Katson alaspäin kaikkia joilla on alle 124 782,22€ käteisvaraa tilileillä.
Kommentit (32)
Palvotko niitä, joille tuo summa on taskurahoja ja viikonloppureissun budejtti?
Mulla 124 782,21€ ja katson sua ylöspäin. Johtuu siitä et oon 135cm
Köyhät rupes heti haukkuun.
Niin säälittävää.
Ap
Ja tiedät sen muitten saldon miten...? Jotta siis voisit katsoa heitä alaspäin.
Ei kiinnosta ketä joku nobody katsoo alaspäin.
Miksi olet niin tyhmä että pidät rahojasi tilillä, etkä laita niitä tuottamaan?
No hei vaan sit sinne yläilmoihin täältä alamaista.
Täytyy olla aika idiootti jos pitää satatonnia tilillä tuottamatta juuri mitään. Ellei sitten omaisuutta mitata sadoissa miljoonissa. Itsellä omaisuutta pari miljoonaa ja tilillä harvoin edes 10keur. Rahat on tuottamassa pääosin osakkeissa koko ajan.
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen. Katson sinua kirjoitustaidottomana alaspäin ja rahasummasi takia pidän sinua köyhänä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla aika idiootti jos pitää satatonnia tilillä tuottamatta juuri mitään. Ellei sitten omaisuutta mitata sadoissa miljoonissa. Itsellä omaisuutta pari miljoonaa ja tilillä harvoin edes 10keur. Rahat on tuottamassa pääosin osakkeissa koko ajan.
Mulla omaisuus yli 10milj. Tilillä pitää olla katetta.
Ap
Uskoo ken tahtoo, että sinun saldosi olisi tuo. Ja ajankulu vauvapalstalla pyöriminen, eikä esimerkiksi maaimalla pyöriminen, vaikka rahaa tehdä mitä vain ja mennä minne vain on.
Mutta jos jostain kumman syystä tuo summa on ihan totta, niin sitten täytyy sanoa, että taas nähdään, että eipä se raha näy tuovan iloa eikä tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät kaikkien tilit ja rahat?
AP on töissä verotoimissa ja sillä pääsy kaikkien tileille ja tilitapahtumiin
Minulla on yhdellä tilillä triplaten tuo - ei siihen montaa tiliä tarvita...
Leuhka nousukas taas. Toivon kaltaisillesi yhtä noloa loppua kuin 90-luvun lamassa kasarin leuhkoille jupeille kävi.
Katson alaspäin kaikkia sönkkääjiä