Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neitsyt 36v. nainen

Vierailija
25.02.2024 |

Olen 36-vuotias nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Tilaisuuksia olisi ollut vuosikymmenien varrella lukuisia, mutta en ole tarttunut niihin, vaikka joskus ehkä vähän kiinnostikin. Pystvää parisuhdetta minulla ei ole ollut ja minä olen sitä tyyppiä, joka harrastaa seksiä vain suhteessa. Olen liian herkkä irtosuhteisiin. En silti tietenkään tuomitse heitä, jotka suhtautuvat asiaan eri tavalla.

Tarpeistani pidän huolta itse. Halua on päivittäin. On pussillinen leluja, jos tekee mieli vaihtelua.

Kokemattomuuteen liittyy stigmaa ja yleensä valehtelen, jos joku asiasta sattuu kaveriporukassa kysymään. Tänään kuitenkin tulin ajatelleeksi, että eipä kai siinä ole mitään hävettävää, jos haluaa elää omien arvojensa mukaan.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene baariin, ap. Kyllä siellä joku suostuu auttamaan asiassa

En tarvitse apua, koska neitsyyteni ei ole mikään ongelma. Seksi tulee kuvioihin mukaan, jos ja kun löydän kumppanin, johon ihastun. Siihen saakka osaan pitää huolta itsestäni.

ap

36-vuotias eikä ole mikään ihastus ollut kertaakaan? Vai etkö ole uskaltanut vihjaista kiinnostuksen kohteille että sulla on kiinnostusta? Nykyäänhän on jopa suositeltavaa että nainen tekee aloitteen silloin kun on kiinnostunut, katsos tuon meetoon takia ei me miehet uskalleta tehä aloite ettei tule syytteet...

Olen ihastunut silloin tällöin, mutta en niin paljon, että olisin halunnut suhteen.

ap

Vierailija
22/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35-vuotias neitsytnainen, mutta siihen yhtäläisyytemme loppuvatkin.

Minä kyllä haluaisin seksiä, mutta kukaan ei suostu antamaan minulle munaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel

En ole vastentahtoisesti selibaatissa. Saisin seksiä, jos haluaisin.

ap

Vierailija
24/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyytyväinen elämääsi niin jatka samaan malliin. Olet varmasti jo hyvin tottunut omanlaiseesi elämäntyyliin etkä ehkä edes kaipaa toista ihmistä. Jos kaipaat niin päätä tehdä asiaan muutos tänä vuonna.

Vierailija
25/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta

Vierailija
26/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta

Paitsi sen verran, että kommentoit.

Vierailija
27/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tälläistä

Vierailija
28/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö e-pillereitä. Mietin kun minulla on yksi 28v kaveri joka on neitsyt, kuka on yläaste ikäisestä lähtien käyttänyt e-pillereitä akneen. Olen miettinyt onkohan hänellä niin nuoresta lähtien e-pillereiden käyttö yksi syy hänen neitsyyteen, kun nehän saattavat viedä seksihaluja pois. Hän on kyllä käynyt treffeillä ihan komeiden miesten kanssa, mutta ei tykännyt treffeilläkään käymisestä niin hän ei tee sitä enää. Hän vaikuttaa vaan tykkäävän anime miehistä, muttei oikeista miehistä.

Vierailija
29/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalipainoinen ja nätti niin vau 😍

Vierailija
30/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap nähnyt elokuvan 40v neitsyt(mies) - Itse olen miehenä nähnyt leffan useamman kerran.

Elokuva kertoo 40-vuotias Andy Stitzerista (Steve Carrell) Hän on tehnyt elämässään yhtä ja toista. Hänellä on mukava työ kodinkoneliikkeessä, kodikas asunto ja upea kokoelma toimintafiguureja ja sarjakuvia, hyviä ystäviä, joviaali asenne. On vain yksi elämänalue, jolla hän ei ole vielä oikein kunnostautunut jotain mitä useimmat ihmiset ovat harrastaneet hänen ikäänsä mennessä. Vieläpä ahkerasti. Andy ei ole kertaakaan, ei kertaakaan, elämässään harrastanut seksiä ei edes vahingossa. No, onko se nyt niin iso juttu? Andyn työtovereiden mielestä ainakin on. Vaikka he pitävätkin Andya hieman omituisena, maailma on aivan varmasti pullollaan paljon oudompia (ja rumempia) miehiä, jotka ovat päässeet pukille ainakin kerran. Työkaverit pitävätkin velvollisuutenaan auttaa miestä mäessä ja ovat valmiita mittaviin ponnistuksiin. Mikään ei kuitenkaan tunnu armahtavan heidän ystäväänsä elinikäisestä selibaatista kunnes hän tapaa Trishin (Catherine Keener), 40-vuotiaan kolmen lapsen äidin. Andyn ystävät innostuvat oitis mahdollisuudesta, että vihdoin alkaa tapahtua kunnes he kuulevat, että Andy ja Trish ovat päättäneet pitää suhteensa täysin platonisena

Elokuvan myötä olen joiatain kertoja miettinyt tuon leffan sanomaa. En tiedä onko sillä sitä mutta kuvitellaan, että on.

Onko se, että (miehen) elämä on arvotonta, jollei ole eläessään harrastanut seksiä? - Edelleenhän moni suhtaustuu verraten kaksinaismoralistisesti  jos otaksutaan miehellä olleen useita seksikumppaneita vs. naiseen jolla on ollut useita seksi kumppanmeita.

Ymmärrän, että seksi voi olla monelle tärkeää ja merkittävää mutta oman kokemumkseni mukaan ilman sitäkin voi elää oikein hyvää elämää. Siksi itseäni toisinaan kiusaa miten usein seksikokemattomissa jutuissa toistuvat samat kliseet ja stereotypiat.- useinkaan suurin "ongelma" ei ainakaan seksiä kokemattomilla miehilla ole nässi jutuissa esiintyvillä miehillä ole kokemattomuus seksistä, vaan haasteet yleisemmin elämän hallinnassa kun puutttuu niin työ, kuin moensti myös koulutus. Ylipainoa saattanut kertyä enempikin ja asutaan ja elellään jossain syrjässä. Muistellaan, että kuinka sitä koulussa tuli koulukiusatuksi.

Tai sitten on joku sukonnollinen hihuli tai muun erityisen aatteen tai ismin omaava joka on havahtunut 40 vuotaiaana siihen, ettei vielä ole tullut naineeksi sitä seksipommin ja kodinkoneen 17 vuotiasta neitoa, jonka kanssa piti ostaa talo ja saada lapsia ja hankkia farmariauto.

Ellei sitten vain rivien välistä anneta ymmärtää, että vaikka sankarimme kertooo sujuvasti haaveksivansa kumppansita, niin rivien välistä kyllä annetaan ymmärtää, että sitä hankaloittaa se, että miehen omantasoisia miestä ei nyt vaan ole sattunut kohdalle vaikka miehellä on useampi naispuolien läheien kaveri ja ystävä mutta yhdestäkään naisesta hän ei oikeasti ole kiinnostunut seksuaalsiessa mielessä.

Yhtä kaikki en minä erota kenenkään seksuaalista kokemusta päältä päin mutta masentaa kun meidät seksiä kokemattomat halutaan leimata jotenkin sellaisiksi, että emme voisi olla muutoin "normaaleita" ja elää ja kokea taspainosita elämää, vaikka emme olisi edes "vain" aseksuaaleja.   

Vierailija
31/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkö e-pillereitä. Mietin kun minulla on yksi 28v kaveri joka on neitsyt, kuka on yläaste ikäisestä lähtien käyttänyt e-pillereitä akneen. Olen miettinyt onkohan hänellä niin nuoresta lähtien e-pillereiden käyttö yksi syy hänen neitsyyteen, kun nehän saattavat viedä seksihaluja pois. Hän on kyllä käynyt treffeillä ihan komeiden miesten kanssa, mutta ei tykännyt treffeilläkään käymisestä niin hän ei tee sitä enää. Hän vaikuttaa vaan tykkäävän anime miehistä, muttei oikeista miehistä.

En tarvitse pillereitä, kun en harrasta seksiä eikä ole esim. aknea. Seksihaluja minulla on kyllä ja joskus tyydytän niitä jopa monta kertaa päivässä. Joskus oikein kuumana hetkenä kuvittelen, että kanssani olisi joku, mutta kun tilanne on ns. ohi, olen taas ihan tyytyväinen tilanteeseeni.

ap

Vierailija
32/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap nähnyt elokuvan 40v neitsyt(mies) - Itse olen miehenä nähnyt leffan useamman kerran.

Elokuva kertoo 40-vuotias Andy Stitzerista (Steve Carrell) Hän on tehnyt elämässään yhtä ja toista. Hänellä on mukava työ kodinkoneliikkeessä, kodikas asunto ja upea kokoelma toimintafiguureja ja sarjakuvia, hyviä ystäviä, joviaali asenne. On vain yksi elämänalue, jolla hän ei ole vielä oikein kunnostautunut jotain mitä useimmat ihmiset ovat harrastaneet hänen ikäänsä mennessä. Vieläpä ahkerasti. Andy ei ole kertaakaan, ei kertaakaan, elämässään harrastanut seksiä ei edes vahingossa. No, onko se nyt niin iso juttu? Andyn työtovereiden mielestä ainakin on. Vaikka he pitävätkin Andya hieman omituisena, maailma on aivan varmasti pullollaan paljon oudompia (ja rumempia) miehiä, jotka ovat päässeet pukille ainakin kerran. Työkaverit pitävätkin velvollisuutenaan auttaa miestä mäessä ja ovat valmiita mittaviin ponnistuksiin. Mikään ei kuit

En ole nähnyt sitä, kun en pidä siitä, kuinka neitsyyttä kuvataan Hollywoodissa. Kuin se olisi jokin ongelma tai osoitus vakavista mielenterveysongelmista tms. Ihan kuten sanoitkin.

Totuus on, että elän hyvää elämään ilman seksiä. Käyn töissä, minulla on hyvä koulutus ja paljon harrastuksia ja ystäviä. Teen vapaaehtoistyötä ja liikun luonnossa.

Seksuaaliset haluni tyydytän itse enkä näe tätä ongelmana.

ap

Vierailija
33/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

herkkyys ja sisäänpäin suuntautuneisuus ei ole tätä päivää, joten kuolkaamme siis pois. t. toinen samanlainen

Myös täällä yksi sellainen. Liian herkkä. Eikä löydy sitä röyhkeyttä ns kävellä kylmästi jonkun muun yli, koska ajattelee, että kukaan ei ansaitse sitä, että joku kävelisi kylmästi yli. Hauskassa maailmassa eletään, kun hyvästä käytöksestä rangaistaan.

Vierailija
34/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Kuppikoko ja painoindeksi?

Ei kuulu sinulle.

ap

Eli olet joko lauta tai läskí :D

Vierailija
35/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa itsevarmemmalta kuin 90% ihmisistä.

Vierailija
36/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta miksi aloitus?

Vierailija
37/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel

ap

Paitsi että olet. Et ole valmis seksiin kuin parisuhteessa ja se on se juttu mitä ilman olet, joten olet myös vastentahoisesti selibaatissa.

Vierailija
38/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle.

ap

Sitäpä sitä et saa koskaan tietää. :D

ap

Vierailija
39/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incel

ap

Paitsi että olet. Et ole valmis seksiin kuin parisuhteessa ja se on se juttu mitä ilman olet, joten olet myös vastentahoisesti selibaatissa.

Hmm, totta tuokin. En kuitenkaan koe tätä ongelmana, joten siinä mielessä tilanne ei ole vastentahtoinen. Parisuhteen hankkiminen ja sitä kautta seksi ei ole minulle erityisen tärkeää. Oma käsi on ihan hyvä kaveri.

ap

Vierailija
40/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu sinulle.

ap

Ap voisi aina valehdella mittansa ja painonsa, jos olisi niistä epävarma. Ehkä hänelle on vaan yhdentekevää, mitä palstalaiset niistä ajattelevat