Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pilvi Hämäläinen: Mon chéri

Vierailija
24.02.2024 |

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis luulin että sanat menee näin: Kun alat nuolee, mä meen. 🙈

Miten ne sitten meni, mä kuulin samalla lailla 😂

Vierailija
82/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se ranskan kielen (très magique) paska ääntäminen tarkoituksellista?? Muuten menis mutta tuo tökkii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kaikille väärin kuulleille.

https://genius.com/Pilvi-hamalainen-mon-cheri-lyrics

Vierailija
84/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale on tosi hyvä ja kunnon bilebiisi, joka sopii vallan mainiosti euroviisujen vaaleanpunaiseen höttöön. Sanat ovat vaan todella typerät. Se Windows on niin karmea kappale, että hirvittää tulevat kisat. Jätän kyllä katsomatta. Pitääkö sellainen lähettää ja vielä Ruotsiin. Apua! 

Vierailija
85/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon pettynyt, että Pilvikin lähtenyt mukaan tohon ällöttävään kumihuulimuotiin! En olis hänestä uskonut. Laihtunutkin todella paljon, upea kroppa kyllä

Vierailija
86/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotenki Shanghain valot -levelillä! Kaikki poppi-iskelmäkiemurat, mutta jotenki toimii. Tarpeeksi ärsyttävä, mutta liikuttava. Pilvi on ihana!

Vierailija
87/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pettynyt, että Pilvikin lähtenyt mukaan tohon ällöttävään kumihuulimuotiin! En olis hänestä uskonut. Laihtunutkin todella paljon, upea kroppa kyllä

No entä Sara Siipola tai Sini Sabotage, haukutaan heitä vaihteeksi. Tai Win95manin karvareisiä.

Vierailija
88/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ADHD lääke vienyt ruokahalun. On tosi eri näköinen kuin ennen ei käy kieltäminen.

Tuli mieleen, että olisko se yks tiukkapipo putoushahmo hänen autisminsa ilmentymä. Vai onko hän puhunut autismista, mutta on puhunut oman rauhan tarpeesta ym. En siis tiedä onko hänellä, mutta jos on niin olisi hauska ilmentymä. Siltä autismin kanssa eläminen nimittäin välillä tuntuu. 

Se onkin jännä kombo kun asuu ADHD ja autismi samassa päässä. AUDH. 

Vierailija
89/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa oo tämän vuoden hitti. Kuka olisi arvannut!

Vierailija
90/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ADHD lääke vienyt ruokahalun. On tosi eri näköinen kuin ennen ei käy kieltäminen.

Tuli mieleen, että olisko se yks tiukkapipo putoushahmo hänen autisminsa ilmentymä. Vai onko hän puhunut autismista, mutta on puhunut oman rauhan tarpeesta ym. En siis tiedä onko hänellä, mutta jos on niin olisi hauska ilmentymä. Siltä autismin kanssa eläminen nimittäin välillä tuntuu. 

Pilvi on kertonut, että Aina Inkeri Ankeinen perustuu hänen sukunsa naisiin ja myös hieman häneen itseensä. En usko Pilvin olevan asperger/autisti.

Vierailija
91/132 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee!

Vierailija
92/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse KOSKAAN yli siitä, että UMK:n kaksi parasta biisiä oli väliaikanumerot. 

Mä YRITIN kuunnella nämä kaksi niin hehkutettua biisiä. Jessus mitä kuraa. Kyllä näillä kuuhun mennään. En voi kyllä sietää Käärijääkään. No eipä ole nämä kekkerit kauheasti muutenkaan kiinnostaneet. 

Vierailija
93/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeeta p*skaa.

Vierailija
94/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se ranskan kielen (très magique) paska ääntäminen tarkoituksellista?? Muuten menis mutta tuo tökkii.

Ihan samaa mieltä! En tiedä, miksi tätä on näin alapeukutettu. Ihmettelin itsekin, onko ääntäminen osa vitsiä vai eikö kukaan vain ole korjannut sitä. Mun mielestä huumori toimisi paremmin, jos kaikki tehtäisiin ns. kunnolla. Toisaalta en muutenkaan oikein pidä Pilvistä, joten annan tämmöisiä juttuja vähemmän anteeksi 😃

Vierailija
95/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pilvi lesemuija ? Kohta 40 ei mainintaa miehestä/ lapsista.

Vierailija
96/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilvi on kertonut, että Aina Inkeri Ankeinen perustuu hänen sukunsa naisiin ja myös hieman häneen itseensä. En usko Pilvin olevan asperger/autisti.

Suvussahan se autismi kulkee, joten sinänsä tuo ei nyt syy, etteikö Ankeinen olisi autismin kuvaus. Tyhmää se on spekuloida tällaisilla, mutta omat aivot lähti laukalle. 

Vierailija
97/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia olivat aina voittajabiisit 80-luvulla. Täti-ihmiset muistavat. 

Vierailija
98/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pilvi lesemuija ? Kohta 40 ei mainintaa miehestä/ lapsista.

Ei vaan demiseksuaali. Juuri oli juttu aiheesta. 

Vierailija
99/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomenkin ääntäminen outoa. Näytän sinuLLe täivään. 

Vierailija
100/132 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeasti tuostakin tuli jo heviversio