Olen 40v nainen ja on alkanut nolottaa pukeutua farkkuihin
Koetteko muut näin? Tuntuu nuhjuiselta ja ei istu tyyliini tai tasoon.
Paino ei ole muuttunut joten siitä ei ole kyse. Olen vaan "kasvanut yli".
Kommentit (60)
Haluaisin päästä farkuista, mitta en löydä niille sopivaa vaihtoehtoa kaupasta. Yritetty on. Viime kerralla löysin kivat vaaleat housut, mutta vyötärö oli kainaloissa ja lantio aivan liian löysä. Naurettavaa.
Joten jatkan tyttäreni vanhoilla farkuilla.
Sun iässä kun makkaroita alkaa olla, napataan marketista ruokaostosten yhteydessä sellaiset joustavat farkkujeggingsit. Ne istuu mukavasti jokaiseen vartaloon.
No jos nolottaa niin älä käytä. Minua ei nolota joten käytän, kylläkin mustia tai harmaita.
Farkkujen pitäisi olla pakolliset 3-99 v.
P*llu näkyy hyvin farkuissa.
Katson aina toisten naisten p*lluja.
T. N40
Minua nolottaa käyttää suoria housuja. En vain osaa. Kaapissa on niitä odottamassa päivää, jolloin aikuistun. N56
Mutta miksi juuri farkut? Miksi pitäisi kaikkien käyttää juuri farkkuja? En vain tajua. Harvalla ne edes näyttää hyvältä. Useimmiten juuri nuhjuisilta tai muuten rumilta. Kuka määrää, että nimenomaan farkut pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Minua ei nolota. 45+ ikäisille on omia farkkuja, tosin se maksaa. Ei tarvitse olla teinimallia. Farkkukangas pitää tuulessa paremmin kuin kangashousu. Ellei ole joku kerrospukeutuja.
Mitä nää on 😄 Olen 48 v ja käytän farkkuja enkä ole ikinä ajatellut, että pitäisi ostaa jotain 45+ vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää farkuista. Käytän harvoin. Miksi pitäisi valita juuri farkut, kun valinnanvaraa on rajattomasti?
Tämä. Farkut ovat rumia. En käytä. Pukeudun naisellisesti hameisiin ja mekkoihin.
N40+
Onhan se kauheaa kun nykyään 60-70 vuotiaatkin astelee farkuissa :D
Vierailija kirjoitti:
Sun iässä kun makkaroita alkaa olla, napataan marketista ruokaostosten yhteydessä sellaiset joustavat farkkujeggingsit. Ne istuu mukavasti jokaiseen vartaloon.
Hyi hitto.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kauheaa kun nykyään 60-70 vuotiaatkin astelee farkuissa :D
Ei ole kauheaa, jos itse oikeasti haluaa niissä astella. Mutta se on kauheaa, jos joku kuvittelee, että farkut jostakin syystä _pitäisi_ olla vaikkei niissä viihdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää farkuista. Käytän harvoin. Miksi pitäisi valita juuri farkut, kun valinnanvaraa on rajattomasti?
Tämä. Farkut ovat rumia. En käytä. Pukeudun naisellisesti hameisiin ja mekkoihin.
N40+
Kyllä farkkuperse on paras! T: M65+
Riippuu täysin ympäristöstä missä elät.
Onks sun peffa jotenki huonontunut ettet enää kehtaa
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi juuri farkut? Miksi pitäisi kaikkien käyttää juuri farkkuja? En vain tajua. Harvalla ne edes näyttää hyvältä. Useimmiten juuri nuhjuisilta tai muuten rumilta. Kuka määrää, että nimenomaan farkut pitäisi olla?
Ei kukaan tollo. Käytä mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Onks sun peffa jotenki huonontunut ettet enää kehtaa
En ole aloittaja, mutta itsellä tyyli on muuttunut. Farkku on koko ajan vähemmän omaa tyyliä.
Omat farkut 45+ ikäisille? Mä en osta kalliita farkkuja. Halvemmat riittää.