Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti mua säälittelöö ihmiset joilla ei ole varaa uuteen autoon, omaan velattomaan taloon, kesämökkiin, kolmeen lomamatkaan vuodessa,

Vierailija
25.02.2024 |

Mönkijään, moottorikelkkaan, veneeseen, vesijettiin, robottiruohonleikkuriin, robotti-imuriin ja muihin asioihin.

Todellakin sääliön teitä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa tuonpuoleiseen maallista mammonaa ei saa mukaansa. Kaikkea kohtuudella sanotaan.

Vierailija
42/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans nuo kaikki ja nyt oon alkanut myymään niitä pois paitsi auton. Huomasin että elämä on paljon paljon helpompaa ja mukavampaa kun asuu vuokralla ja vuokraa myös kesämökin silloin kun huvittaa, ei tarvitse muuta kuin mennä ja rentoutua, ei ikuista työmaata. Loppui jatkuvat huolehtimiset  ja rahaa säästyy paljon. Suosittelen! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isi ei kaikille maksa eikä suvun omaisuus tuo hyviä takausehtoja lainoille, joita hyväksikäyttämällä moni esittää parempaa toimeentuloa kuin oikeasti saa, eli juuri nää uudet talot autot lomamatkat jne. 24-vuotiaana. Jooo omalla rahalla velattomana kaikki jooooooooo. Mua säälittelöö tuollaiset. Miksi esittää? En ymmärrä. Luuletko että ketään kiinnostaa? Ja ehkä vielä tärkeämpi kysymys, luuletko ettei kukaan näe läpi totuutta kilometrin päähän? :D Ja näin se asia oleskelloo että eihän siinä sen puoleen sitten sen kummempia että tuota niin ni ja turha ruveta väittelöö vastaan yhtään.

Isi!??🤣 Ei ole kuule isi maksanut näitä. Ihan rehellisillä voittorahoilla ostettu.

Ap

No sieltähän se tuli. Voittoraha tekee vaan anonyymiksi pröystäileväksi kakaraksi. 

Vierailija
44/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti mua säälittää ihmiset jotka yrittävät leuhkia kyseisillä asioilla.

Leuhkijat ovat oma lajinsa, onneksi niitä on aika vähän. Kai se on joku psykologinen vaiva sekin. Outoa jos joku kehuskelee ja samalla muka säälii. Sairastahan se on. Varaa olisi vaikka maailmanympärysmatkoihin ja moneenkin omakotitaloon, yksi riittää. Useampi asunto on vuokralla. Kesämökki annettiin jälkikasvulle vuosia sitten, siellä voi vierailla aina kun huvittaa. Lapin reissut eivät ole kiinnostaneet milloinkaan eivätkä lentäen tehdyt matkat liioin. Noin 10- 20 vuotta vanhoilla mukavilla ja varmoilla autoilla on aina pärjätty. Matkailtua tulee kaverien urheiluharrastusten myötä kuitenkin aika paljon kotimaassa. Mielestäni voidaan tehdä elämässä ihan mitä halutaan mutta ei tarvita uusia autoja ynnä muita. Sinänsä hyvä että joku haluaa kuluttaa rahaa ja pröystäillä. Laittaa rahaa kiertoon ja ostaa tavaraa ja palveluita. Siinä mielessä ollaan vähän huonoja yksilöitä mutta kun ei olla totuttu tuhlailevaan elämään ja varat on peritty yksinäiseltä nuukalta sukulaiselta, hänelle kiitos. Nyt meillä on perillisiä ja heille jää sitten ihan hyvät perinnöt.

Vierailija
45/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, että "mua säälittää ihmiset jne." ja "mua säälittelee ihmiset jne." tarkoittavat eri asioita. Kerrot aloituksessasi, että sinua säälitään. En ihmettele.

Vierailija
46/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans nuo kaikki ja nyt oon alkanut myymään niitä pois paitsi auton. Huomasin että elämä on paljon paljon helpompaa ja mukavampaa kun asuu vuokralla ja vuokraa myös kesämökin silloin kun huvittaa, ei tarvitse muuta kuin mennä ja rentoutua, ei ikuista työmaata. Loppui jatkuvat huolehtimiset  ja rahaa säästyy paljon. Suosittelen! 

Oli myös aikanaan talot ja mökit ja firmat mutta avioerojen seurauksena luovuin lähes kaikesta, rakensin kaiken uudelleen ja taas tuli ero. Nyt oltiin viisaampia, en menettänyt mitään mutta lopetin yrityksen koronan alkaessa ja menin oikeisiin töihin. Myin melkein kaiken pois, velkoja ei enää ollutkaan. Nyt olen virallisesti työtön, joskus olen pätkiä töissä ja enimmäkseen oleilen kakkosasunnolla Virossa. Osakkaana olen siellä eräässä pienessä firmassa. Asunto ja auto on firman. Olen aina sanonut että jos jonnekin lähden niin mieluummin etelään kuin pohjoiseen. Siis virallisesti en omista mitään.

Vierailija
47/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin paljon säälittää niin voisithan sää lahjoittaa köyhille sitä rahaa vai eikö sulla sitte kummiskaan ole?;)

Vierailija
48/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittäväähän se on ja onneksi se ei koske businefinladin elättämiä tai maataloustukien saajia eikä veronkiertäjiä kun suomessa ei edes ole veropoliisia kuten saksassa muissa vauraissa valtioissa.

Vierailija
49/49 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sääliä, itse säälin sitä että pitää koko elämä ja oma itse uhrata kaiken tuon maksamiseen ja ylläpitoon 

Ah että nautin tästä minimalistin elämästä, mielenrauha ja henkinen vapaus se on kaikista arvokkaista