Tykkäätkö imelletystä perunalaatikosta?
Kommentit (10)
Tykkään, jos se on hyvin tehtyä.
Esimerkiksi anopin tekemä on kamalaa imelää sotkua. Sitä ei erota katsomalla hänen tekemästään lanttulaatikosta, molemmat ovat samanvärisiä, kun ne on kyllästetty siirapilla, ällön makeita.
Rakastan perunaa, joten pidän siitä kaikissa muodoissa. Tähän astisen elämäni aikana ei ole tullut vastaan sellaisella tavalla valmistettua perunaa, josta en olisi pitänyt.
Kyllä se joulupöydässä menee, mutta en sitä varsinaisesti kaipaa.
Olen kokeillut tehdä sitä itse. Olen joutunut toteamaan että vaikka se onnistuneesti imeltyy niin silti se ei ole sen vaivan arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, jos se on hyvin tehtyä.
Esimerkiksi anopin tekemä on kamalaa imelää sotkua. Sitä ei erota katsomalla hänen tekemästään lanttulaatikosta, molemmat ovat samanvärisiä, kun ne on kyllästetty siirapilla, ällön makeita.
Perunalaatikkoon ei laiteta siirappia, lanttulaatikkoon kyllä. Eipä ihme että maistuu pahalle.
Muuten kyllä tykkäisin, jos ruoka olisi luomua, ilman yhtäkään lisäainetta.
Tykkään joulupöydässä ja muulloinkin lihapullien kanssa. Perunamuussi, siis se tavallinen ei ole niin hyvää, aika mautonta, mutta menee sekin jos perunoita ei ole saatavilla.
Tykkään imeskellystä perunalaatikosta.
Onko tää kysely piruilua modelle? Ainoa aihe mista saa vapaasti keskustella on ruoka.