Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyt 36v. nainen

Vierailija
25.02.2024 |

Olen 36-vuotias nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Tilaisuuksia olisi ollut vuosikymmenien varrella lukuisia, mutta en ole tarttunut niihin, vaikka joskus ehkä vähän kiinnostikin. Pystvää parisuhdetta minulla ei ole ollut ja minä olen sitä tyyppiä, joka harrastaa seksiä vain suhteessa. Olen liian herkkä irtosuhteisiin. En silti tietenkään tuomitse heitä, jotka suhtautuvat asiaan eri tavalla.

Tarpeistani pidän huolta itse. Halua on päivittäin. On pussillinen leluja, jos tekee mieli vaihtelua.

Kokemattomuuteen liittyy stigmaa ja yleensä valehtelen, jos joku asiasta sattuu kaveriporukassa kysymään. Tänään kuitenkin tulin ajatelleeksi, että eipä kai siinä ole mitään hävettävää, jos haluaa elää omien arvojensa mukaan.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkaa Ap:lla olemaan pian kiire. Nyt saatat olla vielä ok:n näköinen 36-vuotiaanakin, mutta 10. vuoden päästä et kelpaa kenellekään. Naisilla laskee noi sexual market pointsit iän myötä kun rupsahdatte, miehillä taas päinvastoin.

Miehet rupsahtavat nopeammin kuin naiset.

Sehän ei yleensä naisia haita, koska monesti keski-ikäisellä miehellä on kertynyt omaisuutta. 

Vierailija
62/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään unelmien prinssiä tai prinsessaa, joka mystisesti täyttää toiveeni. Suhtautumiseni on realistista.

Pointtini on, että olen ihan oikeasti mieluummin yksin kuin väärän ihmisen kanssa. Jos sopivaa ihmistä ei tule vastaan, eipä se minua paljon haittaa. Ja jos sopiva ihminen löytyy, voimme sitten harjoitella yhdessä.

Kummallista, miten iso ongelma tämä on toisille ihmisille.

Minulle se on iso ongelma, koska olen haaveillut parisuhteesta ja perheestä viimeiset 15 vuotta, enkä ole sellaista kovasta yrittämisestä huolimatta pystynyt löytämään. Asenteeni seksiin ja parisuhteisiin on hyvin samanlainen kuin sinunkin, paitsi että koen parisuhteen olevan tärkeä osa elämää, ja että ilman on huono olla. En myöskään piilottele painoani tai mitään muitakaan ominaisuuksiani, vaan haen avoimesti ja aktiivisesti seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu että AP:lla on lapsenomainen usko siihen että jokaiselle on joku yksi tietty tarkoitettu tms. disneyleffojen prinsessatarinoiden aikaansaamaa hömppäkäsitys romantiikasta.

Minulla on ollut monia parisuhteita ja jokainen niistä on sekä vienyt ja antanut jotain. Olen oppinut tuntemaan itseni paremmin. Tiedän mitä haluan partnerilta ja parisuhteelta ja myöskin seksíssä, koska on ollut mahdollisuuksia harjoitella.

Mitä sitten jos AP vaikka kohtaat elämäsi rakkauden, ja harrastatte sitten seksíä? Mitäs jos huomaat että teidän seksuaaliset mieltymykset ovat täysin erilaisia, siitä huolimatta että olette rakastuneita? Mitäs jos mies on huono sängyssä, tai jopa itsekäs (sängyssä)? Mitä jos sä itse olet huono sängyssä?

Vai kuvitteletko olevasi mestari jossakin asioissa, vailla mitään harjoitusta?

En tarvitse mitään unelmien prins

Pointtini olikin, mitä jos alunperin sopivalta vaikuttava ihminen muuttuu ajan myötä? Reippaista ja "kunnollisista" miehistä voi kuoritua vaikka millaisia narsisteja tai sohvalla makoilijoita jotka odottaa täyspalvelua naiselta, kunhan olette ensin muuttaneet yhteen. Toisesta ihmisestä ei siis voi tietää kaikkea varmasti etukäteen. Ja onhan kaikilla ihmisillä hyvät ja huonot puolensa.

Vierailija
64/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu että AP:lla on lapsenomainen usko siihen että jokaiselle on joku yksi tietty tarkoitettu tms. disneyleffojen prinsessatarinoiden aikaansaamaa hömppäkäsitys romantiikasta.

Minulla on ollut monia parisuhteita ja jokainen niistä on sekä vienyt ja antanut jotain. Olen oppinut tuntemaan itseni paremmin. Tiedän mitä haluan partnerilta ja parisuhteelta ja myöskin seksíssä, koska on ollut mahdollisuuksia harjoitella.

Mitä sitten jos AP vaikka kohtaat elämäsi rakkauden, ja harrastatte sitten seksíä? Mitäs jos huomaat että teidän seksuaaliset mieltymykset ovat täysin erilaisia, siitä huolimatta että olette rakastuneita? Mitäs jos mies on huono sängyssä, tai jopa itsekäs (sängyssä)? Mitä jos sä itse olet huono sängyssä?

Jos parisuhde ei toimi, niin sitten se ei toimi. Ero on mahdollinen vaihtoehto. En ole ajatellut, että minun pitäisi olla yhden ja saman ihmisen kanssa koko elämäni. Varsinkaan, jos olisimme yhdessä onnettomia. Mutta seksiä en halua ennen kuin oikeasti välitän siitä toisesta ihmisestä. Sydän edellä, sitten vasta seksi. Tämä ei ehkä sovi kaikille ja se on ok, mutta minulle tämä on paras vaihtoehto.

ap

Vierailija
65/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tarvitse mitään unelmien prinssiä tai prinsessaa, joka mystisesti täyttää toiveeni. Suhtautumiseni on realistista.

Pointtini on, että olen ihan oikeasti mieluummin yksin kuin väärän ihmisen kanssa. Jos sopivaa ihmistä ei tule vastaan, eipä se minua paljon haittaa. Ja jos sopiva ihminen löytyy, voimme sitten harjoitella yhdessä.

Kummallista, miten iso ongelma tämä on toisille ihmisille.

Minulle se on iso ongelma, koska olen haaveillut parisuhteesta ja perheestä viimeiset 15 vuotta, enkä ole sellaista kovasta yrittämisestä huolimatta pystynyt löytämään. Asenteeni seksiin ja parisuhteisiin on hyvin samanlainen kuin sinunkin, paitsi että koen parisuhteen olevan tärkeä osa elämää, ja että ilman on huono olla. En myöskään piilottele painoani tai mitään muitakaan ominaisuuksiani, vaan haen avoimesti ja aktiivisesti seuraa.

Toivotan sinulle onnea etsimiseen. Toivottavasti saat etsimäsi parisuhteen

ap

Vierailija
66/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v eikä sua oo pantu naiseksi vieläkään?? What a waist...

Vierailija
67/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

36v eikä sua oo pantu naiseksi vieläkään?? What a waist...

*What a waste

Paitsi jos ihailit kaunista vyötäröäni.

ap

Vierailija
68/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulosta hyvin estyneeltä. 

N40

Vierailija
69/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N40

Hmm, ehkäpä. Minulla on kuitenkin pussillinen seksileluja. Montako pussillista niitä pitää olla, että ei ole enää "hyvin estynyt"?

ap

Vierailija
70/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel

En ole vastentahtoisesti selibaatissa. Saisin seksiä, jos haluaisin.

ap

Paitsi että olet. Et ole valmis seksiin kuin parisuhteessa ja se on se juttu mitä ilman olet, joten olet myös vastentahoisesti selibaatissa.

Hmm, totta tuokin. En kuitenkaan koe tätä ongelmana, joten siinä mielessä tilanne ei ole vastentahtoinen. Parisuhteen hankkiminen ja sitä kautta seksi ei ole minulle erityisen tärkeää. Oma käsi on ihan hyvä kaveri.

ap

Teit kuitenkin ketjun aiheesta. Jos se ei olisi jollain tasolla ongelma, emme keskustelisi aiheesta.

Vierailija
71/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Hmm, ehkäpä. Minulla on kuitenkin pussillinen seksileluja. Montako pussillista niitä pitää olla, että ei ole enää "hyvin estynyt"?

ap

Henkisesti estyneeltä sitten. Mutta miten sen nyt määrittelee. Se mekaaninen vempele on - kuten itsekin tiedät - aivan eri asia kuin kohdata toinen ihminen. 

Kukin tavallaan, mutta yhdessä harjoittelu jonkun toisen kanssa saattaisi olla mukavaakin? 

Vierailija
72/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel

En ole vastentahtoisesti selibaatissa. Saisin seksiä, jos haluaisin.

ap

Paitsi että olet. Et ole valmis seksiin kuin parisuhteessa ja se on se juttu mitä ilman olet, joten olet myös vastentahoisesti selibaatissa.

Hmm, totta tuokin. En kuitenkaan koe tätä ongelmana, joten siinä mielessä tilanne ei ole vastentahtoinen. Parisuhteen hankkiminen ja sitä kautta seksi ei ole minulle erityisen tärkeää. Oma käsi on ihan hyvä kaveri.

ap

Teit kuitenkin ketjun aiheesta. Jos se ei olisi jollain tasolla ongelma, emme keskustelisi aiheesta.

Tein ketjun aiheesta, koska suhtautuminen seksuaalisesti kokemattomiin aikuisiin on monella tavalla ikävää. Tässäkin ketjussa olen joutunut puolustautumaan ja puolustamaan valintojani, vaikka en oikeastaan ole tehnyt mitään väärää. Kai minä ajattelin, että olisi mukava kuulla samassa tilanteessa olevien ajatuksia.

ap

Vierailija
73/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

ap

Henkisesti estyneeltä sitten. Mutta miten sen nyt määrittelee. Se mekaaninen vempele on - kuten itsekin tiedät - aivan eri asia kuin kohdata toinen ihminen. 

Kukin tavallaan, mutta yhdessä harjoittelu jonkun toisen kanssa saattaisi olla mukavaakin? 

Varmasti olisikin, jos se toinen osapuoli olisi minulle tärkeä. Taisit ehkä ymmärtää minut vähän väärin.

ap

Vierailija
74/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistun nyt linjoilta eli en enää vastaa viesteihin. Tämä tiedoksi, jos joku ihmettelee.

ap

Vierailija
75/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija ilija kirjoitti:

N40

ap

Varmasti olisikin, jos se toinen osapuoli olisi minulle tärkeä. Taisit ehkä ymmärtää minut vähän väärin.

ap

Tiedäthän että elämässä ei ole voittaja sillä että onnistuu pitämään kaikki etäällä?  Se, ettei tarvitse ketään, ei ole saavutus. 

Vierailija
76/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin uskomaton kommentti. Jos olet niin kokenut seksissä kuin väität niin tiedät varmaan, että seksiä oppii kyllä harrastamaan. Ei se niin vaikeaa ole. Ja jos kahden ihmisen välillä muuten synkkaa niin miksei synkkaisi sängyssäkin?

Vierailija
77/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: sinkkumies joka ei ole harrastanut seksiä? Mitähän kaikkea siinä on vialla, varmasti PALJON.

Miehet: sinkkunainen joka ei ole harrastanut seksiä? Jaa.

Vierailija
78/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset: sinkkumies joka ei ole harrastanut seksiä? Mitähän kaikkea siinä on vialla, varmasti PALJON.

Miehet: sinkkunainen joka ei ole harrastanut seksiä? Jaa.

Jos kärjistää, niin ainakin vaikuttaa sille. että täyspäisenä pysynyt Ap:n ikäinen (noin 36 vuotias tai vanhempi) mies, jolla on neitsyys korjaan poikuus -tallella, niin ei boi välttyä mielikuvilta, että hän on joidenkin mielissä lähinnä satuhahmo.  Joku edellä otti esille 40v- neitsyt(mies leffan. Se on toisaalta minusta hyvinkin todenmakuinen ja oloinen leffa mutta mikä tekee siitä lopulta epäuskottavan? - Sekö, että (ks. aimmat postaukset , joissa on kerrottu juoni) mutta siis tekeekö leffasta epäuskottavan se, että ei uskota, että on täysipäisiä miehiä, jotka ovat sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa, vaikka eivät olisi 40 vuoden isääs harrastaneet seksiä? - Vai se, että tuo leffa on niin todennäköinen makuinen että moni Antti ja jonne samaistui niin hyvin sen päähenkilöön, että katsoo sen säännöllisen epäsäännöllsiesti vain psyykatakseen itseeän kertoakseen, että vielä joskus minä(kin) löydän oman rakkaani. Ja vai mikä selittää leffan suosiota? Ja vielä olisiko leffan voinut tehdä niin, että roolit olisi käännetty päälaelleen, niin, että Andyn asemasta olisi olluut 40 vuotais Anni (nainen), joka ei olisi koskaan harrastanut seksiä..... 

Ajatuksianne?

Vierailija
79/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta seksiä kannattaa harrastaa paljon vieraiden kanssa ennen parisuhdetta kun parisuhteessa siihen harvemmin on mahdollisuus...

Vierailija
80/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tänä päivänä ok olla sinkku, miehen mitta taas on vieläkin miten saa naista. Useimmille miehille seksuaalinen kokemattomuus on turn-on, mutta jostain syystä näyttää naisilla toimivan päinvastoin.

Miehen seksuaalinen kokemattomuus ei itsessään ole ongelma (tai ehkä joillekin mutta väittäisin että useimmille ei), mutta ne syyt jotka ovat johtaneet siihen voivat sen sijaan olla. Minua ei haittaisi miehen kokemattomuus ollenkaan, jos hän olisi muuten just sellainen kuin olen etsinyt. Jotenkin vain luulen, että kokemattomissa miehissä ei juuri ole sellaisia. Itselläni on kokemusta yhdestä miehestä, jos sillä on jotain merkitystä.