Eikö ole säälittävää olla vauva palstalla heti aamulla?
Normaaleilla ihmisillä on vaimo ja lapsia ja viettävät aikaa perheenä aamulla mutta yksinäiset ikisinkut tulee vauva palstalle heti aamulla.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Rakasteltiin ihanan kiireettömästi, käytiin pesulla. Laitoin kahvin tippumaan ja mieheni jäi laittamaan aamupalaa meille, kun itse hipsin takaisin sänkyyn palstailemaan ja odottamaan kutsua aamupalalle. Mukava päivä tulossa
Ette rakastelleet. Miehesi vain tyydytti sairaat halunsa sinua hyväksikäyttäen. Mitään aamupalaakaan tuskin tuli. Äijä makaa krapulassa jotain sänsyssä öristen.
Miksi noin ilkeä kommentti? Mikä sua vaivaa, voinko auttaa?
Kunhan kiusasin. Pahoittelen epäkorrektia komenttiani. Anteeksi.
Saat anteeksi. Jos kiusii hyvällä niin kannattaa käyttää lainausmerkkejä tai hymiöitä ettei jotku ota tosissaan. Loistavaa päivää Sulle.
Samoin sinulle. Vaikka olen ikäni viettänyt naisten seurassa, niin en aina ymmärrä mitä naiset pitävät vitsinä. 16-vuotta sos.tt:nä lastesuojeussa. Raskas virka pakottaa vapaa-ajalla Vauva-palstalle.
Olethan itsekin täällä.
Juotiin vaimon kanssa kahvit ja keiteltiin puurot, seurustelin kotilomalla olevan kehitysvammaisen aik. lapseni kanssa ja tarjosin hänelle aamiaista.
Jutustelin toisen lapseni kanssa. Puolisoni lähti kokoukseen.
Mikäpä tässä on kirjoitellessa välillä palstalle...
Y: mies 52v
Normaali jännä mies on parisuhteessa ja saanut jo lapsia. Kuten se mies joka tappois sen 4 vuotiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Rakasteltiin ihanan kiireettömästi, käytiin pesulla. Laitoin kahvin tippumaan ja mieheni jäi laittamaan aamupalaa meille, kun itse hipsin takaisin sänkyyn palstailemaan ja odottamaan kutsua aamupalalle. Mukava päivä tulossa
Just joo ja heräsit sitten ja huomasit että asut yksin.
Höpsis taas. Tämän ihanan miehen kanssa olen asustellut 39 vuotta.
Mitä sitten, miksi levität yksityisasiaa.
Vastasin, kun kysyttiin. Mikäs sinua vituttaa?
Hienoa olet onnellinen, eikö tuota ole monilla muillakin.
Viime yönä päätin, että en enää ole ikisinkku enkä vanha piika. Aloitin silti päivän palstalla aamukahvin kera. Pitäisi ottaa pari valokuvaa, mut eipä täs muuta hosumista tälle päivälle. Ulkoilla voisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo viiskymmpinen mies täälä tuhlaa elämäänsä. Minkäs teet kun suomi naiset on nirsoja.
En ollut nuorempana, siksi haluankin nyt olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Syön tässä aamupalaa. Saa kait sitä samalla selailla keskusteluja.
Saa. Ilonpilaajat voi jättää omaan arvoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Lähden kohta pilkille kun kaveri tulee hakemaan. Minulla on oikeita harrastuksia.
Mitä tarkoitat, että tämä ei ole oikea harrastus? :D
Itse vietän aikaa vauvalla, koska pidän siitä kohtuullisina annoksina. Mitä muut asiasta ajattelevat, eipä nyt oikein jaksa kiinnostaa. Töissä joutuessani esittäytymään epämuodollisissa tilanteissa kollegoille kerron yleensä harrastavani liikuntaa ja kulttuuria, eli koiranulkoilutusta ja vauva-palstan lukemista. Vielä kukaan ei ole kovin pahalla katsonut. Saattaa tietysti olla, että luulevat minun vitsailevan :D
Hitsi, saakohan tänne enää kirjoitella vielä näin iltapäivällä?
-winner-
Arvostelen täällä lähinnä naisia koska kukaan nainen ei koskaan halunnut rakastua minuun.