Kanadassa lakialoite: Raamatun siteeraaminen ja uskontoon perustuvan mielipiteen sanominen määritellään vihapuheeksi
Seurauksena voi olla jopa vankeusrangaistus. Vihdoinkin! Toivottavasti sama saataisiin muihinkin länsimaihin.
Kommentit (487)
Et ehkä ole lukenut Raamattua kovin tarkasti, koska Jeesus sanoo näin: Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi. Yhtä tärkeä.
Sisältyy ihan niihin 10 käskyyn. Alota niistä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkein käsky on kunnioita Isääsi ja Äitiäsi.
Isä = Rakkaus ja Äiti = Rauha ja Anteeksianto.
Siinä on koko Raamatun ydin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinmäinen ja tärkein käsky on rakasta Herraa Jumalaasi kaikesta sydämestäsi, toinen tämän vertainen on rakasta lähinmäistäsi niinkuin itseäsi.
Lue ensinmäinen käsky/ohje.
Torontossa asuva sukulaiseni puhui tässä kerran että teinitytöt ovat siellä ihan höpönä uususkontoihin kuten wicca. On muodikasta olla woke-meetoo-feministi ja leikkiä noitaa ja tehdä taikoja. Sitten on paljon "taikapoikia" jotka identifìoituvat tyttönoidiksi ym.
Ymmärtäisi, jos kyse olisi vain jostain 10v. lapsista mutta tätä haŕrastaa myös aikuiset parikymppisetkin ja kyse ei ole mistään cosplay-jutusta vaan ne on oikeasti omaksuneet jonkun noidan/haltijan/vampyyrin tms. satuolennon identiteetin ja vaatii muita kunnioittamaan identiteettiään.
On kuulemma pokassa pitämistä kun työpaikalle tulee työharjoitteluun "tyttö"-poika, joka tekee heti alussa selväksi, että hän on sitten haltijaprinsessa ja hänen pronomininsa on they, them, moon.
Vierailija kirjoitti:
Et ehkä ole lukenut Raamattua kovin tarkasti, koska Jeesus sanoo näin: Toinen yhtä tärkeä on tämä: Rakasta lähimmäistä niin kuin itseäsi. Yhtä tärkeä.
Provoaja, Jumalan kieltäjä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinmäinen ja tärkein käsky on rakasta Herraa Jumalaasi kaikesta sydämestäsi, toinen tämän vertainen on rakasta lähinmäistäsi niinkuin itseäsi.
Lue ensinmäinen käsky/ohje.
Et voi rakastaa sellaista, jota et tunne. Siksi Kunnioita Isääsi ja Äitiäsi on tärkein käsky.
Jeesus tunsi Isänsä ja Äitinsä, toisin kuin syntinen ihminen, joten Jeesukselta unohtui syntisen ihmisen kannalta tärkein käsky.
Toinen yhtä tärkeä on Pyhitä lepopäivää. Ilman sapattia ei voi oppia tuntemaan Isäänsä ja Äitiänsä.
Kuten Jeesus sanoi Ihmisen Poika on sapatin Herra. Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Te tunnette minut ja tiedätte, mistä minä olen; ja itsestäni minä en ole tullut, vaan hän, joka minut on lähettänyt, on oikea lähettäjä, ja häntä te ette tunne. Minä tunnen hänet, sillä hänestä minä olen, ja hän on minut lähettänyt.
Et voi rakastaa sellaista, jota et tunne. Siksi Kunnioita Isääsi ja Äitiäsi on tärkein käsky.
No, sinä voit kirjoittaa uuden Raamatun.
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla lähes kaikki kirkot vihkivät homopareja. Se todistaa että homofoobikkoja on kristityistä yhä vain pienempi osa, onneksi ajat muuttuvat ja lähimmäisenrakkaus voittaa lopulta. <3
Luuletko että lähimmäisenrakkaus on raamatun pointti ja tärkein sanoma?
Lähimmäirakkaus on aivan eri asia kun hyväksyä Raamatun kieltämät seksiasiat.
Ja lähimmäisrakkaus on nimenomaan sitä että ohjaa ihmisiä Raamatun Sanan totuuden äärelle, pelastuksen tielle.
Juuri niin! Rakkaus ja seksi eivät ole synonyymejä. Jeesus kehottaa meitä rakastamaan kaikkia, mutta tämä ei tarkoita että ; harrastakaa seksiä kaikkien kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Minä en tule koskaan kieltämään tai peittämään uskoni, ja Raamattu on Jumalan Sana.
Vaikka sitten kohtaisin vankilatuomion tai jopa kuoleman!
T. uskova
Antakoon Jumala meille kaikille Herran uskoville voimaa pysyä uskollisina.
Jumalan rakkaus on agabe rakkautta ,eli Hän rakastaa sinua , vaikka et pysty tekemään mitään ansaitaksesi sen. Siitä huolimatta.
Jumala antaa sinulle kaiken mitä vaatii sinulta, et pysty itse täyttämään hänen tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Jumalan rakkaus on agabe rakkautta ,eli Hän rakastaa sinua , vaikka et pysty tekemään mitään ansaitaksesi sen. Siitä huolimatta.
Jumala antaa sinulle kaiken mitä vaatii sinulta, et pysty itse täyttämään hänen tahtoaan.
Agape.
Pitäis saada myös rikolliseksi yksityisestä ihmisestä, ei julkisuuden henkilö, vauva palstoille 24/7 kirjoittelu, matkiminen julkisuudessa ja sketsihahmojen tekeminen. Huomaathan, että tuo Marinin Olen yksityishenkilö lause on kopioitu täältä vauva palstalta kun olen sen tänne kirjoittanut. Myös tuo merenneitoasu-aihe on kopioitu minulta yli 20 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelupalvelu voisi alkaa kunnioittamaan tiedusteltavaa henkilöä! Heidänhån pitäisi kiittää henkilöä kun saavat ammennettua hänestä niin paljon lokaa.
Minkä tahansa uskonnollisen ja poliittisen kirjan siteeraaminen pitäisi määritellä vihapuheeksi.