Tikissä olevat ranskattaret eivät kelvanneet suomimiehille :(
Minä odotin Suomelta paljon enemmän, koska ajattelin, että Suomi on yksi maailman tasa-arvoisimmista maista. Ranskassa olemme modernimpia, tai sanotaanko, että suomalaiset ovat perinteisempiä, Locatelli sanoo.
Ranskassa naisen on normaalia saada ensimmäinen lapsi 35-vuotiaana. Suomessa minulle tulee tunne, että olisi pitänyt löytää puoliso jo lukiossa ja alkaa rakentaa elämää. Olen 32-vuotias. Olenko myöhässä? Mitä vittua täällä teen? Siltä tuntuu välillä.
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000010140096.html
35 v. naiset todettiin liian vanhoiksi suomalaismiesten toimesta :(
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävintä on että nuokin kiekkoilijat joutuvat käymään töissä että on varaa pelata kiekkoa Suomessa. Miesten ei tarvitse tuolla tasolla pelatessaan tehdä muuta kuin treenata ja pelata ja saavat siitä palkkaa. Naisten täytyy olla iloisia etteivät joudu maksamaan siitä saavat pelata liigatasolla.
Eipä toteudu tasa-arvo tässäkään asiassa.
Naisilla on täysi vapaus pelata missä sarjassa haluavat, jos vain taidot riittävät. Mikä olisi tämän tasa-arvoisempaa?
Palloilulajeissa ei ole olemassa mitään "miesten sarjaa" ja mikäli haluaa ansaita niitä korkeimpia palkkoja, niin on myös kyettävä kilpailemaan sillä korkeimmalla tasolla.
Hevostallissa oli mies joka puhui suomittarista, mutta naiset eivät tykänneet.