Lihava vai hintelä mies: kumman valitsisit, jos olisi pakko?
Kommentit (102)
Mieheni on nykyään lihava ja on lyhyenpuoleinenkin (170/98 jos ei paina jo enemmänkin) enkä hänen kokoistaan miestä ottaisi jos vapaa olisin. Siihen kyllä ulkonäön lisäksi vaikuttaa myös miehen huonot elämäntavat, itse tykkään liikkua ja syödä edes enimmäkseen terveellisesti ja tykkäisin, että mieskin pitäisi itsestään huolta.
On minulla kokemusta hintelistäkin miehistä joka on vielä isompi turn off siinä mielessä, että sänkyhommissa tykkään kun päällä on painava mies eikä joku kevyt höyhen.
Mieluiten roteva lihaksikas ja vähän saa olla vatsaakin. Mutta jos oikeasti sairaalloisen lihava vs hintelä, niin hintelä.
Ehdottomasti lihavan. Itse olen aina ollut hoikka, mutta mua ei muiden ylipaino ole koskaan haitannut.
Itse olen pyöreä nainen, mutten sairaalloisen lihava ja valitsisin hintelän miehen. Iso maha miehellä ja miestissit ei sytytä. Luonne ratkaisee kuitenkin.
Lihava, kunhan ei oikeasti niin lihava että ei pysty tekemään mitään. Olen itse todella hoikka ja näen liiallisen hoikkuuden rumana ja heikkona. En tykkää omasta kehostani, koska olen liian laiha.
Tietysti hintelän, siitä ei ole mitään terveyshaittoja. Ylipainoon liittyy monia sairauksia. Oma puoliso on ihanan hoikka vaikka meillä on jo ikää. Tulee halvemmaksikin kun ei mene rahaa ruokaan :D
Onneksi oma äitikin valitsi hintelän miehen. On kivaa kahden laihan lapsena näin keski-ikäisenäkin näillä geeneillä, kun voi syödä mitä vaan ja silti pysyä hoikkana.
Hintelän. Olen naimisissa sellaisen kanssa.
Mielummin lihava. Olen itse hintelä ja se häiritsee piirteenä. Myös veljeni ja melkein koko sukuni on hinteliä joten seksuaalinen kiinnostukseni on varmaan siksikin kohdistunut toiseen suuntaan.
Hintelät miehet on ihania, sellaiset 90-luvun lommoposkiset brittipopparityypit. Mieheni onkin 180cm ja 62 kg eli löysin itselleni mieluisan tyypin :).
Vierailija kirjoitti:
Hyi eksä oli hintelä. Sillä oli kuoppa rintakehän tilalla ja sitten kuitenkin pömppö alavatsa. Korkea lantio ja selkä ihan s-kirjaimen muotoinen. Niin epäkiihottava 90-vuotiaan vartalo nelikymppisellä miehellä, että miljoona kertaa mieluummin ottaisin jonkun dad bodyn.
Miksi edes aloit suhteeseen miehen kanssa joka oli mielestäsi "hyi"? Vai sairastuiko suhteen aikana ja muuttui?
Tää on hyvä esimerkki tasoteorian toimimattomuudesta. Jotain ällöttää läski, toista luut. Näyttää vielä menevän jotenkin niin, että laihat toivovat lihavaa ja lihavat laihaa, ikään kuin itsensä vastakohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti hintelän, siitä ei ole mitään terveyshaittoja. Ylipainoon liittyy monia sairauksia. Oma puoliso on ihanan hoikka vaikka meillä on jo ikää. Tulee halvemmaksikin kun ei mene rahaa ruokaan :D
Ei se hintelä automaattisesti terve ole. Hintelän voi myös mieltää reiluna alipainona eikä sekään pidemmän päälle välttämättä terveellistä ole.
Hintelää miestä en ottaisi kuuna päivänä!
Ooh, lihavan ihan ehdottomasti! En voi ymmärtää miten noin moni ottaisi hintelän, kun en itse voi kuvitellakaan miten epämiellyttävän näköinen ja tuntuinen sellaisen rukoilijasirkan täytyy olla.
Oma miehen onkin kunnolla tuhti ja rakastan lämpimässä, pehmeässä kainalossa kihnuttamista. Mieheni reidet ovat kuin puunrungot ja pohkeet kauneimmat mitä olen koskaan nähnyt. Tätä miestä ei maailman tuulet kaada.
Hintelä, koska lihavat miehet haisee helpommin. Tarkoitan tällä sitä, että parisuhteessa miehen hygieniastandardit alkaa kummasti aina pikku hiljaa lipsumaan, suihkussa tulee käytyä harvemmin, partaa ei jakseta ajaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Hintelät miehet on ihania, sellaiset 90-luvun lommoposkiset brittipopparityypit. Mieheni onkin 180cm ja 62 kg eli löysin itselleni mieluisan tyypin :).
Kyllä ja ripaus feminiinisyyttä ei haittaa yhtään, päin vastoin. Itse olen pyöreä nainen.
No eihän tässä annettu vaihtoehdoksi lihaksikasta vaan lihava.