Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä hankkiutui raskaaksi

Vierailija
24.02.2024 |

Sinkkuystävä ilmoitti olevansa raskaana. Baarista tuntematon mies kotiin ja nyt tyytyväisenä itse raskaana. Lähipiirille ei aio koko totuutta kertoa, vaan aikoo väittää käyneensä hedelmöityshoidoissa. 

Todella ristiriitaiset fiilikset onnitella raskaudesta, kun moraalisesti en itse pysty hyväksyä ystävän tekoa. Olen pitänyt luotettavana ihmisenä, kuka oikeasti voi toimia näin? Kertoi vielä, että mies oli ehdottanut kumia, mutta oli valehdellut olevansa pillereillä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei vaan voi mennä sinne hedelmöitys hoitoihin ja sitä kautta hankkia lasta? Siinä se luovuttaja kuitenkin on tietoinen asiasta. Myös perinnölliset sairaudet karsitaan pois.

Varmaan ajatellut yhden illan juttu  on halvempaa ja helpompaa . Mun yhellä kaukaisella tutulla 2 lasta noin tehty,  ilmoitti isä tuntematon, koska lastenvalvojat haluavat isän maksavan elarit. 

Vierailija
42/44 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa bsää aamusta iltaan joka ikinen päivä. Eikö löydy uusia juttuja? 0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se mies varmasti tiesi, että nainen voi valehdella ehkäisystä vaikka niin ei saisi tietenkään tehdä. Pillerit voi myös pettää vaikka niitä söisi kuten kuuluu. Tyhmää luottaa täysin vieraaseen ihmiseen näissä asioissa. 

Elatus taas kuuluu lapselle riippumatta siitä, miten hänet on saatettu alulle. Mies kuitenkin harrasti seksiä ilman kondomia eli tietoinen riski, sanoisin.

Vierailija
44/44 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmöityshoidot eivät ole monelle mikään "poikkeanpa lääkärissä ja ensi kuussa olen raskaana" -juttu. Ne voivat viedä vuosia ja tehdä tuhoa psyykkeelle ja taloudelle. Minusta ihan järkevää etenkin sinkun yrittää luomuna. 

Itse olen montaa sinkkunaista baari-illan jälkeen jatkoilla pistellyt luomuna, mutta siemen ei ole itänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä