Pilvi Hämäläinen: Mon chéri
Kommentit (132)
Onkohan se ranskan kielen (très magique) paska ääntäminen tarkoituksellista?? Muuten menis mutta tuo tökkii.
Tässä kaikille väärin kuulleille.
Kappale on tosi hyvä ja kunnon bilebiisi, joka sopii vallan mainiosti euroviisujen vaaleanpunaiseen höttöön. Sanat ovat vaan todella typerät. Se Windows on niin karmea kappale, että hirvittää tulevat kisat. Jätän kyllä katsomatta. Pitääkö sellainen lähettää ja vielä Ruotsiin. Apua!
Oon pettynyt, että Pilvikin lähtenyt mukaan tohon ällöttävään kumihuulimuotiin! En olis hänestä uskonut. Laihtunutkin todella paljon, upea kroppa kyllä
Tää on jotenki Shanghain valot -levelillä! Kaikki poppi-iskelmäkiemurat, mutta jotenki toimii. Tarpeeksi ärsyttävä, mutta liikuttava. Pilvi on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Oon pettynyt, että Pilvikin lähtenyt mukaan tohon ällöttävään kumihuulimuotiin! En olis hänestä uskonut. Laihtunutkin todella paljon, upea kroppa kyllä
No entä Sara Siipola tai Sini Sabotage, haukutaan heitä vaihteeksi. Tai Win95manin karvareisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ADHD lääke vienyt ruokahalun. On tosi eri näköinen kuin ennen ei käy kieltäminen.
Tuli mieleen, että olisko se yks tiukkapipo putoushahmo hänen autisminsa ilmentymä. Vai onko hän puhunut autismista, mutta on puhunut oman rauhan tarpeesta ym. En siis tiedä onko hänellä, mutta jos on niin olisi hauska ilmentymä. Siltä autismin kanssa eläminen nimittäin välillä tuntuu.
Se onkin jännä kombo kun asuu ADHD ja autismi samassa päässä. AUDH.
Eiköhän tuossa oo tämän vuoden hitti. Kuka olisi arvannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ADHD lääke vienyt ruokahalun. On tosi eri näköinen kuin ennen ei käy kieltäminen.
Tuli mieleen, että olisko se yks tiukkapipo putoushahmo hänen autisminsa ilmentymä. Vai onko hän puhunut autismista, mutta on puhunut oman rauhan tarpeesta ym. En siis tiedä onko hänellä, mutta jos on niin olisi hauska ilmentymä. Siltä autismin kanssa eläminen nimittäin välillä tuntuu.
Pilvi on kertonut, että Aina Inkeri Ankeinen perustuu hänen sukunsa naisiin ja myös hieman häneen itseensä. En usko Pilvin olevan asperger/autisti.
Vierailija kirjoitti:
En pääse KOSKAAN yli siitä, että UMK:n kaksi parasta biisiä oli väliaikanumerot.
Mä YRITIN kuunnella nämä kaksi niin hehkutettua biisiä. Jessus mitä kuraa. Kyllä näillä kuuhun mennään. En voi kyllä sietää Käärijääkään. No eipä ole nämä kekkerit kauheasti muutenkaan kiinnostaneet.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan se ranskan kielen (très magique) paska ääntäminen tarkoituksellista?? Muuten menis mutta tuo tökkii.
Ihan samaa mieltä! En tiedä, miksi tätä on näin alapeukutettu. Ihmettelin itsekin, onko ääntäminen osa vitsiä vai eikö kukaan vain ole korjannut sitä. Mun mielestä huumori toimisi paremmin, jos kaikki tehtäisiin ns. kunnolla. Toisaalta en muutenkaan oikein pidä Pilvistä, joten annan tämmöisiä juttuja vähemmän anteeksi 😃
Onko pilvi lesemuija ? Kohta 40 ei mainintaa miehestä/ lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilvi on kertonut, että Aina Inkeri Ankeinen perustuu hänen sukunsa naisiin ja myös hieman häneen itseensä. En usko Pilvin olevan asperger/autisti.
Suvussahan se autismi kulkee, joten sinänsä tuo ei nyt syy, etteikö Ankeinen olisi autismin kuvaus. Tyhmää se on spekuloida tällaisilla, mutta omat aivot lähti laukalle.
Tuollaisia olivat aina voittajabiisit 80-luvulla. Täti-ihmiset muistavat.
Vierailija kirjoitti:
Onko pilvi lesemuija ? Kohta 40 ei mainintaa miehestä/ lapsista.
Ei vaan demiseksuaali. Juuri oli juttu aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomenkin ääntäminen outoa. Näytän sinuLLe täivään.
Nopeasti tuostakin tuli jo heviversio
Miten ne sitten meni, mä kuulin samalla lailla 😂