Kuinka moni köyhä tulee säästöjen takia kuolemaan?
Kommentit (356)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan, mutta ehkä joutuu käymään vaikka vain pari kertaa vuodessa ulkomailla, ja peruuttamaan kampaamon, ripsi- ja kynsiteknikon ja huulitäytteiden kuukausittaisen vakiovuoron.
Jotenkin kulunutta. Kaikki eivät tähän mennessäkään ole käyneet edes vuosittain -jotkut eivät koskaan- ulkomailla. Tai kuukausittain mainitsemissasi hoidoissa. Itse yli 50-vuotiaana en ole käynyt kuin kampaajalla ja siellä kin 2-3 kertaa vuodessa, ihan vain kuluneet latvat leikkauttamassa. Niin että säästäpä sitten noista.
Jep. Minä 32v en ole koskaan, siis oikeasti koskaan käynyt kampaajalla. Lapseni, 8v ja 3v, eivät myöskään ole käyneet, eivätkä tule käymään. En ole koskaan käynyt ulkomailla, eikä lapset. Eikä tulla käymään. Kesälomareissu on yleensä joku leirintäaluemökki 2-3 yöksi. Ihan kivaa, ei ole hinkuja ulkomaille. Olen kokopäivätyötä tekevä yksinhuoltaja, ja leikkaukset tulee tekemään ison loven kuukausituloihin. Asutaan halvimmassa mahdollisessa vuokra-asunnossa jo nyt. Harrastuksia ei ole kellään, vaatteet ostetaan kirpparilta. Hankala löytää enää säästöjä mistään. Mutta näin pärjätään ihan kelvollisesti, jatkossa vähän vielä huonommin..
Äiti ei juo lähes koskaan.
t.Yh äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän köyhät nouse sotaisaan vastarintaan ennen kuolemaa. Nälkä tekee sekavaksi.
Mihin ne muka ovat kuolemassa? Voisiko joku kertoa?
Nälkään.
Kannattaa syödä jos on nälkä eikä käyttää kaikkia rahoja kannabikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan, mutta ehkä joutuu käymään vaikka vain pari kertaa vuodessa ulkomailla, ja peruuttamaan kampaamon, ripsi- ja kynsiteknikon ja huulitäytteiden kuukausittaisen vakiovuoron.
Jotenkin kulunutta. Kaikki eivät tähän mennessäkään ole käyneet edes vuosittain -jotkut eivät koskaan- ulkomailla. Tai kuukausittain mainitsemissasi hoidoissa. Itse yli 50-vuotiaana en ole käynyt kuin kampaajalla ja siellä kin 2-3 kertaa vuodessa, ihan vain kuluneet latvat leikkauttamassa. Niin että säästäpä sitten noista.
Jep. Minä 32v en ole koskaan, siis oikeasti koskaan käynyt kampaajalla. Lapseni, 8v ja 3v, eivät myöskään ole käyneet, eivätkä tule käymään. En ole koskaan käynyt ulkomailla, eikä lapset. Eikä tulla käymään. Kesälomareissu on yleensä joku leirintäaluemökki 2-3 yöksi. Iha
Sinun kannattaisi kenties harkita miehen hommaamista tuohon kuvioon?
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ainakin terveys tulee heikkenemään, koska ei ole varaa kunnolliseen ruokaan. Jos joutuu elämään nakeilla ja makaroonilla niin äkkiä on sairaus jos toinenkin hoidettavana. Mielenterveysongelmat lisääntyy, siitäkin tulee kustannuksia..
Onneksi persujen ansiosta kalja on halpaa, niin on parempi mieli ja kuolee aikaisemmin.
Säästöjen takia ei kuole kukaan. Toki meistä moni joutuu tarkastelemaan kulutustottumuksiaan ja jopa ottamaan vastaan ei niin mieluista työtä, mutta Suomessa on kuitenkin asiat paremmin kuin monessa muussa maassa.
Soteuudistuksen takia voi kuollakin kun se sysitäyspaska runnottiin läpi keskeneräisenä. Eräs pääministeri halusi saada siitä kunnian kruunun kutreilleen 👑
Säästöjenkin alkulähde löytyy samasta osoitteesta kun oli järjetöntä tuhlausta ja velanottoa 💸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän köyhät nouse sotaisaan vastarintaan ennen kuolemaa. Nälkä tekee sekavaksi.
Sairauksiin, kun ei ole varaa hoitoon. Alkoholiin, jolla lääkitään mielenterveysongelmia, kun oikeaa hoitoa ei saa. Moni kuolee oman käden kautta, kun elämä näyttää umpikujalta.
Vierailija kirjoitti:
Säästöjen takia ei kuole kukaan. Toki meistä moni joutuu tarkastelemaan kulutustottumuksiaan ja jopa ottamaan vastaan ei niin mieluista työtä, mutta Suomessa on kuitenkin asiat paremmin kuin monessa muussa maassa.
Soteuudistuksen takia voi kuollakin kun se sysitäyspaska runnottiin läpi keskeneräisenä. Eräs pääministeri halusi saada siitä kunnian kruunun kutreilleen 👑
Säästöjenkin alkulähde löytyy samasta osoitteesta kun oli järjetöntä tuhlausta ja velanottoa 💸
Tälläkin palstalla on aika iso joukko palstailijoita jotka ovat valmiita kuolemaan mieluummin kuin ottamaan työtä vastaan. Tämä ei ole vitsi eikä trollausta, osa on uhkaillut väkivallalla ja suoranaisella terrorilla jos joku koettaa saada heitä töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Itse olen jo valksi köyhyysrajan alapuolella. Kaiken hinta nousee. Nyt Purra nostaa riiankin hinnan. On kuukausia että syön yksipuolisesti kaurapuuroa ja makaronia että saisin edes välttämättömät lääkkeet. Kyllä terveys rapistuu huonolla ruualla. Aina masentunut pennin venytyksestä,. Ei ole varaa edes joskus mennä lasten luokse puhumatta että voisi harrastaa.. Luotin Purraan, mutta en enää ikinä. Valehteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairauksiin, kun ei ole varaa hoitoon. Alkoholiin, jolla lääkitään mielenterveysongelmia, kun oikeaa hoitoa ei saa. Moni kuolee oman käden kautta, kun elämä näyttää umpikujalta.
Ehkä kannattaisi olla juomatta sitä alkoholia niin ei tulisi niitä mielenterveysongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. Itse olen jo valksi köyhyysrajan alapuolella. Kaiken hinta nousee. Nyt Purra nostaa riiankin hinnan. On kuukausia että syön yksipuolisesti kaurapuuroa ja makaronia että saisin edes välttämättömät lääkkeet. Kyllä terveys rapistuu huonolla ruualla. Aina masentunut pennin venytyksestä,. Ei ole varaa edes joskus mennä lasten luokse puhumatta että voisi harrastaa.. Luotin Purraan, mutta en enää ikinä. Valehteli.
Purra ei nosta yhtään minkään hintaa. Hinnat nousevat koska on eletty vuodesta 2008 saakka velaksi ihan holtittomasti ja nyt on pakko nostaa korkoja. Haukut väärää puuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkään.
Haista pentu 💩
Ruokavalio muuttuu väistämättä yksipuolisemmaksi. Ruisleipä vaihtuu vehnäpaahtoon, kala jauhelihaan, parsakaali porkkanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nälkään.
Haista pentu 💩
Haistapa itse. Olen nuorena oikeasti ollut nälkäinen, sinä et tiedä sellaisesta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Minä 32v en ole koskaan, siis oikeasti koskaan käynyt kampaajalla. Lapseni, 8v ja 3v, eivät myöskään ole käyneet, eivätkä tule käymään. En ole koskaan käynyt ulkomailla, eikä lapset. Eikä tulla käymään. Kesälomareissu on yleensä joku leirintäaluemökki 2-3 yöksi. Iha
Miksi teit lapsia kärsimään tuollaisesta tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra ei nosta yhtään minkään hintaa. Hinnat nousevat koska on eletty vuodesta 2008 saakka velaksi ihan holtittomasti ja nyt on pakko nostaa korkoja. Haukut vä
Suomi ei ole kommunistinen komentotalous, Riikka Purra ei määrää hintoja täällä. Älkää viitsikö kiihdyttää itseänne taas raivoon turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi olla juomatta sitä alkoholia niin ei tulisi niitä mielenterveysongelmia?
Ehkä voisit olla hiljaa, kun tuki rahasi riittää vielä ruokaan. Ei täällä juo kun pettyneet pesu köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisit olla hiljaa, kun tuki rahasi riittää vielä ruokaan. Ei täällä juo kun pettyneet pesu köyhät.
Pesu köyhät? Mitä ne ovat?
Vierailija kirjoitti:
Haloo. Hallituksen päätösten ansiosta osa-aikaisesta ja matalapalkkaisesta työstä tulee 1.4.2024 alkaen kannattamatonta. Palkkatyöllä ei ole enää mahdollista parantaa omaa tilannettaan. Ainoastaan hyvin palkattu kokoaikatyö toimii.
Jos nyt alkuun vaikka puoli miljoonaa.Otetaan tilalle uutta verta Afrikasta niin monet perinnöllisetsairaudet katoavat.