Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vilja-Eerikan murhaajilla ollut jo vuosia lomia, vapautus edessä mahdollisesti 2024

Vierailija
24.02.2024 |

Minua puistattaa ajatus, että äitipuoli sekä isä ovat jo vuosia lomailleet keskuudessamme.

Tarkki syyttää Alibissa Sirpa Laamasta psykopaatiksi ja väittää että yritti suojella lasta kietomalla pressuun johon tukehtui. Niin varmaan.

Pahinta on se että mikään ei estä Tarkkia hankkimasta uusia lapsia kun vapautuu. :( Suomen oikeuslaitos on mätä.

Kommentit (283)

Vierailija
101/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Touko osasi naruttaa sossuja niin ettei Vilja-Eerikan hätää huomattu? Kun kerran hiuksiakin puuttui. Mulla on niin paha olo tän ja sen pikkupojan takia vielä 12 vuotta myöhemmin :( nämä ihmiset kirjaimellisesti tekivät maailmasta pahemman paikan.

Ei se Touko mitään osannut vaan hänen äitinsä. Touko oli vajaa. 

Vierailija
102/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on  uudessa  aviossa,

vieläkin  lusii   mutta  kovin  vapaata  elämää  viettää.  Opiskeli  uuden  ammatin  ja  toimii  nyt  ihmisten  parissa. Kätevää on  homma  vaikka  raskas  rikos  taustalla, kaikki  tuki  annetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laamanen ei osoittanut syyllisyyttä oikeudessa ja Tarkki keskittyy yhä Alibin jutun mukaan syyttämään Laamasta. Hyvä isä pitää lapset turvassa. Ei murhaa.

Vierailija
104/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen oikeusopin mukaan kun rangaistus on kärsitty ihminen pääsee vapauteen.

Mädän vihervassarilaitoksen mukaan joo. Toivottavasti hallitus muuttaa tuonkin pian.

Vierailija
105/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten Touko osasi naruttaa sossuja niin ettei Vilja-Eerikan hätää huomattu? Kun kerran hiuksiakin puuttui. Mulla on niin paha olo tän ja sen pikkupojan takia vielä 12 vuotta myöhemmin :( nämä ihmiset kirjaimellisesti tekivät maailmasta pahemman paikan.

Eikö äiti nähnyt millaisessa kunnossa Vilja oli? Olen isoäiti ja lapset kertoo mulle kaiken. Olen siitä onnellinen että olen pystynyt luomaan välit että uskaltaisivat kertoa ja näkisin mustelmat.

Vierailija
106/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko uutisena että vangit lomailevat? He myös vapautuvat tuomionsa suoritettuaan yhteiskuntaan. Mitä tälle pitäisi tehdä? Vankila ei vaikuta rikosten määrään, joten mikä on vaihtoehto? 

Vierailija
107/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laamanen ei osoittanut syyllisyyttä oikeudessa ja Tarkki keskittyy yhä Alibin jutun mukaan syyttämään Laamasta. Hyvä isä pitää lapset turvassa. Ei murhaa.

Turhaan syyttelee, kun itse on myös täysin syyllinen - jopa pahempi, kun kyse nimenomaan hänen omasta lapsestaan. Sama Milon kohdalla, äidin irvikuvan turha nyyhkyttää vääryyttä. Suomessa ei saa kunnon tuomioita, toivottavasti nämä vielä joskus löytää edestään ja kokee tuskallisen lopun. Toivottavasti kärsivät myös järkyttävistä painajaisista ja ahdistuksesta, jos on jotain omatunnon rippeitä.

Vierailija
108/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vieläkin  lusii   mutta  kovin  vapaata  elämää  viettää.  Opiskeli  uuden  ammatin  ja  toimii  nyt  ihmisten  parissa. Kätevää on  homma  vaikka  raskas  rikos  taustalla, kaikki  tuki  annetaan.

Työikäiset tarvitaan takaisin työelämään, eikä istumaan vankiloihin 250e/pvä kustannuksella yhteiskunnalle. 

Vierailija
109/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö äiti nähnyt millaisessa kunnossa Vilja oli? Olen isoäiti ja lapset kertoo mulle kaiken. Olen siitä onnellinen että olen pystynyt luomaan välit että uskaltaisivat kertoa ja näkisin mustelmat.

Äitihän ei saanut juurikaan Viljaa tavata... Iskä ja mummu pitivät huolen. Hyi h**vetti.

Vierailija
110/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilja-Eerika täyttäisi keväällä jo 20 vuotta. Niin pienestä oli enkelin elämä kiinni :( 

Vierailija
111/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen äiti pitää oman lapsensa puolia.

Vierailija
112/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työikäiset tarvitaan takaisin työelämään, eikä istumaan vankiloihin 250e/pvä kustannuksella yhteiskunnalle. 

Olisi toinen, paljon parempi ja hyödyllisempi keino yhteiskunnalle. Sellainen, ettei noita enää olisi yhteiskunnassa.

Vierailija
113/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkki ja Laamanen varmistivat että enkeli pysyisi aina 8 vuotiaana :(

Vierailija
114/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen oikeuslaitos on jotenkin sairas. Ei se teko tuomiolla pyyhkiydy kuin oikudellisessa mielessä, se ihminen on moraaliselta kantilta aina murhannut lapsensa. Siksi kannattaisi panostaa ennaltaehkäisyyn. 

Suo-men oi-ke-us-lai-tos ei o-le laa-ti-nut Suo-men la-ke-ja. 

Oikeuslaitos päättää omalla mutullaan nykyään elinkautisvankien vapautuksesta. 

Vierailija
115/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ajatus ja onneksi valhe. Jokainen normaali ihminen pitää systemaattisesti hakatun lapsen puolia. 

Vierailija
116/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ei se Viljan äitikään ollut ihan priimaa. Tarkoitat Toukon äitiä? Oman lapsen ja lapsenlapsen menettämisen pelko ei varmaan saa ihmistä toimimaan siten miten meidän on helppo nyt kirjoittaa miten toimisimme itse vastaavassa tilanteessa. 

Ja Toukon äiti on tämän kasvattanut. 

Vierailija
117/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu🥰 tyttären uusi mies oli hieman töykeä lapsenlapselle ja puutuin tähän heti. Asia korjaantui. Kysyn lapselta silloin tällöin asiasta, koska haluan varmistaa että perhe-elämä sujuu pienempien osalta hyvin. Mies lapsettomana käsitti toimintansa ja alkoi tekemään asioita lapsen kanssa, esim konsertit.. eli oikeasti heidän suhde korjaantui. Mummo suojelee pikkuisia aina, tytär on jo aikuinen 🥰

Vierailija
118/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen vankilalaitos on sairas. 

Geneven sopimuksesta on välittömästi erottava. Kyllä Suomen pitää saada kiduttaa vankejaan millä tavalla tahtovat, kun muutkin kuitenkin niin tekevät. Ei jossain Genevessä saa päättää siitä miten Suomessa vankeja kohdellaan!!

Geneven sopimus ei tarkoita sitä, että Genevessä päätetään vaan se on sopimuksen nimi.

Vierailija
119/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ajatus ja onneksi valhe. Jokainen normaali ihminen pitää systemaattisesti hakatun lapsen puol

Helppo se on sanoa, kun ei joudu sitä valintaa tekemään. 

Vierailija
120/283 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös  ne  lapset  olisi  tarvittu!!  Häpeä  vähän  vai  itse   murhaajako  siellä  itkee. Yle  teki  dokkarin  Jannesta ,  ei  tiennyt  mitä  hän on  tehnyt. Se  nyt  poistettu, mielellään  itseään  esitteli.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä