Olen 40v nainen ja on alkanut nolottaa pukeutua farkkuihin
Koetteko muut näin? Tuntuu nuhjuiselta ja ei istu tyyliini tai tasoon.
Paino ei ole muuttunut joten siitä ei ole kyse. Olen vaan "kasvanut yli".
Kommentit (60)
Onko sinulla "kaikki muumit laaksossa"?
Todella huno provo. Aivan naurettava!
Voi ei.. osta sulle sopivat. Mä käytän farkkuja.
54v.
Itse pukeudun hameisiin.
Miksi nykyään niin harvat akat käyttää hametta??
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun hameisiin.
Oletko itse ukko? Olen pannut merkille, että yhä useampi mies on alkanut käyttää hametta. Tykkään tyylistä.
Et pukeudu sitten. Kukaan ei pakota puoleen tai toiseen.
En kehtaa enää normivärisiä eli sinisiä farkkuja vetää jalkaan, mutta ostin just sellaiset hiekanväriset ja niitä jotenkin kehtaa käyttää helpommin.
Eli ymmärrän ap yskäsi.
M 56 v
En minäkään tykkää farkuista. Käytän harvoin. Miksi pitäisi valita juuri farkut, kun valinnanvaraa on rajattomasti?
Suosittelen aloittajalle räväkkää peppuseksiä. Unohtuu farkkunolotukset kun kävelee naimapakotus takapuolessa kuin ankka.
Vierailija kirjoitti:
Todella huno provo. Aivan naurettava!
Vaatevalmistajat kaipaa asiakkaita. Kaikki niitä iänikuisia kestäviä farkkuja.
Aivan naurettava aloitus. Ihan joka iässä voi käyttää farkkuja.
ei istu tasoon. Ei saakeli, enpä ole aikoihin nauranut yhtä paljon :D
Mua ei nolota enää mikään. Pääsin bikinikuntoonkin vaan laittamalla bikinit päälle.
Oli aika, jolloin farkut oli työhousut. - On myös ollut aika jolloin farkut olivat lähinnä nuorille suunnattu. Kun "farkkunuoret" kasvoivat aikuisiksi, niin ei mennyt kauaa, niin farkuista tuli kaijen ikäisten vaate. - Toki edelleen satunnaisesti saattaa kohdata vaneh,pia herrasmiejiä ja rouvia, jotka eivät koskaan, ainakaan julkisesti käytä farkkuja mutta vastaavasti myös moneen, joilla ei ikinä näe päällään muita housuja kuin farkkuja; eikä ainakaan farkkutakkia tai farkkupaitaa,
Mutta esimerkiksi yhteiskuntaluokan päätteleminen siitä käyttääkö farkkuja vai ei -ei onnistu suoraviivaisesti niin, että farkuistä kieltäytyvä porvari ja farkkuja suosiva duunari
Minua ei nolota. 45+ ikäisille on omia farkkuja, tosin se maksaa. Ei tarvitse olla teinimallia. Farkkukangas pitää tuulessa paremmin kuin kangashousu. Ellei ole joku kerrospukeutuja.
Aloittaja ei ole oikeasti mikään 4-kymppinen vaan 78-vuotias Pirkko Takahikiältä :)
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun hameisiin.
En ole ennenkään käyttänyt.
54v.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään tykkää farkuista. Käytän harvoin. Miksi pitäisi valita juuri farkut, kun valinnanvaraa on rajattomasti?
Makunsa kullakin. Mä tykkään farkuista.
Mielenterveysongelmiin on saatavilla apua. Rohkeasti kysymään.