Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteet ovat nykyisin telttoja. Lapsuudessani ne olivat kapeita

Vierailija
23.02.2024 |

Onko teillä vastaavia mielikuvia? Takitkin olivat virtaviivaisia, ei sinne ylimääräistä ilmaa väliin mahtunut. Nykyisin yhteen takkiin mahtuu kaksi ihmistä. Yläosissa sama.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä niitä telttoja löydät, kun minä en löydä mistään? Kaikki paidat ovat liian lyhyitä ja hihoja ei ole täysipitkänä yhdessäkään paidassa.

Vierailija
22/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Nykyään valikoimaa löytyy ihan joka makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän niukemmat on oikeastaan tulossa muotiin taas... Järkytys iski kun joku aika sitten katsoin h&m:n sivuilta jotain ja siellä oli muotia suoraan 00-luvulta. Siis kireitä pikkupikkuruisia toppeja ja hameita ja farkutkin matalaa mallia. No, niitten kohderyhmä toki tuskin onkaan keskimääräinen av-mamma, nuorisomuotia ne on.

Vierailija
24/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teet muodikkaan leikkauksen Vantaan kokoselle norsulle?

Vierailija
25/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Nykyään valikoimaa löytyy ihan joka makuun.

Samaa mieltä. Tän hetken muoti on tosi monipuolista. Löytyy esim housuja ihan joka mallissa ja lahkeen leveydellä. Ja nettikauppojen valikoima on aivan loputon, takuulla löytyy jokaiselle jotain jos viitsii etsiä. 

Vierailija
26/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuu mistä niitä vaatteita etsii.. Jossain Prismassa valikoima lienee lähinnä sitä makuupussitakki-laatikkomainen tunika-linjaa, koska sieltä ostaa vaatteitaan ne jotka arvostaa edullisuutta, mukavuutta, helppoutta ja käytännöllisyyttä. 

Vierailija
27/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä ongelma.  On telttoja ja on normaalikokoisia, ikinä en ole osunut kauppaan joka myy pelkkiä telttoja.

Kokoja ja mallejahan on oltava. Ihmisten koko on kasvanut paljon siitä kun itse olin lapsi joten totta kai vaatekootkin on suurentuneet. Myös se, että harvemmin näkee +kokoisten ihmisten pukeutuvan muihin kuin telttoihin vaikka eri valmistajilla on myös kauniita vaatteita isommassa koossa.  On ihan omia merkkejä joissa koot ovat vain isommille.

Ongelma voi olla se, että ne maksavat enemmän mutta tietääkseni mm. Vero Modalla ja H&M:lla on omat mallistonsa jotka eivät ole niin hintavia.

Oma ongelmani on se, että koska olen hoikka ja pitkäraajainen sekä hartiani ovat leveät voi olla vaikeaa löytää takkia puseroa tms. tarpeeksi pitkillä hihoilla ja muuten sopivan kokoisessa vaattteessa hartiat kiristää ja joutuu ottamaan numeroa isomman joka ei välttämättä enää näytä hyvältä muilta osin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä