Miesten munakarvojen ajelu
Ajatko karvoja omaksi iloksi, kumppanin toiveesta, ulkonäön takia vai joku muu syy?
Ajatko kaikki pois vai siistitkö vain?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Miesten munakarvojen ajelu
Mites naisten munakarvat?
Nykyäänhän tuokin on mahdollista
Vierailija kirjoitti:
Rakastan mieheni karvoitusta. Tosin se on hentoa verrattuna johonkin etelän miehiin.. eli ei mitään hirveää puskaa ja pallitkin luonnostaan hyvin sileät. Juuri koskaan ei ole karvoja tullut suuhun. Siihen voi vaikuttaa myös munan pituus. Ei mene juurta myöten vaikka miten yrittäisi suuhun.
ainoa mistä olen joskus ehdottanut karvan poistoa on peppureijän ympäriltä. Olisi kivompi nuolla sitä.. mutta mies ei halua niin saa sitten vähän harvemmin sitä herkkua sitten.
Vaimoltani ei mahdu isosta kullistani kuin ehkä puolet sisään, eli ekat 10cm. Menin jossan nelikymppisenä hölmö ajamaan kaikki karvat pois. Sitä ennen ei haitanneet kun oli ohutta lyhyttä kiharaa kalun varressakin. Sen jälkeen kasvu villiinty ja kasvanut tuuhean puoliväliin vartaa ja kaiken lisäksi usean sentin mittaiseksi. Jos en siisti lyhyeksi niin vaimo saa kaivaa karvoja suustaan jatkuvasti ja suihinotto menee ihan pipariksi. Joten trimmaan lyhyeksi. Toisinaan vetänyt höylällä, mutta sen jälkeen hikoo niin pirusti. Eli reilut parikymmentä vuotta ollut pakko siistiä.
Olen posliini omasta tahdosta laserilla käsitelty ja omasta tahdosta leikattu
Rakastan mieheni karvoitusta. Tosin se on hentoa verrattuna johonkin etelän miehiin.. eli ei mitään hirveää puskaa ja pallitkin luonnostaan hyvin sileät. Juuri koskaan ei ole karvoja tullut suuhun. Siihen voi vaikuttaa myös munan pituus. Ei mene juurta myöten vaikka miten yrittäisi suuhun.
ainoa mistä olen joskus ehdottanut karvan poistoa on peppureijän ympäriltä. Olisi kivompi nuolla sitä.. mutta mies ei halua niin saa sitten vähän harvemmin sitä herkkua sitten.