Vilja-Eerikan murhaajilla ollut jo vuosia lomia, vapautus edessä mahdollisesti 2024
Minua puistattaa ajatus, että äitipuoli sekä isä ovat jo vuosia lomailleet keskuudessamme.
Tarkki syyttää Alibissa Sirpa Laamasta psykopaatiksi ja väittää että yritti suojella lasta kietomalla pressuun johon tukehtui. Niin varmaan.
Pahinta on se että mikään ei estä Tarkkia hankkimasta uusia lapsia kun vapautuu. :( Suomen oikeuslaitos on mätä.
Kommentit (283)
Olen ollut aikoinaan töissä päiväkodissa. Kakarat olivat useimmat tosi ärsyttäviä ja rasittavia, kuten vanhempansakin. Päätin, että en tee ikinä omia lapsia. En silti tarkoita tällä nyt, että ketään saisi kiduttaa, pahoinpidellä tai tappaa. Mutta en vaan tykkää lapsista enkä ihmisistä yleensäkään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut aikoinaan töissä päiväkodissa. Kakarat olivat useimmat tosi ärsyttäviä ja rasittavia, kuten vanhempansakin. Päätin, että en tee ikinä omia lapsia. En silti tarkoita tällä nyt, että ketään saisi kiduttaa, pahoinpidellä tai tappaa. Mutta en vaan tykkää lapsista enkä ihmisistä yleensäkään.
Riippuu ihan miten lasta rakastaa ja kasvattaa millainen on käytökseltään.
Sehän on voinut vaihtaa nimeä...