Vilja-Eerikan murhaajilla ollut jo vuosia lomia, vapautus edessä mahdollisesti 2024
Minua puistattaa ajatus, että äitipuoli sekä isä ovat jo vuosia lomailleet keskuudessamme.
Tarkki syyttää Alibissa Sirpa Laamasta psykopaatiksi ja väittää että yritti suojella lasta kietomalla pressuun johon tukehtui. Niin varmaan.
Pahinta on se että mikään ei estä Tarkkia hankkimasta uusia lapsia kun vapautuu. :( Suomen oikeuslaitos on mätä.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ne lapset olisi tarvittu!! Häpeä vähän vai itse murhaajako siellä itkee. Yle teki dokkarin Jannesta , ei tiennyt mitä hän on tehnyt. Se nyt poistettu, mielellään itseään esitteli.
Mielipiteeni ei auttamatta tarkoita sitä mitä itse edustan. Puhuin asiasta yhteiskunnan silmin katsottuna, en omien. Jos aihe on sinulle noin herkkä kannattaa laittaa internet kiinni.
Joo hän ei voi koskaan maksaa takasin paljon rahaa häneen mennyt. Minä katson lasten silmin ja mitä kärsimystä tuottanut heille(omaisille,perheille) sinä taidat laskea&nb
Saman huomasin.. tuolle kirjoittajalle murha ei tunnu olevan aihe eikä mikään kuin maksalaatikon hinnasta puhuisi. Sellaista se on joillekin...
Valitettavan monella lapsella on ollut taustalla rankkaa väkivaltaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Touko osasi naruttaa sossuja niin ettei Vilja-Eerikan hätää huomattu? Kun kerran hiuksiakin puuttui. Mulla on niin paha olo tän ja sen pikkupojan takia vielä 12 vuotta myöhemmin :( nämä ihmiset kirjaimellisesti tekivät maailmasta pahemman paikan.
Ei se Touko mitään osannut vaan hänen äitinsä. Touko oli vajaa.
Eikö äiti nähnyt millaisessa kunnossa Vilja oli? Olen isoäiti ja lapset kertoo mulle kaiken. Olen siitä onnellinen että olen pystynyt luomaan välit että uskaltaisivat kertoa ja näkisin mustelmat.
Jokainen äiti pitää oman lapsensa puolia.
Sairas ajatus ja onneksi valhe. Jokainen normaali ihminen pitää systemaattisesti hakatun lapsen puolta
Tää on tää ikuinen äitimyytti, että kaikki äidit ovat pyhiä. Kukaan äiti ei tee lapselleen koskaan mitään pahaa. Tämä ei tietenkään ole totta mutta se on jotenkin syötetty edelleen suomalaiseen sosiaalituen järjestelmään. Perheiden sisäisiin asioihin ei saa puuttua. Kukaan läheinen tai naapuri ei puutu asioihin vaikka näkisivät suoraa fyysistä tai psyykkistä väkivaltaa. Kaikki on tietenkin kiinni rahasta. Älkää kertoko meille hankalista vaikeasti hoidettavista ongelmista, koska se maksaa. Se on kiusallista ja ilkeää.
Olen itse todella rankan lapsuuden väkivallan uhri, ei kovin paljon fyysisen mutta sitäkin enemmän henkisen. Käytännössä elin keskitysleirillä. Jossain vaiheessa jopa mietin, että jos saisin jatkuvasti kimpussani roikkuvan äitini ärsytettyä siihen pisteeseen, että löisi minua niin että siitä jäisi jälki, voisin kävellä poliisille. En sitten kuitenkaan niin tehnyt. Vanhempani ovat nykyään kuolleet, enkä tule koskaan saamaan mitään hyvitystä siitä, mitä minulle tehtiin. Minulla on vakava kompleksinen trauma, josta en tule koskaan paranemaan. Käyttäydyn epävakaasti, koska tulkitsen väärin asioita minuun kohdistuvaksi uhaksi.
Tämän sepustuksen pointti ulinan lisäksi on ehkä se, että jos ihmiset näkevät lasten kaltoinkohtelua, tehkää nyt helkkari se lasu! Sen voi tehdä nimettömänä. Pieni lapsi tällaisessa tilanteessa on täysin turvaton ja yleensä niin, että ketään aikuista tukevaa ihmistä ei ole, koska ei haluta puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Touko osasi naruttaa sossuja niin ettei Vilja-Eerikan hätää huomattu? Kun kerran hiuksiakin puuttui. Mulla on niin paha olo tän ja sen pikkupojan takia vielä 12 vuotta myöhemmin :( nämä ihmiset kirjaimellisesti tekivät maailmasta pahemman paikan.
Eikö äiti nähnyt millaisessa kunnossa Vilja oli? Olen isoäiti ja lapset kertoo mulle kaiken. Olen siitä onnellinen että olen pystynyt luomaan välit että uskaltaisivat kertoa ja näkisin mustelmat.
Jokainen äiti p
Nimenomaan. Normaalilla empatiakyvyllä varustettu aikuinen puolustaa aina puolustuskyvytöntä. Ihan sama onko tekijä oma lapsi vai ei. Ei ole mitenkään tavatonta, että sosiaali- ja hoiva-alalle hakeutuu paljon narsisteja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen äiti pitää oman lapsensa puolia.
Sairas ajatus ja onneksi valhe. Jokainen normaali
Ikävä kuulla. Jos viitsit niin olisi kiinnostava kuulla, millaisia asioita tulkitset (väärin) uhaksi?
Minusta tällainen teko on kuin räjähtänyt paskaputki jota on yritetty peitellä. Sekä Laamaaselle että Tarkille ja niille aikuisille jotka eivät katsoneet tilannetta
Älkää myöskään unohtako sitä naapurin eukkoa, joka kiusanteko mielessä tehtaili lastensuojeluilmoituksia, kun Vilja Eerika oli äidillään. Varmaan joku Tarkkien tuttu. Mitenhän nukkuu yönsä?
Vierailija kirjoitti:
Älkää myöskään unohtako sitä naapurin eukkoa, joka kiusanteko mielessä tehtaili lastensuojeluilmoituksia, kun Vilja Eerika oli äidillään. Varmaan joku Tarkkien tuttu. Mitenhän nukkuu yönsä?
En ole tällaisesta kuullutkaan. :( on monia jotka käyttävät systeemiä muiden kiusaamiseen. Tällainen kiusaaja saattaa vaan pelätä paljastumista mutta ei välttämättä yöunet mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusperheen äitinä inhottaa ajatus Tarkista, joka todettiin läheisriippuvaiseksi, isänä joka teki mitä tämä Laamanen halusi. Noita miehiä on paljon joita sairas nainen manipuloi. Kyllä isäkin tiesi mitä teki vaikka olisi ollut kuinka tyhmä. Lapsikin tajuaa tukehduttamisen idean.
Turha siitä Tarkista on mitään "syytöntä pahan naisen uhria" yrittää tehdä. Mies kidutusmurhasi oman lapsensa ja kaltoinkohteli häntä pitkän aikaa ennen sitä. Tarkilla oli taustalla myös tuomio lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, joten ihan hyvin pystyi pahaan myös ihan itsekseen.
Näkee miten te heterot ette vain kykene kohtamaan miesten pahuutta. Rai*kaus naisen vika, lyönti naisen vika, oman lapsen mur*a naisen vika. Aina miehen teko on uhrin, vaimon tai ilkeän sossun vika. Miksette tuomitse ikinä miehiä? Tajuatteko että nimenomaan he edustavat rikollisissa? Silti naisten syy!
Hauskaa muuten miten nimiä vaihtaa vain akat ja rikolliset. Ja kenen mukaan akka vaihtaa? No miehen. Ehkä niitä rikoksia olisi vähemmän kun ette opettaisi miehille että he ovat omistavia kuninkaita kaiken väkivallan jälkeen.
Sinä olet sairas ihminen, kun tälläisessäkin aiheessa alat länkyttää noista sukunimistä. Toivottavasti saat apua jotenkin.
Siis kuka tässä ei ole tuominnut lapsensa murhaajaa Tarkkia? Me kaikki.
Laamanen oli syyllinen yhtä lailla.
Mistä sä mun heteroudet tiedät vai oliko viestisi suunnattu vain heterolukijoille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tällaisesta kuullutkaan. :( on monia jotka käyttävät systeemiä muiden kiusaamiseen. Tällainen kiusaaja saattaa vaan pelätä paljastumista mutta ei välttämättä yöunet mene.
Jep. Miettii oikeasti kuinka paljon pahuutta Viljan ympärillä olikaan - pahimmat saastat ei edes mitään päihdeongelmaisia. Hänellä ei ollut ketään, kuten itse totesi joskus. Surullista ja hirveää.
Paykopaatti ja narsisti ei ymmärrä olevansa paha. Hän ei esitä uhria vaan on aina uhri ja silti paras ja etuoikeutetuin.
Tämän takia puhuminen tai rangaistus ei auta heidän kanssaan koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää antaa anteeksi, päästäkää Jeesus sydämiinne.
Ei lapsemurhaajille tarvitse tekoa antaa koskaan anteeksi. "Se mitä te teette yhdelle näistä pienimmistä, sen te teette minulle..."
Uudessa testamentissa heidät on jo tuomittu kadotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Paykopaatti ja narsisti ei ymmärrä olevansa paha. Hän ei esitä uhria vaan on aina uhri ja silti paras ja etuoikeutetuin.
Tämän takia puhuminen tai rangaistus ei auta heidän kanssaan koskaan.
Esim kiusaaminen voidaan oikeuttaa omilla ongelmilla esim yksinäisyydellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö äidilläkin ollut ongelmia, päihteiden käyttöä tms. Tuskin se äidin naapuri aavisti että pahempi painajainen lapsella isänsä luona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö äidilläkin ollut ongelmia, päihteiden käyttöä tms. Tuskin se äidin naapuri aavisti että pahempi painajainen lapsella isänsä luona.
Äidin ongelmat taisivat olla aika pitkälti Toukon ja Toukon äidin liioittelemia, jos en nyt ihan väärin ole ymmärtänyt.
Uhrit, varsinkaan lapsi uhrit eivät saa tässä maassa oikeutta. Elinkautinen, jonka tulisi olla kuritus huonetta ilman vapauteen pääsyä. Mitä noilla on annettavaa yhteiskunnalle.
Joo hän ei voi koskaan maksaa takasin paljon rahaa häneen mennyt. Minä katson lasten silmin ja mitä kärsimystä tuottanut heille(omaisille,perheille) sinä taidat laskea paljon sinun kassaan kilahtaa. Sulle aihe tuntuu olevan mielenkiintoinen, murhista viis.