Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö ole säälittävää olla vauva palstalla heti aamulla?

Vierailija
24.02.2024 |

Normaaleilla ihmisillä on vaimo ja lapsia ja viettävät aikaa perheenä aamulla mutta yksinäiset ikisinkut tulee vauva palstalle heti aamulla.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna marinkin jätti kunnollisen miehensä koska sanna haluaa olla keikari ja etsiä vielä parempaa miestä. Siinä hyvä esimerkki miten hyvä mies jätetään että nainen voi olla somessa esillä ja tapailla kymmeniä miehiä maailmalla.

Vierailija
42/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden kohta pilkille kun kaveri tulee hakemaan. Minulla on oikeita harrastuksia.

Tuossa muuten olisi harrastus jossa varmasti itsekin viihtyisin. Tosin pilkillä en ole ollut kuin joskus muksuna, mutta muistikuvat on kyllä oikeinkin jees. 

Kivaa päivää sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo viiskymmpinen mies täälä tuhlaa elämäänsä. Minkäs teet kun suomi naiset on nirsoja.

Terve ikäkaima! Täällä toinen samanlainen.

Vierailija
44/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Rakasteltiin ihanan kiireettömästi, käytiin pesulla. Laitoin kahvin tippumaan ja mieheni jäi laittamaan aamupalaa meille, kun itse hipsin takaisin sänkyyn palstailemaan ja odottamaan kutsua aamupalalle. Mukava päivä tulossa 

Just joo ja heräsit sitten ja huomasit että asut yksin.

Miksi noin ilkeä kommentti? Mikä Sua vi tuttaa?

Vierailija
45/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muu perhe nukkuu vielä, minä siemailen kahvia ja kohta teen aamupalaa koko porukalle. Tässä välissä viihdytän itseäni näillä jutuilla.

Miksi kahvia pitää "siemailla"? 

Musta kahvi on kuumaa ja jäähtymistä odottavan aika on pitkä. -eri

Kauheeta hienostelua tuommoinen "siemailu". Kahvit vaan "juodaan" tyylistä riippumatta.

Jaa, musta siemailu on sitä, mitä tehdään ennen kuin pystytään juomaan. Sitä avutonta lipittämistä, kun ei malta odottaa.

Juon silti, vaikka hitaasti. Siemailu ei kuulu tämmöisen taviksen sanavarastoon. Liian hienoa.

Vierailija
46/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muu perhe nukkuu vielä, minä siemailen kahvia ja kohta teen aamupalaa koko porukalle. Tässä välissä viihdytän itseäni näillä jutuilla.

Miksi kahvia pitää "siemailla"? 

Musta kahvi on kuumaa ja jäähtymistä odottavan aika on pitkä. -eri

Kauheeta hienostelua tuommoinen "siemailu". Kahvit vaan "juodaan" tyylistä riippumatta.

Jaa, musta siemailu on sitä, mitä tehdään ennen kuin pystytään juomaan. Sitä avutonta lipittämistä, kun ei malta odottaa.

Juon silti, vaikka hitaasti. Siemailu ei kuulu tämmöisen taviksen sanavarastoon. Liian hienoa.

Mä kyllä siemailen ihan taviksena (4 dl 92-asteista), mutten sipaise yhtään mitään. En voidetta kasvoille enkä levitettä leivälle.

Vierailija
47/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään. Mä olen eronnut ja lapset on jo aikuisia ja asuvat omissa kodeissaan. Olen aamuvirkku ja odottelen, että klo tulisi kymmenen, niin kehtaan laittaa pesukoneen käyntiin ja alkaa imuroimaan. Telkkarista ei tule mitään katsottavaa ja lehdet on jo luettu, niin nyt voi hyvin roikkua täällä jonkin aikaa.

MTV kolmosen viikonlopun huomenta Suomet hyviä.

Niina Backmanin puhetyyli 🙉EI,EI jaEI! Jollain radiokanavalla soitteli ok biisejä mutten voinut kuunnella sen puhetta. 

Vierailija
48/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Rakasteltiin ihanan kiireettömästi, käytiin pesulla. Laitoin kahvin tippumaan ja mieheni jäi laittamaan aamupalaa meille, kun itse hipsin takaisin sänkyyn palstailemaan ja odottamaan kutsua aamupalalle. Mukava päivä tulossa 

Höpsis taas. Tämän ihanan miehen kanssa olen asustellut 39 vuotta. 

Mitä sitten, miksi levität yksityisasiaa.

Vierailija
49/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette rakastelleet. Miehesi vain tyydytti sairaat halunsa sinua hyväksikäyttäen. Mitään aamupalaakaan tuskin tuli. Äijä makaa krapulassa jotain sänsyssä öristen.

Vierailija
50/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin alaoven ääneen aivan liian aikaisin. Olen aamu-uninen.

Menen ihan nyt pian takaisin nukkumaan ja nukun niin pitkään kuin huvittaa. Pari peittoa on ja kolme tyynyä.

Puhelin on äänettömällä.

Ihanaa nukkua. Ilkosillaan. Freshiä ilmaa ikkunasta.

Vierailija
51/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis taas. Tämän ihanan miehen kanssa olen asustellut 39 vuotta. 

Mitä sitten, miksi levität yksityisasiaa.

Vastasin, kun kysyttiin. Mikäs sinua vituttaa?

Vierailija
52/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette rakastelleet. Miehesi vain tyydytti sairaat halunsa sinua hyväksikäyttäen. Mitään aamupalaakaan tuskin tuli. Äijä makaa krapulassa jotain sänsyssä öristen.

Vähänkö oot kade. Tiedätkö, että kateus rumentaa? 

T: ihanan miehen kanssa juuri rakastellut kaunis nainen

Vierailija
53/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin ilkeä kommentti? Mikä sua vaivaa, voinko auttaa?

Vierailija
54/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö oot kade. Tiedätkö, että kateus rumentaa? 

T: ihanan miehen kanssa juuri rakastellut kaunis nainen

Höpö, höpö. Korkeintaan olet räplännyt itseäsi.

Vierailija
55/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noin ilkeä kommentti? Mikä sua vaivaa, voinko auttaa?

Kunhan kiusasin. Pahoittelen epäkorrektia komenttiani. Anteeksi.

Vierailija
56/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP on säälittävä ja epänormaali ikisinkku oman määritelmänsä mukaan?

Vierailija
57/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan näkökulmasta.

Jos on täälä siksi, että on elämänhallinnan kanssa ongelmia eikä rahaa tehdä mitään muuta, silloin on vähän säälittävää. Silti hyvä, että on edes tämä huvitus elämässä.

Sitten on me, joilla ei ole ongelmia. Hyvä työura ja perhe, kaikki kunnossa. Talviloma just alkoi, ollaan mökillä ja lapset lähti ulos leikkimään. Ovat jo sen verran isoja, että voivat leikkiä keskenäänkin ulkona.

Asmukahvia juon ja nautin rauhallisesta päivästä.

Miksi tämä olisi säälittävää. Huvinsa kullakin eikä kaiken tarvi olla tosi älykästä. Jos työkseen tekee älyä vaativia asioita, kaipaa vapaa-aikana jotain ihan muuta.

Vierailija
58/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän säälittävää, en ole ikisinkku vaan perheellinen nainen, joka olisi mielellään nukkunut pidempäänkin. Aamulla klo 6 jälkeen heräsin kissan oksenteluun ja nyt jälkiä on sitten siivottu ja etsitty lisää oksennuksia pitkin taloa. Miksi kissa oksentaa aina matolle tai sohvalle 😂 

Vierailija
59/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni pöllyttelisin sängyssä lakanoita kiinnostavan miehen kanssa, mutta ei ole miestä. Täällä hengailu on (huono) sijaistoiminto sille harrasteelle.

Huh kamalaa olisi luopua omasta rauhallisesta aamusta ja alkaa johonkin pöllyttelypuuhiin silmät ristissä. 

Minusta on ihanaa rakastella (myös) aamulla. N52

Vierailija
60/71 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittävää olisi kontata vessaan yrjölle eilisen juhlimisesta

valitsen mielelläni vauvapalstan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi