Kanadassa lakialoite: Raamatun siteeraaminen ja uskontoon perustuvan mielipiteen sanominen määritellään vihapuheeksi
Seurauksena voi olla jopa vankeusrangaistus. Vihdoinkin! Toivottavasti sama saataisiin muihinkin länsimaihin.
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei missään sanota että homo ei voi pelastua. Se joka uskoo, se pelastuu. Miettikääpä uskikset että se teidän oma lapsennekin saattaa olla homo.
Kyllä sanotaan, ja usemmassa paikassa!!
Laitapa muutama kohta. Ei sanota, ettei homo voi pelastua, koska pelastukseen auttaa vain usko. Moni muukin syntinen voi pelastua uskomalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamatussa ei missään sanota että homo ei voi pelastua. Se joka uskoo, se pelastuu. Miettikääpä uskikset että se teidän oma lapsennekin saattaa olla homo.
Laitapa muutama kohta. Ei sanota, ettei homo voi pelastua, koska pelastukseen auttaa vain usko. Moni muukin syntinen voi pelastua uskomalla.
Ei jokainen pääse taivasten valtakuntaan joka huutaa Herra, Herra. Vaan se joka tekee taivaallisen Isän tahdon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla lähes kaikki kirkot vihkivät homopareja. Se todistaa että homofoobikkoja on kristityistä yhä vain pienempi osa, onneksi ajat muuttuvat ja lähimmäisenrakkaus voittaa lopulta. <3
Nuo kirkot eivät kyllä edusta kristinuskoa.
Jos ei yhtä raamatunjaetta edusta niin ei voi edustaa kristinuskoa? Miten voi uskovainen olla valmis sanomaan veljilleen ja siskoilleen, toisille kristityille, että ette ole kristittyjä? Tuo on juuri sitä vihapuhetta ja syrijntää, jota Jeesus ei hyväksyisi.
Joskus totuuden kertominen sattuu." Jumalan Sana on terävämpi kuin kaksiteräinen miekka, se iskee syvään ja viiltää halki sielun ja hengen, nivelet ja luiden ytimet, se paljastaa sisimmät aikeemme ja ajatuksemme" (Hebr 4:12)
Yhden totuus on toisen valhe. Tulkintoja riittää joka lähtöön ja mielipiteitä. Jospa lopetettaisiin se paasaaminen jostain kuvitteellisesta totuudesta ja lähdettäisiin liikkeelle siitä että varmaa tietoa ei ole kenelläkään ja asioista saa olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa muutama kohta. Ei sanota, ettei homo voi pelastua, koska pelastukseen auttaa vain usko. Moni muukin syntinen voi pelastua uskomalla.Ei jokainen pääse taivasten valtakuntaan joka huutaa Herra, Herra. Vaan se joka tekee taivaallisen Isän tahdon.
Taivasten valtakunta on vahva usko Jumalaan. Sisäinen rauha ja toivo / uusi Jerusalem eli taivas maan päällä.
Iankaikkinen elämä on puolestaan Jumalan tuntemista eli pelastus.
Minä olen tie totuus ja elämä eli usko Jumalaan johtaa pelastukseen. Tie totuus ja elämä = Usko, toivo ja rakkaus.
Suurin niistä on rakkaus eli iankaikkinen elämä.
Jos uskonnot kielletään, pitäisi kieltää samoin perustein politiikkakin, joka perustuu näkemyksiin. Eivät ne mitään faktoja ole vaan ajatusluutumia ym.
"Yhden totuus on toisen valhe. Tulkintoja riittää joka lähtöön ja mielipiteitä." TÄMÄ
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudulla lähes kaikki kirkot vihkivät homopareja. Se todistaa että homofoobikkoja on kristityistä yhä vain pienempi osa, onneksi ajat muuttuvat ja lähimmäisenrakkaus voittaa lopulta. <3
Helsingin piispa Laajasalo teki pro gradu tutkielmansa teologisessa itsetyydytyksestä, vaikka sen ei luulisi liittyvän teologiaan millään tavoin.
Tutkielma hyväksyttiin vieläpä hyvin arvosanoin.
Arkkipiispa Luoma on myös suhtautunut penseästi (välinpitämättömästi) Laajasalon lukuisiin vähintäänkin kyseenalaisiin edesottamuksiin, on jopa puolustanut Laajasalon selviä rikkomuksia julkisuudessa.
Luuletko että lähimmäisenrakkaus on raamatun pointti ja tärkein sanoma?
Vierailija kirjoitti:
"Yhden totuus on toisen valhe. Tulkintoja riittää joka lähtöön ja mielipiteitä." TÄMÄ
On vain yksi 1 totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa muutama kohta. Ei sanota, ettei homo voi pelastua, koska pelastukseen auttaa vain usko. Moni muukin syntinen voi pelastua uskomalla.Ei jokainen pääse taivasten valtakuntaan joka huutaa Herra, Herra. Vaan se joka tekee taivaallisen Isän tahdon.
Mikä se taivaallisen isän tahto on?
Entäs koukkunokkien Talmud?
Sen mukaan kaikkia ei-juutalaisia saa rais...kata ja tappaa niin paljon kuin haluaa koska heidät katsotaan eläimiksi.
Illuminatin GREAT RESET etenee.
Kyllä kaikki seurakuntalaiset kannattaa laittaa vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Liittynee lähinnä homosaatioon tämä, kuten ilmeisesti kaikki muukin nykyään. Raamattuhan kutsuu homoutta synniksi, niin siitähän eivät valtaapitävät tykkää, koska sotii heidän omaa anaaliuskontoaan vastaan.
Homofoobikko
Vierailija kirjoitti:
Jos uskonnot kielletään, pitäisi kieltää samoin perustein politiikkakin, joka perustuu näkemyksiin. Eivät ne mitään faktoja ole vaan ajatusluutumia ym.
Siinähän tämä hauskuus onkin. Nämä uudenpolven liberaalit ovat tehneet omasta politiikastaan uuden uskonnon ja suvaitsevaisuuden nimissä he saavat terrorisoida enemmistöä esittämällä että puolustavat vähemmistöjen oikeuksia pahaa, pahaa länsimaalaisuutta vastaan. Näitä hyveellisiä social Justice arvoja ja aatteita ei saa tietenkään haastaa tai kritisoida, koska me muut olemme automaattisesti väärässä, mutta he saavat kyllä vaatia vaikka kuinka järjettömiä "korjauksia" systeemiin suvaitsevaisuuden ja oikeudennimissä. Kanada on tosiaan aivan omissa sfääreissä tämän wokeismin suhteen että kun tuo tilanne valkeni minulle niin menetin kaiken kunnioitukseni Kanadaa kohtaan. Aivan naurettava dystopia nykyään se paikka missä tosiaan esim. lapsi saatetaan viedä vanhemmiltaan jos vanhemmat eivät suostu käyttämään lapsestaan lapsen haluamia prononyymeja tai suostu aloittamaan lapsen sukupuolenkorjaushoidot.
Ja minähän olen ateisti, mutta olen minä ruvennut huomaamaan kuinka nykyään kristittyjä on ruvettu sorsimaan. Muistan nähneeni viime vuoden lasten ja nuorten vaatemalliston yhdysvalloissa jossain Wallmartissa missä oli s**tanasta kuvia ja teksti "Satan loves transkids!". Silloin oikeasti ihmetytti missä tilanteessa me olemme länsimaissa. Kun ajattelee mitä muita uskontoja on olemassa missä naisilla tai lapsilla ei ole juuri mitään arvoja *kröhön* i s l a m *kröhön* tai mitä hulluja aatteita ihmiset ovat uskonnon tilalle keksineet (natsismi, kommunismi .... ja kyllä wokeismi myös vaikka on lähinnä itseään tuhoavaa hulluutta) niin kyllä, mielummin elän maalistuneessa kristillisessä valtiossa kuin missään muussa ihmisen keksimässä hulluudessa. Joten ihmettelen vain mistä tämä länsimaiden viha nimenomaan raamattua kohti juontaa kun samaan aikaan meillä asuu ihmisiä joiden uskonnon ja aatteen mukaan seksuaalivähemmistöt, yksilönvapaudet/oikeudet, tasa-arvo ja seksuaalinenvapaus on tuomittavaa ja halveksittavaa. Kuitenkin länsimaissa wokettajatkin juuri tätä uskontoryhmää yrittää suojella rasisteilta ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän tämä hauskuus onkin. Nämä uudenpolven liberaalit ovat tehneet omasta politiikastaan uuden uskonnon ja suvaitsevaisuuden nimissä he saavat terrorisoida enemmistöä esittämällä että puolustavat vähemmistöjen oikeuksia pahaa, pahaa länsimaalaisuutta vastaan. Näitä hyveellisiä social Justice arvoja ja aatteita ei saa tietenkään haastaa tai kritisoida, koska me muut olemme automaattisesti väärässä, mutta he saavat kyllä vaatia vaikka kuinka järjettömiä "korjauksia" systeemiin suvaitsevaisuuden ja oikeudennimissä. Kanada on tosiaan aivan omissa sfääreissä tämän wokeismin suhteen että kun tuo tilanne valkeni minulle niin menetin kaiken kunnioitukseni Kanadaa kohtaan. Aivan naurettava dystopia nykyään se paikka
Olipa taas huuhaata.
Vierailija kirjoitti:
Entäs koukkunokkien Talmud?
Sen mukaan kaikkia ei-juutalaisia saa rais...kata ja tappaa niin paljon kuin haluaa koska heidät katsotaan eläimiksi.Laita se talmudin kohta ,jota siteeraat.en ole koskaan kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingin piispa Laajasalo teki pro gradu tutkielmansa teologisessa itsetyydytyksestä, vaikka sen ei luulisi liittyvän teologiaan millään tavoin.
Tutkielma hyväksyttiin vieläpä hyvin arvosanoin.
Arkkipiispa Luoma on myös suhtautunut penseästi (välinpitämättömästi) Laajasalon lukuisiin vähintäänkin kyseenalaisiin edesottamuksiin, on jopa puolustanut Laajasalon selviä rikkomuksia julkisuudessa.
Raamatussahan puhutaan itsesaastutuksesta ja muusta tällaisesta, joten aihe on mitä mainioin teologisesti pohdittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se taivaallisen isän tahto on?
Rakkaus ja anteeksianto.
Mutta jos tietäisitte, mitä tämä on: 'Laupeutta minä tahdon enkä uhria', niin te ette tuomitsisi syyttömiä.
Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini.
Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä.
Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä.
Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Eli tämä oli ainoa lähde? Tällaisen huuhaan pohjalta keskustelua monta sivua? Modet nyt krapulassa, kun eilen ryyppäämässä?