Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten munakarvojen ajelu

Vierailija
24.02.2024 |

Ajatko karvoja omaksi iloksi, kumppanin toiveesta, ulkonäön takia vai joku muu syy?

Ajatko kaikki pois vai siistitkö vain?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mieheni karvoitusta. Tosin se on hentoa verrattuna johonkin etelän miehiin.. eli ei mitään hirveää puskaa ja pallitkin luonnostaan hyvin sileät. Juuri koskaan ei ole karvoja tullut suuhun. Siihen voi vaikuttaa myös munan pituus. Ei mene juurta myöten vaikka miten yrittäisi suuhun.

ainoa mistä olen joskus ehdottanut karvan poistoa on peppureijän ympäriltä. Olisi kivompi nuolla sitä.. mutta mies ei halua niin saa sitten vähän harvemmin sitä herkkua sitten.

Vierailija
62/80 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites naisten munakarvat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites naisten munakarvat?

Nykyäänhän tuokin on mahdollista

Vierailija
64/80 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan mieheni karvoitusta. Tosin se on hentoa verrattuna johonkin etelän miehiin.. eli ei mitään hirveää puskaa ja pallitkin luonnostaan hyvin sileät. Juuri koskaan ei ole karvoja tullut suuhun. Siihen voi vaikuttaa myös munan pituus. Ei mene juurta myöten vaikka miten yrittäisi suuhun.

ainoa mistä olen joskus ehdottanut karvan poistoa on peppureijän ympäriltä. Olisi kivompi nuolla sitä.. mutta mies ei halua niin saa sitten vähän harvemmin sitä herkkua sitten.

Vaimoltani ei mahdu isosta kullistani kuin ehkä puolet sisään, eli ekat 10cm. Menin jossan nelikymppisenä hölmö ajamaan kaikki karvat pois. Sitä ennen ei haitanneet kun oli ohutta lyhyttä kiharaa kalun varressakin. Sen jälkeen kasvu villiinty ja kasvanut tuuhean puoliväliin vartaa ja kaiken lisäksi usean sentin mittaiseksi. Jos en siisti lyhyeksi niin vaimo saa kaivaa karvoja suustaan jatkuvasti ja suihinotto menee ihan pipariksi. Joten trimmaan lyhyeksi. Toisinaan vetänyt höylällä, mutta sen jälkeen hikoo niin pirusti. Eli reilut parikymmentä vuotta ollut pakko siistiä. 

Vierailija
65/80 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen posliini omasta tahdosta laserilla käsitelty ja omasta tahdosta leikattu 

Vierailija
66/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sheivauksen sijasta brassisokerointia, ei tule pistelevää sänkeä eikä tarvitse varoa haavoja. Ainoa huono puoli on hinta mutta kyllä lopputulos korvaa sen.

Mies 55 v

Vierailija
67/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen posliini omasta tahdosta laserilla käsitelty ja omasta tahdosta leikattu 

Tuota myös olen harkinnut. Onko sulla oma laite? Jos on niin mikä? Vai käytkö hoidossa jossain? Käyn brassissa säännöllisesti, sekin on vähentänyt karvankasvua mutta haluaisin karvoista kokonaan eroon.

Vierailija
68/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vieläkään ymmärrä miten karvat voivat haitata suihinotossa jos kalu ei ole minikokoa? Esim ymmärrän jos karvat menevät suuhun vehjeen ollessa peukalon kokoinen, mutta jos kalulla on pituutta +16cm, niin harva nainen tykkää ottaa puoliakaan suuhunsa, ainakaan omalla kohdalla valtaosa alkaa yökkäilemään siinä vaiheessa kun puolet suussa. 

Siistin karvoitusta mutta en ole ikinä nähnyt siitä vetää poslariksi... omasta mielestä näyttää suht naurettavalta jos aikuinen mies on poslari varsinkin jos muu keho karvainen.

Mulla kasvaa yli puoleen väliin vartta, niin haittaa ne. Eli siinä varressa kasvaa.

Vierailija
69/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan karvat vaimon halusta ja vetelen epilaattorilla kaikki pois. Perskarvoja en aja, kuin pinnallisesti. Tää lisää hyvää tunnetta seksissä, kun karvaton iho kohtaa kyrvän olleessa bildessä. 

Vierailija
70/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin hoidossa kauneushoitolassa tikkurilassa 6x100e

Vierailija
71/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aja.

Vierailija
72/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan omaksi ilokseni ulkonäön takia. Joskus saatan ajella myös omianikin.

Kapeaa kiitorataa tai vastaavaa kuviota hyvin lyhyenä

Homo

Vierailija
73/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa näyttää pikkupojalta, hiukan pervo pitää olla.

Vierailija
74/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole naista nähnytkään, saati että itse olisit.

Vierailija
75/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa näyttää pikkupojalta, hiukan pervo pitää olla.

Ihan turha ajella. Luonnollisuus tärkeintä.

Vierailija
76/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lukiessani nousee kuvia kylpyhuoneissaan vehkeidensä puoleen kumartuneita, olminvalkeita "miehiä", jotka vahoilla ja pinseteillä nyhtävät hampaat irvessä karvojaan. Ei näe kunnolla koska vatsa on tiellä, huono valo, no niin rillit on huonosti. Kaikkien ruttujen, vekkien ja löysiehkojen väleistä pitäisi saada karvanaa pois. Kaikki tuo vaiva ihan turhaan. Miehellä mikään ei ole niin epämiehekästä touhua kuin tuollainen. 

Ja kyllä rinnassa pitää olla karvoitusta.

Vierailija
77/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotain tuntuu miehestä puuttuvan jos karvat ovat hävinneet, kaikkea kanssa,

Vierailija
78/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneillään alle vuoden kestänyt suhde, itse olen -86 ja nainen -85. Tässä suhteessa ajelen posliiniksi säännöllisesti. Nainen käy brassissa ja ottaa kaikki pois. Seksiä n. 5 päivänä viikossa, niin hyvä olla siistityt paikat.

Vierailija
79/80 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajellut, enkä suostu ajamaan vaikka puoliso sitä pyytäisi.En ole koskaan pyytänyt puolisoa ajamaan omia karvojaan, on siistinyt bikini rajat kesäisin mutta hänen oma asia.Jos haluaa ajella karvoja, se jokaisen oma asia.

Vierailija
80/80 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole naista nähnytkään, saati että itse olisit.

Jahas.. miten niin? Rimmaus on ihan hauskaa hommaa välillä. Pidän siitä miten mies voihkii saadessaan harvoin tätä herkkua!

Olen 40+ v nainen ja kokeillut kaikenlaisia juttuja ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi