Kuuluuko miehen avata ovi naiselle?
Kommentit (89)
Kyllä se tekee hyvän vaikutuksen.
Vain incelit alapeukuttaa noita "avaan kaikille ovia" kommentteja
Aika törkeää ensinnäkin olettaa pelkän pukeutumisen ja ulkonäön perusteella ketään naiseksi! Vaikka ihmisellä olisikin selkeästi biologiseen naiseen viittaavat muodot kuten rinnat ym. Niin olisi todella törkeää olettaa kyseessä olevan muuta kuin hänmies. ÄLÄ availe ovia kenellekään ennen kuin olet varmistanut perusasiat!
Hänmies suuttuu verisesti jos kohtelet kuin naista.
Jos siihen samaan ovenavaukseen on muitakin tulossa, niin miksi ei voisi pitää ovea auki muillekin, ihan sukupuolesta riippumatta.
Minusta se kuuluu perussivistykseen ja hyviin käytöstapoihin sukupuolesta riippumatta.
En kenellekään erityisesti avaa ovea, paitsi jos on jotain kantamuksia tms. Jos taas pidän ovea auki jollekulle, niin se on ihan sama tuleeko sieltä mies vai nainen, koska en tavoittele sillä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu.
T: nainen
En aio edes tervehtiä naapurin naista enää, joka yritti tutustua minuun ja näkyy panevan ainakin kolmea eri miestä. Ei mulla ole sille h u o r a l l e enää mitään sanottavaa
Onko huoris suuttunut? Mistä sä tiedät, ketä se panee vai paneeko ketään?
En oo suuttunut siitä että h u o r a on h u o r a. Oon suvaitsevainen, se varmaan v i t u t t a a sinua jotenkin nyt.
Ei minua kiinnosta tutustua h u o r a a n, tehköön mitä huvittaa ja nauttikoon voimaantumisestaan ja "seksuaalisesta vapaudestaan"
Miksi alentaisin itseäni availemalla toisille ovia? Olen Mies enkä mikään palvelija kenellekään. Vahva itsenäinen mies.
Eiköhän se nainen osaa avata suunsa ja pyytää kauniisti jos ei itse ovea auki saa.
Ei kuulu yhtään sen enempään kun miehen toiselle miehelle, naisen miehelle tai naisen toiselle naiselle. En ajattele mitään ihmeellistä jos joku ei ovea avaa, mutta hyvä mieli aina tulee kun joku oven avaa ja pidän kohteliaana käytöksenä.
T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Mä voin avata ihan kelle vaan oven. En koe sitä minään vaivana. Teot ne vaikuttavat missä valossa näyttäydymme toisillemme. Miksi näyttäytyä toisille moukkana?
M30
Miksi näyttäytyä yhtään mitenkään yhtään missään, koska jokapaikassa on vaan i d i o o t t e j a
Ihan yhtälailla ku naisen miehelle. Itseäni oletettua naista kohtaan on mies pitäny ovea koomisen pitkään auki ja ite oon kiihdyttäny vauhtiani että pääsen tän "kohteliaan miehen" avustamana oven läpi. Vaikken todellakaan tarvinnu oven auki pitäjää. Onpa mies "hidastelustani" myös osoittanu mieltänsä, vaikken edelleenkään oo oven auki pitämistä pyytäny, kykenen siihen itse.
Incel-mielen ei ainakaan kannata. Pitäkööt tunkkinsa.
Silloin kun oli vielä hienoja naisia miehet availivat heille ovia ym.
Nykypäivänä hienoja naisia on enää todella vähän.
Kaiken maailman yh naikkosia ja vastaavia lähinnä yabba the hut tyyppisiä kyllä riittää , mutta he ovat kaukana hienosta naisesta
Olisi lähinnä naurettavaa jos miesten pitäisi nykypäivänä kohdella naisia leideinä vaikka he ovat lähinnä sitä mitä ennen kutsuttiin rääsyläisiksi. Hienon naisen kohtelun ansaitsevat vain hienot naiset. Yh luntuille ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pillunsaannin alkeet nri 1.
Ja tuo "nri" on siis lyhenne mistä?
Ei se pakollista ole, mutta kohteliasta.
Itse olen vuosien saatossa avannut ovia, niin naisille, kuin miehille.
Mies36v
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tekee hyvän vaikutuksen.
Ja avaaja hyötyy siitä vaikutuksesta miten?
Olemmeko 50-luvulla?
Aivan, emme ole. Eli ei kuulu.
Niinhän naiset voivat mutta harvemmin niin tekevät. Itse olen vanhempi mies ja avaan ja pidän naisille ovea auki. Miehen tekevät myös minulle samoin.