Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyt 36v. nainen

Vierailija
25.02.2024 |

Olen 36-vuotias nainen enkä ole koskaan harrastanut seksiä. Tilaisuuksia olisi ollut vuosikymmenien varrella lukuisia, mutta en ole tarttunut niihin, vaikka joskus ehkä vähän kiinnostikin. Pystvää parisuhdetta minulla ei ole ollut ja minä olen sitä tyyppiä, joka harrastaa seksiä vain suhteessa. Olen liian herkkä irtosuhteisiin. En silti tietenkään tuomitse heitä, jotka suhtautuvat asiaan eri tavalla.

Tarpeistani pidän huolta itse. Halua on päivittäin. On pussillinen leluja, jos tekee mieli vaihtelua.

Kokemattomuuteen liittyy stigmaa ja yleensä valehtelen, jos joku asiasta sattuu kaveriporukassa kysymään. Tänään kuitenkin tulin ajatelleeksi, että eipä kai siinä ole mitään hävettävää, jos haluaa elää omien arvojensa mukaan.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina tällainen, kun pitää vakuutella, että ottajia olisi kyllä riittänyt. 

Nimim. kohta 33v neitsyt ja tarjokkaita ei ole kyllä ollut. 

Vierailija
42/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on tänä päivänä ok olla sinkku, miehen mitta taas on vieläkin miten saa naista. Useimmille miehille seksuaalinen kokemattomuus on turn-on, mutta jostain syystä näyttää naisilla toimivan päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa aina tällainen, kun pitää vakuutella, että ottajia olisi kyllä riittänyt. 

Nimim. kohta 33v neitsyt ja tarjokkaita ei ole kyllä ollut. 

Voit tehdä oman aloituksen tilanteestasi. Minä halusin tässä avauksessa nostaa esille sen, että jotkut meistä ovat mieluummin vapaaehtoisesti ilman seksiä vaikka koko elämänsä kuin harrastavat sitä väärän tyypin kanssa.

ap

Vierailija
44/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt sitä, kun en pidä siitä, kuinka neitsyyttä kuvataan Hollywoodissa. Kuin se olisi jokin ongelma tai osoitus vakavista mielenterveysongelmista tms. Ihan kuten sanoitkin.

Totuus on, että elän hyvää elämään ilman seksiä. Käyn töissä, minulla on hyvä koulutus ja paljon harrastuksia ja ystäviä. Teen vapaaehtoistyötä ja liikun luonnossa.

Seksuaaliset haluni tyydytän itse enkä näe tätä ongelmana.

ap

Kiitos tästä kommentistasi!  Uskotko, että myös samantapaisesti eläviä ja olevia hyviä miehiä(kin) on. Tai ainakin itunnsitan omasta elostani paljon samoja seikkoja ja piirteitä kuin mitä kuvasit eloasi-  Vaikka toki on vähän pöhköä pitää itseään hyvänä miehenä; itseni määrittelyn kun jättäisin mieluummin muille ja itse yritän olla vain parhain versio omasta itsestäni

- Toki myönnän, että jos elävässä elämässäni kohtaisin seksiä yhtä kokemattoman samanikäsein ja samantapaiset elämänarvoit omaavan naisen niin varmastikin saattaisin olla häntä kohtaan vähän ennakkoluuloinen.  Ei käsitykseni mukaan neitsyys tai omalla kohdallani sanoisin mieluummin poikuus lähempänä  40 ikävuotta kai mitenkään erityisen yleistä ole.

Vaikka mistä minä tiedän kun en kenenkään "kokeneisuutta" päältäpäin tai mistään muustakan seikasta tai piirteesttä erota. - "Hieman" vastenmielisenä olen kokenut ne kerrat, jolloin joku on halunnut avautua julkisesti omista seksikokemuksistaan.    

Ja varmasti oma vaikutuksensa on myös kulttuurillamme, eritysiesti viihde ja populaarikulttuurillamme siihen miten yleisesti koetaan tai ollaan kokematta vanhemmat "kokemattomat", 

Vierailija
45/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tänä päivänä ok olla sinkku, miehen mitta taas on vieläkin miten saa naista. Useimmille miehille seksuaalinen kokemattomuus on turn-on, mutta jostain syystä näyttää naisilla toimivan päinvastoin.

Kyllä minä olen kohdannut epäluuloa siitä, miksi olen neitsyt. Tässäkin ketjussa on epäilty syyksi painoa ja rintojen pienuutta, vaikka aloituksessa ilmaisin, että kyseessä on oma valintani. Aloituksessa myös kerroin, että ennakkoluulojen vuoksi olen valehdellut asiasta kavereilleni. Neitsyyteen liitty stigmaa sukupuolesta riippumatta.

ap

Vierailija
46/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt sitä, kun en pidä siitä, kuinka neitsyyttä kuvataan Hollywoodissa. Kuin se olisi jokin ongelma tai osoitus vakavista mielenterveysongelmista tms. Ihan kuten sanoitkin.

Totuus on, että elän hyvää elämään ilman seksiä. Käyn töissä, minulla on hyvä koulutus ja paljon harrastuksia ja ystäviä. Teen vapaaehtoistyötä ja liikun luonnossa.

Seksuaaliset haluni tyydytän itse enkä näe tätä ongelmana.

ap

Kiitos tästä kommentistasi!  Uskotko, että myös samantapaisesti eläviä ja olevia hyviä miehiä(kin) on. Tai ainakin itunnsitan omasta elostani paljon samoja seikkoja ja piirteitä kuin mitä kuvasit eloasi-  Vaikka toki on vähän pöhköä pitää itseään hyvänä miehenä; itseni määrittelyn kun jättäisin mieluummin muille ja itse yritän olla vain parhain versio omasta itsestäni

- Toki myönnän, että jos elävä

Aivan varmasti on miehiä samassa tilanteessa. Kokemattomuus sinänsä ei ole minusta mitenkään luotaantyöntävää, jos yksilö on itse tyytyväinen elämäänsä eikä esim. syyttele kokemattomuudestaan vastakkaista sukupuolta.

ap

Vierailija
47/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko onnellinen? Haluaisitko kohdata ihmisen jonka kanssa jakaa elämäsi?

Vierailija
48/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen. Minulla on hyvä elämä. Jos kohtaan sopivan kumppanin, se olisi varmasti oiva lisä, mutta pärjään ilmankin.

ap

Vierailija
49/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan ap:n kaltaisen naisen. Hyvät arvot

Vierailija
50/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap menisi baariin ja ottaisi sieltä jonkun Jallen yöksi viereensä, olisiko hän aamulla joidenkin mielestä parempi ja normaalimpi yksilö?

Vierailija
51/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen kohdannut epäluuloa siitä, miksi olen neitsyt. Tässäkin ketjussa on epäilty syyksi painoa ja rintojen pienuutta, vaikka aloituksessa ilmaisin, että kyseessä on oma valintani. Aloituksessa myös kerroin, että ennakkoluulojen vuoksi olen valehdellut asiasta kavereilleni. Neitsyyteen liitty stigmaa sukupuolesta riippumatta.

ap

Olen tuo edellä jo kommentoiasi mies, joka jo kertaalleen vastasin vastaukseesi, joka koski kysymystäni oletko nähnyt leffan 40 vuotias neitsyt(mies).

Jatkan vielä, että jos se on meillä "vanhemmilla miehillä" -olenapas sitä nyt yks kaks tosi vanha vajaana 40 vuotiaana- ollut ja on tosinaan kärvistelemistä ja turhauttavaa olla tilanteessa, jossa on poikuus vielä tallella, niin uskon, että se on myös sitä (=kärvistelyä ja tuskallista) naisillakin.

Tietysti olet yleisesti ehkä hieman kadehdittavassa asemassa olet Ap siinä, jos koet ja tunnet, että vosiit kyllä saada seksiä halutessasi; kaikki miehet eikä uskoakseni myöskään naiset eivät voi saada. Ei ainakaan sellaiselta seksikumppanilta, jolta itse haluaisivat ja toivoisivat (johon lääkkeeksi tarjotaan mm. riman alentamista ta luopumista omista haaveista). - Ja syynä tällaiseen saatetaan yksinkertaistaa niin, että tokihan saisivat jos vain ulkonäkö olisi heillä toinen.  

Olen myös toisinaan kohdannut kirjoituksia, joissa meidät "kokemattomat" miehiä ohjeistetaan hankkimaan seksikokemus tai kokemuskia niin, että meidän tulsi kiireen vilkkaan pyrkiä ostamaan sitä; jollei kotinurkilla ostamine onnistu, niin maailmalta löytyy ihan erityisiä paikkoja tällaista varten. Tai yksinkertaistavammin mies kyllä sasii jos vain hänellä olsi tarpeeksi rahaa.

Jännää onkin, että osa haluaa ylläpitää mielikuvaa, että tavanomaisen siisti ja normaalin libidon omaava mies olisi kyllä aina valmis ja halukas seksiin, jos ja kun saa tilaisuuden. - Ja ellei olisi, niin todetam että tuo mies peittelisi jotain, kuten haluamalla estää saamansa seksitaudin leviämisen tai sen, että on oikeasti homoseksuaali. Tai sitten yksinkertaisesti osoitetaan mahd. seksikumppania syyllsitämällä, että kyllä N.N. mies olisi valmis ja halukas seksiin, jos vain hänen kumppaninsa olisi sitä tai tätä kuin ao. hetkellä on.

Naisilla taas tuntuu, että halutaan pitää mielikuvia, jossa heidän tulsi yhtä kaikki täyttää rooli, jossa he nyt eivät oikeasti ole paljoa seksiä harrataneetkaan ja aiempia kumppaneita on ollut vain satunnaisia korkeintaan muutamia. Ja samaan aikaan ylläpitää mielikuvaa naisesta, että kyllä hän seksiä saa ja "ottaa" tai on saanut (ja ottanut) milloin ja missä vain sitä haluaa/ tai on halunnut; onhan hän vahva ja itsenäinen nainen, joka tietää mitä haluaa ja saa tahtoessaan aina haluamansa.

Kärjistetyimmillään edelleen kohtaa ylläpidettävän mielikuvaa, jossa nainen jolla otaksutaan olleen useita seksikumppaneita saatetaan huoritella ja kutsua erilaisin halventavin ilmauksin, joita ei tarvinne toistaa tässä. Kun taas miestä jolla otaksutaan olleen vastaavalla tavoin useita seksikumppaneita voidaan luonnehtia alfaksi ja ihailtuna ja kadehdittuna sankarina.

Vierailija
52/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama paitsi 39v assimies. 

Vierailija
53/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa Ap:lla olemaan pian kiire. Nyt saatat olla vielä ok:n näköinen 36-vuotiaanakin, mutta 10. vuoden päästä et kelpaa kenellekään. Naisilla laskee noi sexual market pointsit iän myötä kun rupsahdatte, miehillä taas päinvastoin.

Vierailija
54/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa Ap:lla olemaan pian kiire. Nyt saatat olla vielä ok:n näköinen 36-vuotiaanakin, mutta 10. vuoden päästä et kelpaa kenellekään. Naisilla laskee noi sexual market pointsit iän myötä kun rupsahdatte, miehillä taas päinvastoin.

Eipä se minua haittaisi.

ap

Vierailija
55/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen. Minulla on hyvä elämä. Jos kohtaan sopivan kumppanin, se olisi varmasti oiva lisä, mutta pärjään ilmankin.

ap

Kiitos vastauksestasi. Minä en ole onnellinen. En kelpaa heille joihin ihastun ja joista viehätyn, vaikka luulin niin.

Vierailija
56/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kuppikoko ja painoindeksi?

DD, ja bmi 43

Vierailija
57/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt halua vähätellä mitään, mutta olen vähän vanhempi kokematon mies enkä ole koskaan kokenut mitään kokemattomuuden stigmaa; jos minusta oltaisiin kiinnostuneita, niin sitten olisi sitä kosketustakin tarjolla ja stigma häviäisi samalla sivuvaikutuksena. Jos voisin vaihtaa näkemättömänä olemisen tuskan johonkin tutkijoiden tai lehtien keksimään stigmaan, tekisin sen silmänräpäyksessä.

Se, että olisin saanut seksiä vaikka 7 vuotta sitten (enkä enää olisi neitsyt) lämmittäisi yhtä paljon kuin se, että olisin saanut viimeksi syödä 7 päivää sitten eli aika helvetin vähän. Se voisi antaa toivoa siitä, että ateria on vielä tulossa, mutta ei poista nälkää. 

Tulin viime yönä yökerhosta yksin kotiin ja toivoin kuolevani unessani. Heräsin sitten taas askareisiin. Pahasta olosta ei voi huutaakaan, kun naapurit kuulisivat. 

Vierailija
58/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin musta tuntuu että AP:lla on lapsenomainen usko siihen että jokaiselle on joku yksi tietty tarkoitettu tms. disneyleffojen prinsessatarinoiden aikaansaamaa hömppäkäsitys romantiikasta.

Minulla on ollut monia parisuhteita ja jokainen niistä on sekä vienyt ja antanut jotain. Olen oppinut tuntemaan itseni paremmin. Tiedän mitä haluan partnerilta ja parisuhteelta ja myöskin seksíssä, koska on ollut mahdollisuuksia harjoitella.

Mitä sitten jos AP vaikka kohtaat elämäsi rakkauden, ja harrastatte sitten seksíä? Mitäs jos huomaat että teidän seksuaaliset mieltymykset ovat täysin erilaisia, siitä huolimatta että olette rakastuneita? Mitäs jos mies on huono sängyssä, tai jopa itsekäs (sängyssä)? Mitä jos sä itse olet huono sängyssä?

Vai kuvitteletko olevasi mestari jossakin asioissa, vailla mitään harjoitusta?

Vierailija
59/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet rupsahtavat nopeammin kuin naiset.

Vierailija
60/99 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu että AP:lla on lapsenomainen usko siihen että jokaiselle on joku yksi tietty tarkoitettu tms. disneyleffojen prinsessatarinoiden aikaansaamaa hömppäkäsitys romantiikasta.

Minulla on ollut monia parisuhteita ja jokainen niistä on sekä vienyt ja antanut jotain. Olen oppinut tuntemaan itseni paremmin. Tiedän mitä haluan partnerilta ja parisuhteelta ja myöskin seksíssä, koska on ollut mahdollisuuksia harjoitella.

Mitä sitten jos AP vaikka kohtaat elämäsi rakkauden, ja harrastatte sitten seksíä? Mitäs jos huomaat että teidän seksuaaliset mieltymykset ovat täysin erilaisia, siitä huolimatta että olette rakastuneita? Mitäs jos mies on huono sängyssä, tai jopa itsekäs (sängyssä)? Mitä jos sä itse olet huono sängyssä?

Vai kuvitteletko olevasi mestari jossakin asioissa, vailla mitään harjoitusta?

En tarvitse mitään unelmien prinssiä tai prinsessaa, joka mystisesti täyttää toiveeni. Suhtautumiseni on realistista.

Pointtini on, että olen ihan oikeasti mieluummin yksin kuin väärän ihmisen kanssa. Jos sopivaa ihmistä ei tule vastaan, eipä se minua paljon haittaa. Ja jos sopiva ihminen löytyy, voimme sitten harjoitella yhdessä.

Kummallista, miten iso ongelma tämä on toisille ihmisille.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä