Liukastuin pahasti kun olin viemässä roskia, vastaan tuli kaksi miestä
Jotka eivät tehneet mitään, eivät edes kysyneet olenko kunnossa. Siis kävelivät ohi ja jatkoivat juttelua keskenään kun keräilin itseäni ja maahan levinneitä pahveja.
Olin ihan järkyttynyt, millaisia juntteja Suomimiehet oikein ovat?! Nuo olivat vielä jotain keski-ikäisiä, ehkä joistain teinipojilta ymmärtäisin. Tapahtui Espoossa jos jotain kiinnostaa.
Kommentit (193)
Tarviiko mennä kipsattavaksi, jos kyynärpää on murtunut? T. Myös liukastunut
Joo suomimiehet on kaikki juntteja ja nokikepakot on herrasmiehiä. Nokikepakkomutanaama ei olisi kävellyt vain ohi vaan olisi käynyt jopa päällesi makaamaan.
Eli joidenkin femakkojen takia kaikkia naisia kohdellaan huonosti. Onpa fiksua..
Niiden miesten olisi pitänyt potkaista sinua ohi kulkiessaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli joidenkin femakkojen takia kaikkia naisia kohdellaan huonosti. Onpa fiksua..
Minkä vuoksi te haukutte kaikkia suomalaisia miehiä? Oletteko te olevinanne itse fiksuja?
Kerran liukastuin aamuruuhkassa kun olin jäämässä lähijunasta pois. Olin siis juuri astunut junasta laiturialueelle ja liukastuin. Useampi ympärilläni oleva tarttui minuun äkkiä kiinni ja nostivat minut takaisin pystyyn :D Jäi jotenkin hauskasti mieleen se, kun kaikki ympärillä reagoivat tosi nopeasti, minut nostettiin takaisin pystyyn ja sitten kaikki vaan jatkoivat kävelyä eteenpäin mutta kukaan ei sanonut mitään :D Tehokasta toimintaa ainakin!
Osa teistä neideistä ei edes puhu, ellei lyö nyrkillä naamaan. Luuletteko, että joku tulee auttamaan kun saa vain syytteen raiskauksesta.
Ihme miehiä etteivät nusasseet nun nainen ole jo ketarat levällään maassa
Ok, asia selvä. Mä en enää ikinä auta pulassa olevaa miestä. Vuotakoot vaikka kuiviin. 🖕
Minä olen liukastunut useammankin kerran ja kertaakaan ei ole juntti suomalainen nainen pysähtynyt auttamaan. Joskus joku mies on kysynyt että tarviiko jeesiä mutta naiset ei koskaan. Mikä teitä suomalaisia junttinaisia vaivaa?
m39
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Oksettava kitisevä aneleva feministipaska tahtoo apua miehiltä joita vihaa.
Vierailija kirjoitti:
Ok, asia selvä. Mä en enää ikinä auta pulassa olevaa miestä. Vuotakoot vaikka kuiviin. 🖕
Et sinä ole ketään miestä auttanut muutenkaan joten turhaan ruttunaama uhittelet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi te haukutte kaikkia suomalaisia miehiä? Oletteko te olevinanne itse fiksuja?
Mä en ole haukkunut. Älä mua syytä.
Mulla on monta hyvää miespuolista kaveria. Mulla on hyvä ja kiltti mies.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 99% suomalaisista naisista ole femakkoja.
Moisiin kannattaa suhtautua kuin lyhtypylväisiin. Niille ei puhuta ja päälle ei kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ole ketään miestä auttanut muutenkaan joten turhaan ruttunaama uhittelet siellä.
Älä sä sönkkö lässytä siinä. Et tunne mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 99% suomalaisista naisista ole femakkoja.
Moisiin kannattaa suhtautua kuin lyhtypylväisiin. Niille ei puhuta ja päälle ei kävellä.
Koiran kyllä voi antaa kusta niitä päin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan haluaisi kenenkään tulevan mitään kyselemään jos kaadun. Osaan kyllä pyytää apua jos sitä tarvitsen.
En minäkään haluaisi. Se olisi kiusallista. Ihmiset tulisivat siihen töllöttämään kaatunutta. Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Tarviiko mennä kipsattavaksi, jos kyynärpää on murtunut? T. Myös liukastunut
Ja sitäkin tilannetta oli eräs mies todistamassa, mutta ei tarjonnut apua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Oksettava kitisevä aneleva feministipaska tahtoo apua miehiltä joita vihaa.
Vähänkö oot kujalla. Ei feminismi ole miesvihaa.
Kiristäminen ja uhkailu on tosi herrasmiesmäisiä piirteitä. Kyllä on ihme, että miten joku kehtaa käyttää sinua sylkykuppina. Ansaitset parempaa, kun olet noin ihana ihminen.