Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?
Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.
moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.
nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.
miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.
en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.
Kommentit (220)
Hassun hauskaa on se että kenestäkään ei ole yhtään ihmeellinen asia jos 35 v naisella on 50v mies mutta sitten on helvetin portit auki ja kansallinen vääryys tapahtunut jos 50v naisella on 35v mies. En tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä oon 38v mies ja mulla 51v naine.timmi vartalo ja mahtava ratsastus seksissä.
Kiva kun vastasit. Päivitteleekö kukaan tuttusi tätä ikäeroa? Huomaatko sitä itse? Tarviiko sitä hävetä? (Itse veikkaan että ette varmaan edes huomaa sitä, ja ainoa joka sen huomaa on muut)
alussa epäilin tuleeko tästä mitään sit ihastuttiin ja rakastuttiin ei me sitä enää mietitä eikä kiinosta muitten mielipiteet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa? Eikö mielessä oikeasti pyöri mikään muu kuin oma ulkonäkö ja omat halut ja lapselliset tunteet? Ihmisistä on tullut todella pinnallisia.
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos olet jonkun mielestä liian jotakin? Eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta?
Kellään 50v ikäisellä ei enää ole, kun joka paikasta saa kuulla olevansa kelvoton ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse dissaat nuorempia naisia?
Kukaan ei dissaa nuoria naisia. Vaan pohtii sitä miksi 50v on ehdoton nou nou. Kiistatta on totta että moni 50v näyttää kauniimmalta kuin moni 25v
No ei nyt ihan äkkiä tule tuollaisia todellisia ja tavallisia ihmisiä mieleen. No tietysti jotain raskauspöhössä kärvisteleviä vauva-ajan silmäpussinaisia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä teitä vaivaa? Eikö mielessä oikeasti pyöri mikään muu kuin oma ulkonäkö ja omat halut ja lapselliset tunteet? Ihmisistä on tullut todella pinnallisia.
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos olet jonkun mielestä liian jotakin? Eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta?
Kellään 50v ikäisellä ei enää ole, kun joka paikasta saa kuulla olevansa kelvoton ja ruma.
Tuon ikäisenä pitäisi miettiä muutakin kuin ulkonäköä. Tajuatko, että vanhenet, ihan kuten kaikki?
En ollut alun perin Stubbin kannalla (joskin uskon, että hänestä tulee ihan hyvä presidentti). Mutta sitä mietin jo kampanjan aikana, että hän ja vaimonsa olisivat hyvä esimerkki kaikille ikäkriiseilijöille :D mies vasta ryhtyy presidentin homman uurastukseen ja vaimo täysillä työelämässä, vaikuttavat aktiivisilta ja elintavoiltaan terveellisiltä ihmisiltä, jotka elävät elämänsö parasta aikaa. Hymy on molemmilla herkässä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisenä pitäisi miettiä muutakin kuin ulkonäköä. Tajuatko, että vanhenet, ihan kuten kaikki?
Kuule, kokeilepa olla sinkku 50v. Tule opastamaan vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hassun hauskaa on se että kenestäkään ei ole yhtään ihmeellinen asia jos 35 v naisella on 50v mies mutta sitten on helvetin portit auki ja kansallinen vääryys tapahtunut jos 50v naisella on 35v mies. En tajua.
Mies liian vanha seksileikkikaveriksi ja nainen liian vanha perheen perustamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä kohkaat? Tässä ketjussa just 50v naiset miettii sitä saako ihastua tai rakastua. Sinä olet ainoa joka jauhaa ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla hieman tyhjänpäiväiset jutut treffiseuralla, jos takana on kymmenien vuosien suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies liian vanha seksileikkikaveriksi ja nainen liian vanha perheen perustamiseen.
No lähdetäänpä oletuksesta että molemmissa tapauksissa molemmilla on lapsia eikä tarvi enää leikkiä kotileikkiä. Silti tuo vanhempi nainen nuorempi mies -kuvio teilataan.
hoikka 50v vauh vielä jos pukeutuu farkkuihin ja vyöhön niin hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla hieman tyhjänpäiväiset jutut treffiseuralla, jos takana on kymmenien vuosien suhde.
Mitä? Siis mitä ihmettä tää tarkoitti?
Liian vanha mihin? Luettelit esimerkkinä filmitähtiä kuorihampaineen ja botoxeineen jotka on aika kulahtaneita ilman meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on 75v miehellä 50v nainen? Jookos?
Liian vanha mihin? Äidiksi? Miellyttämään tyhjäpäistä ulkonäkökeskeistä Jarmoa?
Erittäin moni eroaa 50+ iässä. Eli eronneita viisikymppisiä suomi on pullollaan. Jotenkin palstalla kaikki varmaan tosi nuoria kun luulevat että kaikki 50v ikäiset on naimisissa ja tylsistyneitä puutarhanhoidosta kiinnostuneita tätejä ja setiä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmasti miehen iästä... Itse olen 32 v enkä toki deittailisi tuon ikäistä. Itse asiassa tänään tapaan 24 v naisen, jonka kohdalla olin vähän kahden vaiheilla kehtaanko tavata ikänsä takia. Yleensä deittailen vain 18-22 v naisia, ja jos tähtäimessä on vakava suhde, mieluummin ei enempää kuin 20 v. :)
Hyvää tarinaa. 18v on teini.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha mihin? Luettelit esimerkkinä filmitähtiä kuorihampaineen ja botoxeineen jotka on aika kulahtaneita ilman meikkejä.
Anu Sinisalo on superkaunis. Paljon kauniimpi kuin moni 20v nuorempi
Täytän ensi vuonna 50v. Erosin pari vuotta sitten ikätoveristani, pitkästä suhteesta. Ja enemmän minulla näyttäisi nyt olevan vientiä, kuin 20-vuotiaana.
Skeittaan, soitan bändissä, liikun , olen akateeminen, eikä tarvetta enää juodakaan paljon etc.. Mulle kelpaisi mainiosti viiskymppinen nainen ( tai vanhempikin miksei ), mutta kolmekymppiset ovat yllättäen kiinnostuneita. Mulle on vasta alkanut kasvaa parta, hiukset ok.kroppakin ok - hoikka ja sixpack, muutama otsaryppy on vain tuonut vähän uskottavuutta.
Olen ehkä epäkypsä, mutta kolmikymppisten kanssa enemmän yhteistä, kuin 50+ naisten, jotka jotenkin jumiutuneita. Olen lapseton, enkä ole täysin luopunut ideasta - ehkä tälläkin vaikutusta.
Näin minulla. Miesnäkökulma asiaan.