Eikö ole säälittävää olla vauva palstalla heti aamulla?
Normaaleilla ihmisillä on vaimo ja lapsia ja viettävät aikaa perheenä aamulla mutta yksinäiset ikisinkut tulee vauva palstalle heti aamulla.
Kommentit (71)
Hyviä valintoja tehneillä ei ole kakaroita eikä äijiä aamuja pilaamassa. Itsellisen elämän ihanuus korostuu näin aamuisin 😌😄
Ei suinkaan. Kiva lukea vaikka eilisiä terveisiä kaivatuille, niitä draamankaaria ja rakkaudentunnustuksia, mitä tuntuu aina vain riittävän. Illalla sitten uudestaan.
Otin rautalääkkeen ja odottelen täällä sängynpohjalla tunnin että voin mennä juomaan kahvia.
Kirjaan en jaksa vielä paneutua. Aivoton selailu sopii tähän aikaan ja paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Muu perhe nukkuu vielä, minä siemailen kahvia ja kohta teen aamupalaa koko porukalle. Tässä välissä viihdytän itseäni näillä jutuilla.
Miksi kahvia pitää "siemailla"?
Lähden kohta pilkille kun kaveri tulee hakemaan. Minulla on oikeita harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muu perhe nukkuu vielä, minä siemailen kahvia ja kohta teen aamupalaa koko porukalle. Tässä välissä viihdytän itseäni näillä jutuilla.
Musta kahvi on kuumaa ja jäähtymistä odottavan aika on pitkä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni pöllyttelisin sängyssä lakanoita kiinnostavan miehen kanssa, mutta ei ole miestä. Täällä hengailu on (huono) sijaistoiminto sille harrasteelle.
Voi sitä tehdä molempiakin 😉
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni pöllyttelisin sängyssä lakanoita kiinnostavan miehen kanssa, mutta ei ole miestä. Täällä hengailu on (huono) sijaistoiminto sille harrasteelle.
Huh kamalaa olisi luopua omasta rauhallisesta aamusta ja alkaa johonkin pöllyttelypuuhiin silmät ristissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Rakasteltiin ihanan kiireettömästi, käytiin pesulla. Laitoin kahvin tippumaan ja mieheni jäi laittamaan aamupalaa meille, kun itse hipsin takaisin sänkyyn palstailemaan ja odottamaan kutsua aamupalalle. Mukava päivä tulossa
Just joo ja heräsit sitten ja huomasit että asut yksin.
Höpsis taas. Tämän ihanan miehen kanssa olen asustellut 39 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta hienostelua tuommoinen "siemailu". Kahvit vaan "juodaan" tyylistä riippumatta.
Ei ole kiltit miehet kelvanneet naisille ja siksi naiset on sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta hienostelua tuommoinen "siemailu". Kahvit vaan "juodaan" tyylistä riippumatta.
Jaa, musta siemailu on sitä, mitä tehdään ennen kuin pystytään juomaan. Sitä avutonta lipittämistä, kun ei malta odottaa.
Hyvät miehet on sinkkuja ja pahis miehet seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä taas. Kiltti mies tekee aamupalaa tuolla keittiössä vaimolleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Mä olen eronnut ja lapset on jo aikuisia ja asuvat omissa kodeissaan. Olen aamuvirkku ja odottelen, että klo tulisi kymmenen, niin kehtaan laittaa pesukoneen käyntiin ja alkaa imuroimaan. Telkkarista ei tule mitään katsottavaa ja lehdet on jo luettu, niin nyt voi hyvin roikkua täällä jonkin aikaa.
MTV kolmosen viikonlopun huomenta Suomet hyviä.
No onhan tämä vähän, mutta kun ei ole muutakaan (juttu)seuraa niin minkäs teet. Mä en pysty olemaan niin erakkomainen, etten juttelisi edes täällä.
Minä seurustelin naisen kanssa mutta se päättikin ettei halua lapsia. Erottiin sitten ja no en ole löytänyt naista joka haluaa lapsia koska kaikilla on niin isot vaatimukset nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin outoa joku kahvin "ryystäminenkin". Ikinä en ole sitä juonut. 55vee.
Vierailija kirjoitti:
Noup. Tarjolla on ollut vaan jännää ja vielä jännempää sekä muuten vaan kuspäätä ja ilkeää tai päihdeongelmaista joten sinkkuus on ainoa vaihtoehto, koska tuollaiset ei kiinnosta. Oliskin joku ihanan kiltti ja mukava, itselle sopiva mies osunut kohdalle.. En varmasti olisi päästänyt karkuun.
Hyiii! Ja yök.🤢
Ei ole kiva lukea tämmöisiä!