Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava vai hintelä mies: kumman valitsisit, jos olisi pakko?

Vierailija
23.02.2024 |

Kumman

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelän tietty. Ovat kauniita, terveitä ja pystyvät vielä sänkyhommiin. 

Vierailija
22/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luonteesta. Sen, jolla on minuun kolahtava karisma eli sellainen rauhallinen mutta jämäkkä ,pysyy päätöksien takana . On silleen luonteeltaan  mies eikä jokaisen hameenhelman perään menevä. Omaa hyvät käytöstavat olematta imelä tai mielistelijä. 

Vierailija
24/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luonteesta. Sen, jolla on minuun kolahtava karisma eli sellainen rauhallinen mutta jämäkkä ,pysyy päätöksien takana . On silleen luonteeltaan  mies eikä jokaisen hameenhelman perään menevä. Omaa hyvät käytöstavat olematta imelä tai mielistelijä. 

Vierailija
25/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä hintelät miehet ovat todennäköisesti perus av mamman mielestä alle 25 bmi omaavia miehiä eli normaalipainoisia.

Vierailija
27/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan. En pidä yhtään hintelistä miehistä. Tai kyllä se sitten menee juuri ja juuri, jos on pituutta tarpeeksi.

Vierailija
28/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteella on enemmän merkitystä, mutta jos nyt pelkästään näiden ominaisuuksien perusteella pitäisi valita niin hintelä on parempi.

Vierailija
29/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todella lihava tai todella hintelä? Silloin ehdottomasti hintelä. Ei haittaa jos mies on vain vähän pullukka, mutta reilu ylipaino on omien kokemusten pohjalta ehdoton ei. Jos miehen polvet ei kestä kävellä kuin autolle ja hygieniastakin on jo röllöjen vuoksi vaikea huolehtia, niin nou tänk juu. 

Vierailija
30/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lihava meinaa oikeasti lihavaa eikä ns. pari kiloa liikaa vyötäröllä, niin otan hintelän. Mikään ei ole niin ällö kun puhiseva rasvalöllykkä. En ole itsekään ylipainoinen toki.

Vierailija
31/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelän, ehdottomasti! Paitsi että minulla on jo sellainen, ja ihana onkin. 

Vierailija
32/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihasten kasvattaminen on helpompaa kuin pysyvä painonpudotus.

Vierailija
33/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelän todellakin. Olen itse sporttinen mutta miehen ei tarvitse olla. Vaikka nostelen aktiivisesti painoja, olen tosi siro, joten hinteläkin saattaa olla minua kookkaampi. Jos mies sen sijaan on jopa minua pienikokoisempi, siinä tapauksessa ei sytytä. 

En voisi kuvitella tilannetta, jossa kiinnostuisin lihavasta tai edes vähän pyöreästä miehestä.

Vierailija
34/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta ottaisin hintelän. Lihavaa en koskaan.

Vierailija
35/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintelän. Mahakas ei sytytä. 

Itse ole normaalipainoinen, mutten mikään superlaiha. 

Vierailija
36/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisesta ottaisin hintelän. Lihavaa en koskaan.

Sehän on nyt selvä, mutta nyt puhuttiin miehistä.

Vierailija
37/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihan pakko valita niin mieluummin lihava ja roteva kuin luurangon hintelä mies. Kyllä miehen pitää mieheltä tuntua ja näyttää.

Niin että tuntuu, kun turpaan tulee

Vierailija
38/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihan pakko valita niin mieluummin lihava ja roteva kuin luurangon hintelä mies. Kyllä miehen pitää mieheltä tuntua ja näyttää.

Niin että tuntuu, kun turpaan tulee

Läski lisää naishormonin määrää kehossa.

Vierailija
39/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee hintelästä miehestä mieleen joku pitkä tikku-ukko, jolla on vielä pitkät hiukset ja pitkät kynnet. Ja sitten miettii myös seksiä, jossa sä tunnet omaa ihoasi vasten vaan sen luut. Ei kiitos.

Vierailija
40/102 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavan. Saa olla kunnnolla lihava ja iso mies, todella seksikästä. Miehille sopii massa ja hyvä ruokahalu on miehekästä. Nam!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi