihdettäkin saa kotiin ihan ilmaiseksikin niin paljon, että sitä ei ehdi kuluttaa. Ennen piti leffan näkemiseksi mennä teatteriin, sittemmin videovuokraamoon tai kauppaan. Nyt riittää, kun laittelet pankkikortin luvut tietokoneelle. Sama homma kaikessa toiminnassa. Leikkimisen sijaan pelataan pädeillä ja koneilla.

Miten ihmeessä niitä sosiaalisia taitoja pitäisi oppia, jos ei koskaan näe ketään? Nykyään monen harrastuksettoman lapsen ainoat kontaktit ikäisiin on koulu.

Vierailija
71/71 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdäänkö tämäkin ongelmana? Parempi tanssia yksin. Ei kukaan naura.