Lihava vai hintelä mies: kumman valitsisit, jos olisi pakko?
Kommentit (102)
Riippuu luonteesta. Sen, jolla on minuun kolahtava karisma eli sellainen rauhallinen mutta jämäkkä ,pysyy päätöksien takana . On silleen luonteeltaan mies eikä jokaisen hameenhelman perään menevä. Omaa hyvät käytöstavat olematta imelä tai mielistelijä.
Riippuu luonteesta. Sen, jolla on minuun kolahtava karisma eli sellainen rauhallinen mutta jämäkkä ,pysyy päätöksien takana . On silleen luonteeltaan mies eikä jokaisen hameenhelman perään menevä. Omaa hyvät käytöstavat olematta imelä tai mielistelijä.
Nämä hintelät miehet ovat todennäköisesti perus av mamman mielestä alle 25 bmi omaavia miehiä eli normaalipainoisia.
Lihavan. En pidä yhtään hintelistä miehistä. Tai kyllä se sitten menee juuri ja juuri, jos on pituutta tarpeeksi.
Luonteella on enemmän merkitystä, mutta jos nyt pelkästään näiden ominaisuuksien perusteella pitäisi valita niin hintelä on parempi.
Siis todella lihava tai todella hintelä? Silloin ehdottomasti hintelä. Ei haittaa jos mies on vain vähän pullukka, mutta reilu ylipaino on omien kokemusten pohjalta ehdoton ei. Jos miehen polvet ei kestä kävellä kuin autolle ja hygieniastakin on jo röllöjen vuoksi vaikea huolehtia, niin nou tänk juu.
jos lihava meinaa oikeasti lihavaa eikä ns. pari kiloa liikaa vyötäröllä, niin otan hintelän. Mikään ei ole niin ällö kun puhiseva rasvalöllykkä. En ole itsekään ylipainoinen toki.
Hintelän, ehdottomasti! Paitsi että minulla on jo sellainen, ja ihana onkin.
Kyllä lihasten kasvattaminen on helpompaa kuin pysyvä painonpudotus.
Hintelän todellakin. Olen itse sporttinen mutta miehen ei tarvitse olla. Vaikka nostelen aktiivisesti painoja, olen tosi siro, joten hinteläkin saattaa olla minua kookkaampi. Jos mies sen sijaan on jopa minua pienikokoisempi, siinä tapauksessa ei sytytä.
En voisi kuvitella tilannetta, jossa kiinnostuisin lihavasta tai edes vähän pyöreästä miehestä.
Naisesta ottaisin hintelän. Lihavaa en koskaan.
Hintelän. Mahakas ei sytytä.
Itse ole normaalipainoinen, mutten mikään superlaiha.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta ottaisin hintelän. Lihavaa en koskaan.
Sehän on nyt selvä, mutta nyt puhuttiin miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on ihan pakko valita niin mieluummin lihava ja roteva kuin luurangon hintelä mies. Kyllä miehen pitää mieheltä tuntua ja näyttää.
Niin että tuntuu, kun turpaan tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on ihan pakko valita niin mieluummin lihava ja roteva kuin luurangon hintelä mies. Kyllä miehen pitää mieheltä tuntua ja näyttää.
Niin että tuntuu, kun turpaan tulee
Läski lisää naishormonin määrää kehossa.
Mulla tulee hintelästä miehestä mieleen joku pitkä tikku-ukko, jolla on vielä pitkät hiukset ja pitkät kynnet. Ja sitten miettii myös seksiä, jossa sä tunnet omaa ihoasi vasten vaan sen luut. Ei kiitos.
Lihavan. Saa olla kunnnolla lihava ja iso mies, todella seksikästä. Miehille sopii massa ja hyvä ruokahalu on miehekästä. Nam!
Hintelän tietty. Ovat kauniita, terveitä ja pystyvät vielä sänkyhommiin.