Mitä ajatuksia herättää seuraava googlen kuvahaun tulos?
Kommentit (23)
Tuli paljon mustia miehiä ja valkoisia naisia, ehkä mustat miehet etsii kokemuksia seurustelusta valkoisten naisten kanssa ja valkoiset miehet ei ku vähän niinku oletus.
Wokemädätys on käsittämättömän syvällä länsimaailmassa, syvemmällä kuin suomalaiset oman valtamediansa kautta kykenevät tajuamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli paljon mustia miehiä ja valkoisia naisia, ehkä mustat miehet etsii kokemuksia seurustelusta valkoisten naisten kanssa ja valkoiset miehet ei ku vähän niinku oletus.
:D Jepjep
Syynä blogikirjoitukset (ja niiden kuvat), joissa kirjoitetaan millaista on olla suhteen valkoinen osapuoli
"EIIHH MUSTIA MIEHIÄ VALKOISTEN NAISTEN KANSSA!!! MÄ EN PYSTY HENGITTÄÄ!!!"
Valkoisen heteromiehen ahdinko 😅
Vierailija kirjoitti:
Enemmänkin häiritsee tämä kaikki aatteellinen pakkotuputus ja antivalkoinen rasismi, josta on tullut hyväksyttävä normi.
Koska siinä on se valkoinen mainittu, niin sen takia siihen tulee interracial kuvia. Käytätkö itse termiä valkoinen nainen, jos nainen on suhteessa valkoisen miehen kanssa?
Kaikesta vaan pitää saada ruskeata länteenkin, vaikka kaikki ruskea maailmassa on silkkaa paskaa: kunniakulttuurit, islam, pakkoavioliitot, kastilaitos, kunniaväkivalta, homoviha, misogynia, taantumuksellisuus, äärivanhoillisuus, fanatismi, BLM-terrori, jengiytyminen, ghettoutuminen jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Nuo mä en pysty hengittää huutelut on kyllä teidän vihervassareiden juttu. Eikä kyse ole mistään ahdingosta vaan vihasta teidän wokesaastettanne kohtaan.
Suurin osa tuolla netin ulkopuolella on ihan normiheterovalkolaissuhteissa keskenään, mutta maailma on erilainen netissä öyhöttäjän silmin.
Tuo on juuri parasta. Persu rassukat ragee kun musta vien naiset.
Eli ap ei saa pillua kun mustat miehet vievät naiset. Tämä ymmärretty.
Vai johtuisikohan vain siitä ettei tuollaiset öyhöttäjät viehätä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa tuolla netin ulkopuolella on ihan normiheterovalkolaissuhteissa keskenään, mutta maailma on erilainen netissä öyhöttäjän silmin.
Ihme että missasit tahallaan pointin, noin öyhöttämisestä puhuttaessa.
Kun vaihtaa sanan "woman" sanan tilalle "men" niin löytyy valkoisilla miehillä mustia ja aasialaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kun vaihtaa sanan "woman" sanan tilalle "men" niin löytyy valkoisilla miehillä mustia ja aasialaisia naisia.
Sama woke-linja siis: valkoisuus on tuhottava maailmasta.
Samaa aivopesua ja mielipidevaikuttamista mitä muutkin googlen mädätyssysteemit. Hörhöimmät väittää vielä pelkäksi sattumaksi. :D