Oikeesti mua säälittelöö ihmiset joilla ei ole varaa uuteen autoon, omaan velattomaan taloon, kesämökkiin, kolmeen lomamatkaan vuodessa,
Mönkijään, moottorikelkkaan, veneeseen, vesijettiin, robottiruohonleikkuriin, robotti-imuriin ja muihin asioihin.
Todellakin sääliön teitä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Älä huoli, kyllä Suomen säästötalkoot teihin hyvätuloisiinkin iskevät pian. Sitten ei ole enää varaa kolmeen lomamatkaan.
Eivät iske, ei. Emme me saa mitään tukia, mitä leikata pitäisi.
Ei mökkeilijät käy kolmella lomamatkalla, ne käy ainoastaan siellä mökillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli minulla olisi velaton talo ja velaton auto, ja n. 100 000 euroa ylimääräistä rahaa. Sijoittaisin sen ylimääräisen hiukan järkevämmin kuin ostelemalla vesijettejä, mönkijöitä yms.
Noin 100 000€!?🤣 Meillä kalastusvene maksoi varusteineen 160 000€.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Köyhyyttä ei voi ostaa
Niin, sen voi saada synnyinlahjanaan.
Isi ei kaikille maksa eikä suvun omaisuus tuo hyviä takausehtoja lainoille, joita hyväksikäyttämällä moni esittää parempaa toimeentuloa kuin oikeasti saa, eli juuri nää uudet talot autot lomamatkat jne. 24-vuotiaana. Jooo omalla rahalla velattomana kaikki jooooooooo. Mua säälittelöö tuollaiset. Miksi esittää? En ymmärrä. Luuletko että ketään kiinnostaa? Ja ehkä vielä tärkeämpi kysymys, luuletko ettei kukaan näe läpi totuutta kilometrin päähän? :D Ja näin se asia oleskelloo että eihän siinä sen puoleen sitten sen kummempia että tuota niin ni ja turha ruveta väittelöö vastaan yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli minulla olisi velaton talo ja velaton auto, ja n. 100 000 euroa ylimääräistä rahaa. Sijoittaisin sen ylimääräisen hiukan järkevämmin kuin ostelemalla vesijettejä, mönkijöitä yms.
Noin 100 000€!?🤣 Meillä kalastusvene maksoi varusteineen 160 000€.
Ap
nyt lähti vähän laukalle jutut
Vierailija kirjoitti:
Isi ei kaikille maksa eikä suvun omaisuus tuo hyviä takausehtoja lainoille, joita hyväksikäyttämällä moni esittää parempaa toimeentuloa kuin oikeasti saa, eli juuri nää uudet talot autot lomamatkat jne. 24-vuotiaana. Jooo omalla rahalla velattomana kaikki jooooooooo. Mua säälittelöö tuollaiset. Miksi esittää? En ymmärrä. Luuletko että ketään kiinnostaa? Ja ehkä vielä tärkeämpi kysymys, luuletko ettei kukaan näe läpi totuutta kilometrin päähän? :D Ja näin se asia oleskelloo että eihän siinä sen puoleen sitten sen kummempia että tuota niin ni ja turha ruveta väittelöö vastaan yhtään.
Isi!??🤣 Ei ole kuule isi maksanut näitä. Ihan rehellisillä voittorahoilla ostettu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isi!??🤣 Ei ole kuule isi maksanut näitä. Ihan rehellisillä voittorahoilla ostettu.
Ap
Ja ykkösellä osu ja uppos :D Better luck next time!
Joudun pakon edessä piakkoin luopumaan osasta kasaan haalimasta omaisuudestani.
Olen aika paljo miettinyt olenko sittenkin materialisti. Vaikka itseäni aina pitänyt hengellisenä boheemina.
Opin itsestäni uusia asioita mitkä eivät ole mitenkään mairittelevia.
Oikeesti mua säälittelöö ne henkilöt, jotka laittaa onnensa ehdoksi kaikenlaisen materian määrän ja ulkoisen kimalteen. Mut kukin tyylillään.
Ei tarvi sääliä, sille en tarvi yhtään listaamistasi asioista ja olen tilanteeseen ihan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisi varaa, mutta mieluummin laitan osakkeisiin, rahastoihin, ETFiin, ja säästötilille 20 000€ vuodessa
Mitä aiot tehdä sijoittamillasi rahoilla? Minkä ikänen olet?
Minä puolestani ryven itsesäälissä kun minulla ei ole miehenä Ralph Fiennesiä:( Huolensa kullakin..
Mua säälittää ap joka joutuu tyytymään mökkiin Suomessa, vain 3 lomamatkaan ja kaikkiin turhiin härpäkkeisiin!! Koita kestää!
Vietän itse vähintään 4-5kk vuodessa 2. kodissamme ulkomailla ja reissaan naapurimaihin kun siltä tuntuu. Okt pks tukikohtana kun käyn kotosalla.
Rahastoissa on mitä on mutta enemmän perheelle on iloa rahoista joita käytetään kaikkien iloksi. Mitä iloa on pelkistä sijoituksista??
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani ryven itsesäälissä kun minulla ei ole miehenä Ralph Fiennesiä:( Huolensa kullakin..
On niitä halvempiakin kellomerkkejä kuin Ralph Fiennes.