Kuka haluaa absolutisti miehen?
Miehen, joka ei anna myöskään vaimon ottaa tippaakaan alkoholia.
Kommentit (58)
Absolutistimies on yhdyssana, persukoulupoju.
Jos sulla jossain rinnakkaistodellisuudessa olisi puoliso, sinä et päättäisi, mitä hän tekee ja on tekemättä.
Ottaisin mielelläni. Juon niin harvoin ja silloinkin hyvin vähän, että ei haittaisi olla kokonaan ilman alkoholia.
Saan hyvän mielen niin monista muista asioista.
N48
Mulle olisi aivan sama, vaikka mieheni olisi absolutisti. Emme kumpikaan juo olutta tai muuta alkoholia muulloin kuin kerran n. vuodessa.
Absolutismissa ei olisi minulle mitään ongelmaa, toisen kontrolloimisessa sen sijaan olisi. Totta kai kumppaniansa voi pyytää vähentämään alkoholin käyttöä jos se syystä taikka toisesta häiritsee, mutta toisella ei ole mitään velvollisuutta totella. Parempi lähtökohta olisi etsiä ihminen joka on itsekin jo valmiiksi absolutisti.
Minulle kelpaa absolutistimies. T. Alkoholistivanhempien kasvatti & exä on alkoholisti.
Tosin minua ei miehet käske, eli otan lasillisen jos haluan. Harvoin haluan, korkeintaan kerran pari vuodessa siiderilasillisin juon. Onneksi löytyi mies, joka ei koskaan juo, eikä hänelle ole ongelma, jos hänen seurassa otan lasillisen tai kaksi.
En huolisi nalkuttavaa kontrollifriikkiä.
Huvittavaa, että joidenkin mielestä on olemassa vain absolutismi tai juoppous. Ei mitään tästä väliltä. Itse en huolisi miestä joka yrittäisi määrätä siitä saanko joskus ottaa ruoan kanssa lasin viiniä tai juoda saunaoluen.
No varmaan ainakin toinen absolutisti 🤷
No ainakin Ammattivalittaja on halunnut just tuollaisen määräilevän absolutistimiehen.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan. Mieheni on lähes absolutisti. Juo vaan hyvin harvoin esim juhlissa. Kerran kesässä saunalonkero tai kuiva siideri. Itse juon yhtä usein kuin hänkin.
En vaan voi ymmärtää perheitä, joissa vapaa-aikaa vietetään alkoholin voimin. Ihan tavallisia keskituloisia ns normaali perheitä...Olen miettinyt, että eikö näillä ihmisillä oikeasti muelikuvitus riitä etsimään muita keinoja rentoutua? Tarvitaanko siihen aina alkoholia? Sairasta
Mitään lähes absolutistia ei ole olemassa miehesi on kohtuukäyttäjä.
Minä ottaisin mieluusti. Itsekin juon hyvin vähän, joten ei tuottaisi vaikeuksia olla juomatta enää koskaan.
Olen itsekin absolutisti mutta en haluaisi olla sellaisen kanssa joka noin tarkkaan kyttää toisten juomisia.
Vaikka minä. En ole juonut pisaraakaan alkoholia moneen vuoteen ja hyvin olen pärjännyt.
En tarvitse alkoholia mihinkään. Se on yleensä pahaa ja siitä tulee hölmö olo.
Absoluuttinen nollapiste viinan suhteen.onko sitä?
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin absolutisti mutta en haluaisi olla sellaisen kanssa joka noin tarkkaan kyttää toisten juomisia.
Järkevä!
En juo alkoholia, joten minun puolestani puolisonikin voisi olla absolutisti. Sitä kyllä vierastaisin, jos puolisoni kokisi, että hänellä on oikeus kieltää minulta juomisia tai syömisiä omalla päätöksellään.
Suomessa ei ole tissibaareja ja ap pyörtyisi, jos näkisi tissit, eli kuvittelet naurettavia.