Onko 50v kaunis/hoikka siis auttamatta liian vanha?
Näin saanut monta kertaa lukea palstalla.
moni yli 50v on säkenöivän kaunis ja upea, Anu Sinisalo, Jennifer Lopez, Salma Hayek ja eräs työkaverini 53v on myös upea.
nää kaikki on heittämällä paremman näköisiä kuin moni möhkö ja turvonnut 30v ikäinen.
miksi miehet dissaa yli 50v naisia? Eikö siis kaunis nainen kelpaa? En ymmärrä.
en ole itse vielä tuossa iässä mutta ylipäätään ihastun itse itseäni vanhempiin, itseäni nuorempiin, laihoihin, lihaviin jne eli en siis RAJAA ennakkoon jotain ihmisryhmää pois.
Kommentit (220)
Vierailija kirjoitti:
Olen 55v ja en ole kaunis tai hoikka. Ihan samaa elämää elän kuin nuorempanakin. Tosin olen onnellisesti naimisissa niin ei tarvitse tyrkyttää itseään missään tinderissä ym niin helppo elämä. Ja en ole liian vanha mihinkään paitsi lapsia saamaan mutta nekin on tehty jo aikaa sitten.
Pitääkö sinkun tyrkyttää itseään? Miksi?
Kaikista parasta yli 5-kymppisenä on se, ettei kiinnosta eikä tarvitse välittää paskaakaan siitä mitä mieltä joku muu minusta on. Lapset on aikuisia ja luonnehäiriöinen äijä saatu taloudesta ulos jo kauan sitten. Töissä menee hienosti ja sitä on jotenkin niin vapaa kaikesta. Ei tarvitse kelvata kuin itselleen eikä yhtään enää kiinnosta joku parisuhde. Hyvä auto alla ja rahaa tilillä. Siinäpä se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelmasi? T. Vanhempi nainen
Ongelmani on se etten voi tajuta, mitä tuo maaginen numero 50 tekee naiselle. Olen itse nyt 46 ja ihan rehellisesti kauniimpi kuin koskaan aikaisemmin, kroppa kuosissa, treenaan ja olen onnellinen. Jotenkin pelottaa että 4 vuotta tästä eteenpäin kun olen 50, niin ei ole enää mitään saumaa löytää ketään kun on sen 50. Siis viis siitä miten kaunis, terve, mukava, huumorintajuinen tms on, niin se ei merkkaa mitään kuin vaan se merkkaa että on 50
ihan hirveitä kommentteja tälläkin palstalla ollut tuon ikäisistä naisista :(
Löytää ketään? Olet 30 v myöhässä.
Puolisoni menehtyi sairauteen joten en siis ansaitse enää uutta suhdetta?Harmi,olis pitänyt sitten valita sellainen mies 30 vuotta sitten joka ei olisi sairastunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmani on se etten voi tajuta, mitä tuo maaginen numero 50 tekee naiselle. Olen itse nyt 46 ja ihan rehellisesti kauniimpi kuin koskaan aikaisemmin, kroppa kuosissa, treenaan ja olen onnellinen. Jotenkin pelottaa että 4 vuotta tästä eteenpäin kun olen 50, niin ei ole enää mitään saumaa löytää ketään kun on sen 50. Siis viis siitä miten kaunis, terve, mukava, huumorintajuinen tms on, niin se ei merkkaa mitään kuin vaan se merkkaa että on 50
Löytää ketään? Olet 30 v myöhässä.
Puolisoni menehtyi sairauteen joten en siis ansaitse enää uutta suhdetta?Harmi,olis pitänyt sitten valita
Mitähän sä oikein etsit?
Eiköhän sulle löydy sen 50v-hepulin saaneiden vaihdokkeja.
Ikävä kyllä 50 kohdalla alkaa ikä näkyä. Itse olen 52 ja vielä 5 vuotta sitten näytin hyvältä, paksu tulla kiilteli, silmäluomet eivät roikkuneet ja päät kääntyivät perääni niin kuin nuorempanakin. Jotain tässä on nyt nopeasti tapahtunut, esim. iho veltostunut ym. Luulen, että johtuu hormooneista, estrogeeni vaan vähenee rajusti tässä iässä. Sama juttu muuten silmissä, sain ekat lukulasit 45-vuotiaana ja nyt olen jo täysin pulassa ilman monitehoja. Ja taitaa muu kroppa romahtaa samalla nopeudella kuin mykiöt. Ja onhan se selvää, että 50-vuotias ei enää saa lapsia.
On toki kauniita ja upeita 50-vuotiaita. Mutta kyllä sen tosiaan näkee, että 50 on ylitetty. Esim. 40 tai 30 ei näy yhtä selvästi. 60 en uskalla ajatella. Kumppanin voi tietysti löytää vaikka palvelutalosta, jos oma ikäluokka kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"nyt 46 ja ihan rehellisesti kauniimpi kuin koskaan aikaisemmin"
Oot sitte ollu melkoinen rupikonna nuoruudessasi.
Kyllä, mutta se rupikonna-homma johtui enemmän sisäisistä tekijöistä kuin ulkoisista.
Onko pakko olla ikuisesti upea? Miksi ei saa olla ikäisensä näköinen ja tavis? Paskat nakkaan mitä muut minusta ajattelee. Kunhan kelpaan itselleni! Niin ja miehelleni mutta hänkin tietää missä on ovi jos ei kelpaa.
Miksi itse dissaat nuorempia naisia?
Voi ei. Masentavaa. Olen palavasti rakastunut itseäni 12v nuorempaan mieheen (mies 35). Pitänee luovuttaa suosiolla. Masentaa miesten ajatusmaailma. Ainoa kriteeri tuntuu olevan että pitää olla alle 25v
kun sitä puoleensavetävyyttä ei voi vaan määritellä iällä. Itsekin olen rakastunut epätyypillisesti (esim runsaasti ylipainoiseen, runsaasti vanhempaan, nyt siis runsaasti nuorempaan), ja se syy on aina joku kemia, energia, lumovoima tms. Ei se miltä näyttää tai mikä on ikä.
varmaan tällä sitten on biologiset perusteet miesten puolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytän syksyllä 50, kerron sitten. 🤪
Vielä on vientiä. 👍
Saako udella että missä? Töissä, baarissa, tinderissä, harrastuksissa?
Töissä. Hierontapalveluissa.
Jaa että Hierontapalveluissa...
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko olla ikuisesti upea? Miksi ei saa olla ikäisensä näköinen ja tavis? Paskat nakkaan mitä muut minusta ajattelee. Kunhan kelpaan itselleni! Niin ja miehelleni mutta hänkin tietää missä on ovi jos ei kelpaa.
Naimisissa olevan ei tarvitsekaan ponnistella. Mutta sitä voi siitäkin turvasatamasta äkkiä jäädä sinkuksi. Silloin muuttuu moni asia
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse dissaat nuorempia naisia?
Kukaan ei dissaa nuoria naisia. Vaan pohtii sitä miksi 50v on ehdoton nou nou. Kiistatta on totta että moni 50v näyttää kauniimmalta kuin moni 25v
Nythän on muotia että 30+ ikäiset miehet haluaa 50v naisen
Liian vanha mihin? Kaikista noloimpia on keski-ikäiset naiset jotka yrittävät olla jotenkin relevantteja nuorten silmissä.
mä oon 38v mies ja mulla 51v naine.timmi vartalo ja mahtava ratsastus seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Liian vanha mihin? Kaikista noloimpia on keski-ikäiset naiset jotka yrittävät olla jotenkin relevantteja nuorten silmissä.
Suhteeseen. Eikä kyse ole nyt tuosta mitä sanot, että tungetaan itsensä minihameeseen ja leikitään nuorekasta. Vaan että jos rakastut itseäsi 10v nuorempaan. Jätätkö sen sikseen? Otatko riskin ja yrität? Saatko sydänsurut? Onko siinä mahdollisuus? Nämä on ne asiat mitä siinä mietitään.
itse en rajaa ainakaan ketään pois iän perustella. Elämän suurin rakkaus voi tulla vastaan ja se voi olla vaikka 10v nuorempi tai 20v vanhempi. Sulaa hulluutta olisi jättää huomiotta ihan vaan iän takia mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä 50 kohdalla alkaa ikä näkyä. Itse olen 52 ja vielä 5 vuotta sitten näytin hyvältä, paksu tulla kiilteli, silmäluomet eivät roikkuneet ja päät kääntyivät perääni niin kuin nuorempanakin. Jotain tässä on nyt nopeasti tapahtunut, esim. iho veltostunut ym. Luulen, että johtuu hormooneista, estrogeeni vaan vähenee rajusti tässä iässä. Sama juttu muuten silmissä, sain ekat lukulasit 45-vuotiaana ja nyt olen jo täysin pulassa ilman monitehoja. Ja taitaa muu kroppa romahtaa samalla nopeudella kuin mykiöt. Ja onhan se selvää, että 50-vuotias ei enää saa lapsia.
On toki kauniita ja upeita 50-vuotiaita. Mutta kyllä sen tosiaan näkee, että 50 on ylitetty. Esim. 40 tai 30 ei näy yhtä selvästi. 60 en uskalla ajatella. Kumppanin voi tietysti löytää vaikka palvelutalosta, jos oma ikäluokka kelpaa.
Minusta kuusikymppiset näyttävät vielä aika elinvoimaisilta. Seitsemänkymppisenä alkaa vanhuus näkyä.
Vierailija kirjoitti:
mä oon 38v mies ja mulla 51v naine.timmi vartalo ja mahtava ratsastus seksissä.
Kiva kun vastasit. Päivitteleekö kukaan tuttusi tätä ikäeroa? Huomaatko sitä itse? Tarviiko sitä hävetä? (Itse veikkaan että ette varmaan edes huomaa sitä, ja ainoa joka sen huomaa on muut)
Mikä teitä vaivaa? Eikö mielessä oikeasti pyöri mikään muu kuin oma ulkonäkö ja omat halut ja lapselliset tunteet? Ihmisistä on tullut todella pinnallisia.
Mitä ihmeen väliä sillä on, jos olet jonkun mielestä liian jotakin? Eikö sinulla ole yhtään itsekunnioitusta?
Kavereiden järjestämissä bileissä tulee aina joku innokas yrittäjä.