Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi Hämäläinen: Mon chéri

Vierailija
24.02.2024 |

Kommentit (132)

Vierailija
101/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ilkeän ja tympeän oloinen persoona, heijastuu ulkonäköönkin.

Sinua ei tarvitse edes nähdä.

Vierailija
102/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon pettynyt, että Pilvikin lähtenyt mukaan tohon ällöttävään kumihuulimuotiin! En olis hänestä uskonut. Laihtunutkin todella paljon, upea kroppa kyllä

Ehkä ADHD lääke vienyt ruokahalun. On tosi eri näköinen kuin ennen ei käy kieltäminen.

Tuli mieleen, että olisko se yks tiukkapipo putoushahmo hänen autisminsa ilmentymä. Vai onko hän puhunut autismista, mutta on puhunut oman rauhan tarpeesta ym. En siis tiedä onko hänellä, mutta jos on niin olisi hauska ilmentymä. Siltä autismin kanssa eläminen nimittäin välillä tuntuu. 

Se onkin jännä kombo kun asuu ADHD ja autismi samassa päässä. AUDH. 

Pilvi on kertonut, että Aina Inkeri Ankeinen perustuu hänen sukunsa naisiin ja myös hieman häneen itseensä. En usko Pilvin ol

Minusta Ankeinen on ihan kuin minun exä, varmaan joillekin nyxä ja monelle myös exä niin kuin minullekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas, ihan kuin näkisin hahmoissa ruotsin opettajaa, äidinkielen opettajaa, raksayksikön päällikköä, thaimaalaista kaveria, entistä kaveria jne. Miten just sattuukin, että tunnen nuo hahmot oikeastikin, vaikka en edes ole julkkis. Onko muilla samoja kokemuksia? Mielipiteitä?

Vierailija
104/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut yllättävän paljon irti tästä biisistä, vaikka en tiedä kuinka paljon sitä on mietitty. Ainakin tosi laadukas on. Jokainen tekee aina biiseistä omia tulkintoja. Itse näen tämän sopivan erityisesti meille "naapurintyttönaisille". Pilvi laulaa aluksi, ettei ole kuin Erika Vikmanin Cicciolina tai Bess, mutta kuitenkin hän saa taikaa aikaan ja voi näyttää miehelle taivaan. Erika ja Bess edustaa todella itsevarmoja ja vähän sellaisia "miestennielijätyyppisiä" naisia. 😅 Naapurintyttönaisen seksuaalisuus on enemmän piilossa pinnan alla. En nyt jaksa enempää yrittää kuvailla, mitä sain irti tästä. 😄

Vierailija
105/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään ymmärrä, mikä tässä on niin erikoista. Joka vuosi nykytyylisen UMK:n aikana on ollut vastaava juontajan/juontajien huumoripitoinen viisupastissi ja Melloissa tää perinne on ollu suunnilleen niin kauan kuin muistan. Vai oliko vaan niin suuri yllätys, että Pilvi osaa laulaa?

Vierailija
106/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea ääni Pilvillä ja hyvä melodia tuossa kappaleessa. Lavashow oli myös hieno. Kappaleen sanoja ois voinut parannella ja osallistua oikeasti kilpailuun, niin ois ollut selvä voittaja.

Vierailija
107/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep Ihan Upee Biisi

Vierailija
108/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvi Hämäläinen osaa laulaa. Tehkää joku hänelle hyviä biisejä ja päästäkää hänet isoille lavoille laulamaan. Ei mulla muuta 

Tehkööt itse kappaleensa. Liian harva muusikko enää kirjoittaa itse biisejään, iso osa ei osallistu mitenkään. 

Vierailija
109/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee jee lampaat taas hehkuttaa tämän hetkistä juttua. 

Vierailija
110/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea ääni Pilvillä ja hyvä melodia tuossa kappaleessa. Lavashow oli myös hieno. Kappaleen sanoja ois voinut parannella ja osallistua oikeasti kilpailuun, niin ois ollut selvä voittaja.

Parannelluilla sanoilla olisi mennyt pilalle. Pointti biisissä lienee parodia. 

Vierailija
111/132 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä, joka toisen ulkonäköä ikinä haukkuu, on jotain todella pahasti pielessä, ei ihmisessä jota haukkuu...kertoo enemmän sinusta kuin haukuttavasta.

Vierailija
112/132 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauloiko itse? Näkeehän sen, että ääni tulee nauhalta. 

Vierailija
113/132 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Pilvin ääni se ainakin selvästi oli 

Vierailija
114/132 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse KOSKAAN yli siitä, että UMK:n kaksi parasta biisiä oli väliaikanumerot. 

Tämä ja Katri Helena?

Vierailija
115/132 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Pilvin ääni se ainakin selvästi oli 

Playbackina nuo väliesitykset tehdään. Mutta aito oma ääni siellä on taustalla.

Vierailija
116/132 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut yllättävän paljon irti tästä biisistä, vaikka en tiedä kuinka paljon sitä on mietitty. Ainakin tosi laadukas on. Jokainen tekee aina biiseistä omia tulkintoja. Itse näen tämän sopivan erityisesti meille "naapurintyttönaisille". Pilvi laulaa aluksi, ettei ole kuin Erika Vikmanin Cicciolina tai Bess, mutta kuitenkin hän saa taikaa aikaan ja voi näyttää miehelle taivaan. Erika ja Bess edustaa todella itsevarmoja ja vähän sellaisia "miestennielijätyyppisiä" naisia. 😅 Naapurintyttönaisen seksuaalisuus on enemmän piilossa pinnan alla. En nyt jaksa enempää yrittää kuvailla, mitä sain irti tästä. 😄

Minusta Pilvin esitys ei ollut naapurityttömäinen. Hänhän oli kuin Rita Hayworth jossain 40-luvun elokuvissa. Tosin tuoreempaan aikaan Päivitettynä.

Se on kyllä totta, että tuo tyyli on aika kaukana Erikasta ja Bessistä. Mun mielestä  hyvällä tavalla erilainen.

Vierailija
117/132 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä biisi, ja tästä saa kevään terassille ookoo iskurepliikikin, "mtes se sun rasia, vieläkö se soi?"

M33

Vierailija
118/132 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäselvää ääntämistä, en meinannut alkuun saada mitään selvää millä kielellä hän laulaa.

Vierailija
119/132 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken Suurmestaria ja selvästi on Pilvin huulet täytetty. Eipä siinä mitään mutta eikös hän tällä Mon cheri -biisillä juuri halunnut nauraa sille että on vähän erilainen nainen kuin perinteiset s*ksipommit? Näköjään on jotain epävarmuutta kuitenkin taustalla kun tuosta vahvasta itseironiasta huolimatta paisuttaa huuliaan. Vähän surullista.

Vierailija
120/132 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennyt tosiaan pilaamaan huulet. Muuttunut ankaksi. Ei lainkaan täyteläiset vaan tavallaan kumi roikkuu..