Jos tinderkeskustelu tyrehtynyt kun tuli parempaa seuraa, mut kumpikaan ei poistanut matchia, onko nolo jatkaa?
Mulla on tuossa useampi keskustelu jotka jäi roikkumaan kun tuli sellainen pikaromanssi. Kehtaako niille miehille laittaa enää viestiä, kun lienee selkeetä että kävin vähän muualla?
Kivoja tyyppejä ja kiinnostaisi tutustua enemmän mut hävettää jatkaa. En tiiä miks eivät oo poistaneet matchia.
Kommentit (6)
Hyvin voi laittaa. Meillä tuli nykyisen miehen kanssa aikoinaan Tinder-keskusteluun monen viikon tauko ennen kuin tavattiin. Molemmat kai siinä treffaili vähän muita. Nyt ollaan oltu yhdessä neljä vuotta.
Joo en todellakaan ota itseeni.. Hävettää kun jätin vaan vastaamatta heille, ihan hirveetä.. ois oikein mulle jos haistattaisivat kuuseen
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvin voi laittaa. Meillä tuli nykyisen miehen kanssa aikoinaan Tinder-keskusteluun monen viikon tauko ennen kuin tavattiin. Molemmat kai siinä treffaili vähän muita. Nyt ollaan oltu yhdessä neljä vuotta.
Pitääkö mun nyt pahoitella etten oo laittanut viestiä vai jatkaa muina naisina? Mihin mun ajattelukyky on mennyt..🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö mun nyt pahoitella etten oo laittanut viestiä vai jatkaa muina naisina? Mihin mun ajattelukyky on mennyt..🤦
Kerrot jos joku kysyy. Eiköhän heilläkin ole keskustelut/tapailut jatkuneet muiden kanssa?
Älä ensimmäisenä ala pyytelemään anteeksi tai selittelemään. Joku iloisen sävyinen viesti, jotain tulit mieleen, missä merkeissä sun lauantai-ilta sujuu, diipa saapa. Ehkä sulla itsellä parempi mielikuvitus 😉
Koita ihmeessa. Tätä palstaa kun lukee näyttää et monet miehet ei saa mitään matchejä joten ehkä ilahtuvat. Jos ei, niin ainakin yritit. Ja jos ei, niin älä ota itsees koska itsekään et ihan kybällä ollut mukana jos pikaromanssi vei voiton.