Mihin työkokeiluun
Minne kannattaisi mennä niin että vakituiset työntekijät eivät nokkisi hengiltä?
Kokemuksesta ja monesta paikasta saanut lukea että työkokeilijoita inhotaan ja kohtelu sen mukaista.
Töitä ei saa ja olisi tarvetta lisärahalle.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyin aikoinaan omaan ammatti työhön ja halusi jotain uutta., ensin kuntouttavana hoitoapulaisena, myöhemmin työkokeiluina ja palkkatukuki töinä. Kaikista olen tykännyt ja homma toiminut, 9e työpaikat kävelymatkan päässä. Kaverini ollut kirjastossa,
Mulla kans sama: kuntouttava -> työkokeilu -> palkkatuki ja viimeisenä työpaikka. Ja kaikki samassa paikassa 😁 Sillä tiellä edelleen ja toivottavasti eläkeikään asti
Kiva kuulla että muita saman kuvion tehnyt. Mulla oli useampi työpaikka, tein myös 3x työvelvoitetyöt.,
Menikö teillä jommalla kummalla avautunut työpaikka myös julkiseen hakuun, mutta teidät valittiin?
Olen se joka kävi kuntouttavan, työkokeilun yms samassa paikassa. Työpaikan vakituinen jäi eläkkeelle ja työpaikka ei koskaan mennyt julkiseen hakuun. Oli täysin selvää että minä jatkan palkkatuen jälkeen töitä tämän eläkkeelle jääneen paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllästyin aikoinaan omaan ammatti työhön ja halusi jotain uutta., ensin kuntouttavana hoitoapulaisena, myöhemmin työkokeiluina ja palkkatukuki töinä. Kaikista olen tykännyt ja homma toiminut, 9e työpaikat kävelymatkan päässä. Kaverini ollut kirjastossa,
Mulla kans sama: kuntouttava -> työkokeilu -> palkkatuki ja viimeisenä työpaikka. Ja kaikki samassa paikassa 😁 Sillä tiellä edelleen ja toivottavasti eläkeikään asti
Kiva kuulla että muita saman kuvion tehnyt. Mulla oli useampi työpaikka, tein myös 3x työvelvoitetyöt.,
Menikö teillä jommalla kummalla avautunut työpaikka myös julkiseen hakuun, mutta teidät valittiin?
Olen se joka
Tosi hyvä tuuri :)
Minua kiusattiin juuri työkokeilussa vanhainkodissa, onneksi se on nyt ohi, aivan kauhea viimeinen päivä, vittuiltiin oikein urakalla, mutta mitä sinä siinä voisit tehdä???
Ajatella vaan kuinka pikkusieluisia apinoita ovatkaan ja miten heillä taitaa olla tosi kurjat kotiolot, kun saavat toisen kiusaamisesta kiksejä.
Voi ihmispoloisia!
Hankkikaa oma elämä, älkää kuisatko ja kytätkö työkokeilijan tekemisiä, ei se ole teiltä pois jos hän ei tee teidän töitänne.