Kävin piilottamassa Prismassa hyvät lihat ja juustot -30% tarralla päivällä
Ja nyt hain ne pois -60% alennuksella.
Hyvä säästö tuli naudanlihalle ja juustoille.
Kommentit (72)
Mulla on teettettynä omia -60% tarroja.
Tässä provossasi incelli on ihan pieni moka. Ei tähän aikaan saa 60% alennuksia missään kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä provossasi incelli on ihan pieni moka. Ei tähän aikaan saa 60% alennuksia missään kaupassa.
Saa. Täällä alkaa ilta-ale klo 18.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ala.
Ai sinä muka, joka haukut täällä päivästä toiseen punalaputettujen tuotteitten ostajia. Jospa joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ala.
Alkaa. On ollut ehkä 5 vuotta näin. Kyseessä Osuuskauppa Maakunta. Käytäntö vaihtelee osuuskaupan mukaan s-ryhmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ala.
Alkaa. Tässä ilmoitus 5 vuoden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi vain helpompi tunkea tuotteita suoraan vaatteiden alle?
Mä kävin äsken lähi-Alepassa tekemässä kierroksen alessa olevista tuotteista ja klo 21 hyökkään sinne.
Ostoskoriin tulee mm. kananmunia, smoothie, ehkä broileria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ala.
S-kaupoista osa on aikaistanut sitä.
Et käynyt, niissä on omat tarrat ja ainakin täällä sellaiset mitkä kelpaa myös IP kassalla
Entä jos kassakone laittaa silti normaalihinnan. Pelkkä tarra ei vaikuta? Ja siitä voisi jäädä joku kiinni?
täällä saa kaikki ruoat ilmaiseksi ruokajonosta, joten ei tarvii mennä edes kauppaan, lihaa salaattia leipää valmisruokaa pari kertaa viikossa
Vierailija kirjoitti:
täällä saa kaikki ruoat ilmaiseksi ruokajonosta, joten ei tarvii mennä edes kauppaan, lihaa salaattia leipää valmisruokaa pari kertaa viikossa
Käyn myös siellä, tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ala.
Meilläkin alkaa ainakin Prismassa kuudelta. Salet taitaa olla tiukempia ja niissä vasta kahdeksalta.
Ainoa oikea Prisma oli Jyväskylässä ja on jo purettu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on omia -63% tarroja, kassalla vähän ihmettelevät kun lapan hihnan täyteen miinus kuuskolmosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi vain helpompi tunkea tuotteita suoraan vaatteiden alle?
Niitä tarrarulliahan lojuu pitkin käytäviä useasti myyjien jäljiltä. Helppo sellainen olisi pölliä.
Ei muutes näkynyt enää aletarroja missään, kaikki olivat jo menneet -30% alennuksella.