Miehet! Älkää kehuko ulkonäköä, jos siihen ei ole oikeaa syytä
Nolaatte vaan itsenne ja teette kaikkien olon kiusalliseksi kehumalla eiminkäännäköistä naista kuvankauniiksi :D
Kiitos.
Kommentit (13)
Kehun tietysti, koska sillä sakset aukeaa.
Miksi ei. Mun mielestä Ida Tikka, Jenny Matikainen, Anna Laine ja, Anna Kontula ja Heidi Hautala ja Pj Harvey ovat kauniita. Jonkun muun mielestä ehkä taviksia.
Vierailija kirjoitti:
Kehun tietysti, koska sillä sakset aukeaa.
No tuo nyt on itsestäänselvyys. Sehän on kaiken kohteliaisuuden juurisyy.
Nainen kehen olen palavasti ihastunut on kaunein tietämäni sekä ulkoisesti että ennen kaikkea sisäisesti. En tosin julkisesti kehu, ainakaan vielä. Pelkona on että joku muukin mies hoksaa.
Kun menen kutsuille, kehun emännän rättiä kauniiksi vaikka olisi mitä yllä, annan näin ymmärtää että olen käynyt maailmalla sivistymässä :D Katsonut kaunareita.
Kehun tai olen kehumatta ihan mitä haluan. Sitä ei joku random palstailija määrää.
Eikö aloittajaa saa kehua?
Miksi ei?
Kehuja voi pitää sinua oikeasti kauniina.
T: nimim. Assburger, 5-kymppinen ukko, joka sanoo vaimoaan maailman kauneimmaksi ja tarkoittaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
T: nimim. Assburger, 5-kymppinen ukko, joka sanoo vaimoaan maailman kauneimmaksi ja tarkoittaa sitä
Ei saa kehua, kun sokeakin näkee, että ne kehut on valheellisia. Enkä ole kenenkään vaimo, joten kukaan ei edes näe minua tuollaisten rakkauslinssien läpi millä sinä vaimoasi katselet.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei?
Entä jos jos ei pidä oikeasti kauniina, mutta kehuu silti? Haluaa ehkä jotakin muuta - kuten usein halutaan. Minä en halua kehuja, jotka eivät oikeasti tarkoita että olen katsojan mielestä kaunis, vaan hän ehkä vain haluaisikin vaikka paritella kanssani kun parempaakaan ei irtoa.
Minä sanon aina, että kylläpä neiti on haaskan näkönen.
Olet sie ruma nainen mutta lähetkö minun luokse jatkoille?
Vierailija kirjoitti:
Jos naisella isot rinnat, kehun kauniiksi 👍
Ei ne isot rinnat valasta kauniiksi tee. Normaalipaino ja sopusuhtaisuus; jalat pitää olla pidemmät kuin yläkroppa.
Jos naisella isot rinnat, kehun kauniiksi 👍