Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilja-Eerikan murhaajilla ollut jo vuosia lomia, vapautus edessä mahdollisesti 2024

Vierailija
24.02.2024 |

Minua puistattaa ajatus, että äitipuoli sekä isä ovat jo vuosia lomailleet keskuudessamme.

Tarkki syyttää Alibissa Sirpa Laamasta psykopaatiksi ja väittää että yritti suojella lasta kietomalla pressuun johon tukehtui. Niin varmaan.

Pahinta on se että mikään ei estä Tarkkia hankkimasta uusia lapsia kun vapautuu. :( Suomen oikeuslaitos on mätä.

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee entinen pomo mieleen tosta Sirpasta. Samaa näköäkin.

Sehän on voinut vaihtaa nimeä...

Vierailija
282/283 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aikoinaan töissä päiväkodissa. Kakarat olivat useimmat tosi ärsyttäviä ja rasittavia, kuten vanhempansakin. Päätin, että en tee ikinä omia lapsia. En silti tarkoita tällä nyt, että ketään saisi kiduttaa, pahoinpidellä tai tappaa. Mutta en vaan tykkää lapsista enkä ihmisistä yleensäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aikoinaan töissä päiväkodissa. Kakarat olivat useimmat tosi ärsyttäviä ja rasittavia, kuten vanhempansakin. Päätin, että en tee ikinä omia lapsia. En silti tarkoita tällä nyt, että ketään saisi kiduttaa, pahoinpidellä tai tappaa. Mutta en vaan tykkää lapsista enkä ihmisistä yleensäkään. 

Riippuu ihan miten lasta rakastaa ja kasvattaa millainen on käytökseltään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi