Kuka haluaa absolutisti miehen?
Kommentit (58)
Ei mulle olisi mikään ongelma olla juomatta vaikka loppuikääni. Nytkin viimeksi ottanut vuosi sitten työlaivareissulla 1 drinkin. Elämää tähän väliin mahtuu vaikka kuinka, eikä ole tehnyt mitenkään mieli ottaa vaikka ollut ulkomaan reissuja yms.
Mua ei miehet käske, vaikka en juo muutenkaan tippaakaan alkoholia. Absolutisti kelpaisi, mutta käskyttäjä ei.
Absolutismi ei olisi ongelma mutta mun tekemisten kontrollointi olisi.
Minä haluan. Olen itse absolutisti.
Esitän kysymyksen toiseen suuntaan: Kuka haluaa juopon miehen?
Sitä sun räksyttävää absolutisti-ilkiötäsi ei varmasti halua kukaan, rakas Ammattivalittaja. :D
Muutoin absolutistit ovat toki miesten parasta A-ryhmää.
Kiitos tarjouksesta Valis, mutta pidä vaan itse se herttainen ukkosi.
Vierailija kirjoitti:
Absolutismi ei olisi ongelma mutta mun tekemisten kontrollointi olisi.
Haluat heti alkuun ottaa kontrollin itsellesi?
Absolutistina en meinaa sietää kun kaveri on kaljaa kiskomassa vähän väliä, en sietäisi sitä kumppaniltakaan. Vähänkään kun vaikka ahdistaa niin heti kalja kädessä, sehän se on hyvä lääke kyllä.
EI minulle tuota ongelmia olla alkoholia. Nytkin on vuosi siitä, kun viimeksi join alkoholia. Kuitenkin ehdottomuus ja kontrollointi olisivat suuri no no. Myöskin se, jos absolutismi liittyisi uskontoon sillä en ole avoinna käännyttämiselle.
Olen käytännössä absolutisti, en ota juhlissakaan nykyisin alkoholia enkä ole koskaan vetänyt lärvejä.
M
Vaihtoehdot ovat tietenkin absolutisti tai juoppo. Mitään välimuotoja ei ole. Itse en juo alkoholia, mies juo muutaman saunaoluen viikonloppuisin, eli mielestäni kohtuudella.
Mulle ei sovi se, että kumppani kontrolloi ja käskee. Koskee kaikkia asioita, ei vain alkoholinkäyttöä.
Mun puoliso lopetti koska mä en juonut ja kerroin, että en nauti hänen seurastaan kun on edes hiprakassa . Monta vuotta jo absolutismia takana. Eli on se mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Minä, olen itsekin absolutisti. Inhoan juoppoja.
Samin. Päihteet on nähty jo lapsuuskoissani, En halua kuin täysin raittiin miehen.
Minä. En ole juonut koskaan alkoholia, enkä halua miestä joka juo. Ei vaan ole sellaista löytynyt.
Minä, olen itsekin absolutisti. Inhoan juoppoja.