Kuka haluaa absolutisti miehen?
Miehen, joka ei anna myöskään vaimon ottaa tippaakaan alkoholia.
Kommentit (58)
Minä haluan. Mieheni on lähes absolutisti. Juo vaan hyvin harvoin esim juhlissa. Kerran kesässä saunalonkero tai kuiva siideri. Itse juon yhtä usein kuin hänkin.
En vaan voi ymmärtää perheitä, joissa vapaa-aikaa vietetään alkoholin voimin. Ihan tavallisia keskituloisia ns normaali perheitä...Olen miettinyt, että eikö näillä ihmisillä oikeasti muelikuvitus riitä etsimään muita keinoja rentoutua? Tarvitaanko siihen aina alkoholia? Sairasta
No minä en alunperinkään ottaisi miestä, jolla on vaimo jo.
No nythän sä taas kehut itsekin olevasi absolutisti. Tehän olette oikein ihannepari. ;)
En huolisi absolutistia. Oma mies on parasta drinksutteluseuraa.
Tosin kontrolloiva komentelija olisi joka tapauksessa iso ei.
Mieheni on absolutisti, minä en. Joskus jopa otan pienet sievät. Mies on alkoholisti ja siksi lopetti käytön 10v sitten. Ei oleta minulta raittiutta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle olisi mikään ongelma olla juomatta vaikka loppuikääni. Nytkin viimeksi ottanut vuosi sitten työlaivareissulla 1 drinkin. Elämää tähän väliin mahtuu vaikka kuinka, eikä ole tehnyt mitenkään mieli ottaa vaikka ollut ulkomaan reissuja yms.
Miksi otit sen yhdenkään, absolutisti ei käytä alkoholia, tippaakaan.
Miksi absolutistin mielestä on vain kahdenlaista alkoholin käyttöä, absolutisti tai juoppo? 90% käyttäjistä kuitenkin jotain tältä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan. Olen itse absolutisti.
Esitän kysymyksen toiseen suuntaan: Kuka haluaa juopon miehen?
Ap, koska on homo ja koska haluaa määräillä.
eNTÄS MIEHEN joka ei hyppää lakuvarjolla!
Hienoa, että ap tunnisti edes yhden heikkoutensa: halun määräillä naisten käytöstä.
Se on ensimmäinen horjuva askel kohti mielenterveyttä ja omien ajatusvääristymien tajuamista.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan. Mieheni on lähes absolutisti. Juo vaan hyvin harvoin esim juhlissa. Kerran kesässä saunalonkero tai kuiva siideri. Itse juon yhtä usein kuin hänkin.
En vaan voi ymmärtää perheitä, joissa vapaa-aikaa vietetään alkoholin voimin. Ihan tavallisia keskituloisia ns normaali perheitä...Olen miettinyt, että eikö näillä ihmisillä oikeasti muelikuvitus riitä etsimään muita keinoja rentoutua? Tarvitaanko siihen aina alkoholia? Sairasta
Toiset matkustelevat, veneilevät, mökkeilevät, hyppäävät laskuvarjolla, pyöräilevät jne. rentoutuakseen, sairasta?
Vierailija kirjoitti:
Minä haluan. Olen itse absolutisti.
Esitän kysymyksen toiseen suuntaan: Kuka haluaa juopon miehen?
Muitakin vaihtoehtoja on kuin absolutisti ja juoppo. Itse en ottaisi miestä joka ei ota ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi absolutistin mielestä on vain kahdenlaista alkoholin käyttöä, absolutisti tai juoppo? 90% käyttäjistä kuitenkin jotain tältä väliltä.
Ap nyt on tuollainen teini-ikäisen mustavalkoiseen ajatteluun jämähtänyt epäkypsä ääliö.
Sulla on noita valtaharhoja, koska sisäinen epävarmuutesi pakottaa sinut välttelemään tiettyjä asioita. Onko suvussasi paljon juoppoja, kuten persuilla aina, ap?
Aloittajalle voin kertoa, että absolutistit eivät yleensä puutu toisten juomiseen tai pyri heitä ohjailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset matkustelevat, veneilevät, mökkeilevät, hyppäävät laskuvarjolla, pyöräilevät jne. rentoutuakseen, sairasta?
Persut rentoutuu kuvittelemalla voivansa määräillä. Tarvittaessa jopa ampumalla kadulla.
Siinä vaiheessa kun vaimo jää kotiin hoitamaan lasta ja kysytään, että haluatko että mies lähtee tissibaariin ryyppää vai et, niin jokainen toivoo, että ei lähtisi, joten enemmän siitä juomattomuudesta on hyötyä kuin haittaa.
Ap, kisko se heinäseiväs pois perseestäs. Ei sulla muuta ryhtiä tosin ole.
Varmaan kiva kuvitella komentelevansa jotakuta, kun ei ole pienintäkään vaaraa että pääsisi komentelemaan ketään.
Mistä tuollainen uhmaikäisen käytös aikuisella kertoo, ellei älyn ja tunne-elämän lapsenomaisuudesta.
Kyllä meitä on mutta ainakaan minä en ole saatavilla koska haluan olla yksin.