Ostaako teillä mies siteitä tarvittaessa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan nyt ensinnäkin asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ne mitään siteitä ole vaan vaippoja.
Miinustajat miettikää nyt edes. Alapään vuotojen keräämiseen (pissa, kakka, muut) tarkoitettu suoja on nimeltään vaippa. On typerää kainos- tai hienostelua nimittää jonkin yhden vuodon keräämiseen takoitettua vaippaa TERVEYSsiteeksi. Mitä ihmettä sillä on terveyden kanssa tekemistä.
Samoin TERVEYSkeskus (nykyään nimi on kai jokin muu) on hassu, ei kai terve ihminen sinne mene.
Kumpikin hoitaa omat henkkoht hygieniaan liittyvät tuotteensa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutaan nyt ensinnäkin asioista niiden oikeilla nimillä. Ei ne mitään siteitä ole vaan vaippoja.
Terveysvaippoja? Ei taida olla valikoimassa.
Tuleeko sairas ihminen terveeksi, kun laittaa terveyssiteen? Siteen? Liittyykö sidontaan vai hiihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Ostaa ja aina Extra Largea.
Ei nyt oikein lähde, palstapeikko.
Joo, ukko tuli kaupasta suksisiteet kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaa ja aina Extra Largea.
Ei nyt oikein lähde, palstapeikko.
Hän luki väärin, luuli että siinä oli Extra Lards.
Luonnollisesti, olenhan minäkin ostanut kortsuja, vaikkei ne suoraan mun käyttöön olekaan, mutta yhteiseen, normaaliin, terveeseen parisuhteeseen kuuluvia. Jollei ostaisi, niin miettikää vakavasti kumppanin vaihtoa, saattaa jättää teidät pulaan myös jossain muussakin tärkeässä asiassa.
Ketjussa vastaajilla näyttää pääasiassa olevan +kymppi puolisot.
Ei osta, ei olla kumpikaan hiihtäjiä.
Anustapin toi, kun pyysin siteitä. :(
Kyllä hän omansa ostaa ainakin. Harvoin sillä menkat kyllä on.
Kyllä. Olen tänäkin vuonna ostanut nippusiteitä, suksisiteitä ja terveyssiteitä. Suksisiteet menee suksiin, muita tarvitaan vaimon käyttöön.
Joo, ostaa se ainakin terveyssiteitä ja nippusiteitä. Apteekista on joskus joustosidettäkin ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ostaisi jos olisi tarvis, en kuitenkaan osaa kuvitella sellaista tilannetta että itselläni ei olisi varastossa.
Mietin samaa. Olen aikuinen itsenäinen nainen, miksi ihmeessä parisuhteessa heittäytyisin yksinkertaiseksi typerykseksi? Harva mieskään tuumaa, että enåä hoksannut tankata/ladata autoa, tee sinä se.
Häh? Miten se on yksinkertaiseksi typerykseksi heittäytymistä ja ne kuukautissuojat pyytää lisäämään sinne samaan kauppalistaan muiden tarvikkeiden kanssa?
Mun miesystävä oli askeleen edellä tässä asiassa. Hän oli tapailu pistänyt merkille mun luona käydessä mitä tamponeja käytän, kun ovat vessassa avohyllyssä. Oli sitten ostanut samoja omaan kotiinsa varmuuden vuoksi, jos tarvitsen.
Yksinhuoltajaäidin kasvattama poika 👍
Ostaa. Haluaa yhä kyllä tarkat ohjeet ja laittaa usein kaupasta kuvankin, että tulee varmasti oikeanlaisia.
Ensimmäinen kerta oli hankala, koska hänen kulttuurissaan koko asia vaietaan kuoliaaksi, mutta halusi toimia tässäkin asiassa toisin sen tullessa eteen.
Vaikuttaa, että jotkut ovat jääneet jotenkin jälkeen, mutta en ymmärrä onko se järki vai muu jälkeenjääminen. Olen pahoillani puolestasi, eihän se sinun vikasi ole, kasvatuksessa on ilmeisesti jäänyt jotain huomioitavaa tiedon vastaanotto tasoasi ajatellen. Onhan se hyvä, että tiedostaa tasonsa, ettei päädy markettiin ostamaan suksiin siteitä (joita siellä ei edes myydä) jos puoliso on kirjoittanut kauppalistaan tai pyytää tuomaan s...... :)
Vierailija kirjoitti:
Ostaa. Haluaa yhä kyllä tarkat ohjeet ja laittaa usein kaupasta kuvankin, että tulee varmasti oikeanlaisia.
Ensimmäinen kerta oli hankala, koska hänen kulttuurissaan koko asia vaietaan kuoliaaksi, mutta halusi toimia tässäkin asiassa toisin sen tullessa eteen.
..
Upeeta. Olet saanut hyvän puolison. Kasvuolot/kulttuurit voivat olla aivan erilaiset, mutta opitte yhteen liittyneinä koko ajan toisiltanne sitä mikä tuntuu toivottavasti lopputuloksena molemmille äärimmäisenä oppina yhteen hiileen puhaltamisen tärkeydestä. Se jos mikä lämmittää tasaisesti koko perhe-elämää. Et ehkä usko, mutta kerron kuitenkin, viestisi oli silmiä avaava, toivottavasti monille muillekin.
Miehenä en ole ikinä tarvinnut siteitä joten en ole myöskään ostanut niitä.
Mietin samaa. Olen aikuinen itsenäinen nainen, miksi ihmeessä parisuhteessa heittäytyisin yksinkertaiseksi typerykseksi? Harva mieskään tuumaa, että enåä hoksannut tankata/ladata autoa, tee sinä se.