Oikeesti mua säälittelöö ihmiset joilla ei ole varaa uuteen autoon, omaan velattomaan taloon, kesämökkiin, kolmeen lomamatkaan vuodessa,
Mönkijään, moottorikelkkaan, veneeseen, vesijettiin, robottiruohonleikkuriin, robotti-imuriin ja muihin asioihin.
Todellakin sääliön teitä.
Kommentit (49)
älä ny vaan sano, että niillä lomamatkoilla pitäis mennä vielä etelään, yök
Älä huoli, kyllä Suomen säästötalkoot teihin hyvätuloisiinkin iskevät pian. Sitten ei ole enää varaa kolmeen lomamatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä Suomen säästötalkoot teihin hyvätuloisiinkin iskevät pian. Sitten ei ole enää varaa kolmeen lomamatkaan.
No mitenkäs ne nyt voisi sillai iskeä meihin? Voisitko selittää?
Ei meillä ole mistään pienistä kiinni vaikka verot nousis.
Ap
Ei kannata sääliä. Minä ainakin huomaan olevani keskimääräistä onnellisempi kuin nämä materialistit.
Mulla on rakkautta, koti, merkitys elämälleni, useita intohimoja ja unelmia sekä mielekästä tekemistä. Ja tarvittavan verran taloudellista turvaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä sanoisin mihin pitää mennä?
Me tultiin juuri Ylläkseltä kahden viikon laskettelu/moottorikelkka reissulta.
Ap
Ap: työtön, rahaton, vailla hyviö provoja.
Ps. Hyviö ja sääliö yhteen soppii.
Oikeasti mua säälittää ihmiset jotka yrittävät leuhkia kyseisillä asioilla.
Mönkijät ja moottorikelkat ovat vaarallisia.
Suurin osa niiden käyttäjistä on ääliöitä, joiden käsissä sattuu ja tapahtuu.
Vähän väliä on uutisissa...
Olisi varaa, mutta mieluummin laitan osakkeisiin, rahastoihin, ETFiin, ja säästötilille 20 000€ vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Mönkijät ja moottorikelkat ovat vaarallisia.
Suurin osa niiden käyttäjistä on ääliöitä, joiden käsissä sattuu ja tapahtuu.
Vähän väliä on uutisissa...
Meille ei ole sattunut. Poika ajanut 7 vuotta mönkijällä ja kelkalla. Minä yli kaksikymmentä vuotta.
Ap
Ei haittaa. Kunhan maksat verosi kunnolla niin mekin saamme osamme. Tyydyn tosi vähään.
Kun ei ole koskaan autolla ajanut, niin ei tiedä mistä on jäänyt paitsi. Autoista tykkäävät ajaa niitä luultavasti työkseen.
Vähän sama jos minulla ei ole ollut koskaan mikroa, niin en osaa harmitella miten kätevä mikro olisi, kun en ole käyttänyt sitä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varaa, mutta mieluummin laitan osakkeisiin, rahastoihin, ETFiin, ja säästötilille 20 000€ vuodessa
Ei elämä ole säästämistä varten. Pitää olla sen verta varaa että ei tarvitse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juu minäkään en näistä välitä. Mutta miten voi edes lomailla kolmesti vuodessa jos on töissä? Menis kaikki viisi viikkoa kokonaan matkailuun. Minä haluan olla lomailla kotonakin. Karibian risteily olisi kyllä kiva ehkä kokea. Sitä suunnitellaan.
Niin ja lentokoneeseen.